دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

فیلم مستند رازهای پنهان پول / Hidden Secrets of Money Documentary: The Biggest Scam in the History of Mankind / زیرنویس فارسی / قسمت چهارم: بزرگترین کلاهبرداری در تاریخ بشریت / لینک مستقیم دانلود

وجه رایج آمریکا یا همان «دلار» امروزه پشتوانه‌ی پولی بسیاری از کشورهای دنیاست و عمده‌ی کشورهای برخوردار از ثروت‌ واقعی نظیر عربستان، امارات، قطر، کویت و… ذخایر ارزی خود را به دلار انجام می‌دهند. امّا آیا دلار ذخیره‌ی مناسبی برای ثروت‌های واقعی کشورهاست؟ 

مایک مالونی ، با بهره‌گیری از زبانی ساده و روان، دست به روشنگری درباره‌ی این موضوع می‌زند و در هر قسمت گوشه‌ای از رازهای پنهان دلار را آشکار می‌کند. او اثبات می‌کند که ما در حال ورود به بزرگ‌ترین بحران مالی‌ هستیم که جهان تا به امروز به خود دیده است و بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری را کسب آگاهی از تاریخچه‌ی پول، نظام‌های مالی و نحوه‌ی کلاه‌برداری از مردم توسط بانک‌ها و بازار‌های بورس می‌داند. فیلم مستند  Hidden Secrets of MONEY یک برنامه ویدئویی چند قسمتی است که توسط اقتصادان آمریکایی Michael Maloney ( مایکل مالونی) ساخته شده است. این برنامه ویدئویی به بررسی فروپاشی اقتصاد در آمریکا و همچنین بررسی پول و امپراتوری دلار می‌پردازد.

مهمترین قسمت این مستند، قسمت چهارم آن است جایی که مایک ملونی رازِ بزرگترین کلاهبرداری تاریخ را برای ملت‌های جهان فاش می‌کند رازی که افشا شدن آن باعث تغییر و تحولات عظیمی‌در سیستم جهان و زندگی مردم می‌شود. رازی که کشف آن توسط مردم، فروپاشی سیستم مالی و بانکی جهان را در بردارد و این رازِ بزرگ چیزی نیست جز نحوه کلاهبرداری سیستم بانکی و بانک‌‌دارن در جهان به طوریکه در طول تاریخ چنین چیزی سابقه نداشته است که انسان‌ها توسط یک عده کوچک این‌گونه فریب بخورند. مایک ملونی به شیوه‌ی خارق العاده‌ای بزرگترین کلاهبرداری تاریخ را در هفت مرحله به تصویر می‌کشد و پرده از چهره شیطانی و ربوی نظام بانکی جهان می‌گشاید.

فیلم مستند رازهای پنهان پول / Hidden Secrets of Money Documentary: The Biggest Scam in the History of Mankind / زیرنویس فارسی / قسمت چهارم: بزرگترین کلاهبرداری در تاریخ بشریت

مدت زمان : ۳۰ دقیقه [قسمت چهارم: بزرگترین کلاهبرداری در تاریخ بشریت]

کیفیت : HD (عالی)

کارگردان : مایک مالونی

حجم کل : ۲۹۷ مگابایت

زیرنویس فارسی : اندیشکده یقین

پخش از : استودیو نشانه

بمحورهای کلی که توسط او در فیلم مستند رازهای پنهان پول مورد مداقه و بررسی قرار می‌گیرد را می‌توان بدین‌گونه بیان کرد:

  •  بررسی تاریخ شکل‌گیری امپراطوری‌ها، تکرارپذیر بودن آن‌ها تا به امروز و ارتباط بین فراز و فرود امپراطوری‌ها با پول رایج هر دوره
  •  بررسی تفاوت بین پول و کارنسی (وجه رایج)
  • بررسی علل پرهیز دولت‌های آمریکایی از رفتن به سمت ثروت‌های واقعی نظیر طلا و نقره
  •  معرفی فدرال رزرو به‌عنوان یک نهاد خصوصی (برخلاف تصور افراد جامعه)
  • چگونگی به محاق رفتن کلیه کارنسی‌های موجود در تاریخ تا به امروز
  • چگونگی فراگیر شدن دلار آمریکا در جهان به‌عنوان زمینه‌ای برای صدور بدهی به سایر کشورها
  • بررسی نحوه‌ی پذیرش دلار توسط ۴۴ کشور به‌عنوان پول واحد، در معاهده‌ی برتون وودز و آغاز ابرقدرتی آمریکا به‌ واسطه‌ی سیطره‌ی پولی
  • معرفی تسهیل کمّی به‌عنوان ابزاری برای خلق و چاپ بی‌رویه‌ی دلار
  • بررسی فراز و فرود دلار پس از معاهده‌ی برتون وودز تا به امروز
  • بررسی نحوه‌ی خلق پول توسط بانک‌ها و فدرال رزرو آمریکا در چهارچوب سیستمی شیطانی
  • معرفی سقف بدهی به‌عنوان یک فریبکاری بزرگ
  • چگونگی دزدیده شدن ثروت واقعی افراد جامعه که -در واقع وقت و آزادی آن‌هاست- توسط سیستم مالی موجود در آمریکا
  • هشدار نسبت به شروع هرج‌ومرج به طبع فروپاشی دلار و سیستم مالی آمریکا
  • بررسی میزان افزایش ذخایر طلای برخی از کشورها نظیر چین و ایران
  • حذف دلار از مبادلات بین کشورها به عنوان ارز واسط، و رو آوردن به پیمان‌های پولی دو یا چند جانبه

فیلم مستند رازهای پنهان پول / Hidden Secrets of Money Documentary: The Biggest Scam in the History of Mankind / زیرنویس فارسی / قسمت چهارم: بزرگترین کلاهبرداری در تاریخ بشریت

دکتر حسن عباسی با حضور در برنامه تلویزیونی راز با موضوع «رازِ بزرگترین کلاه برداری تاریخ»، به تشریح وضعیت اقتصادی و بانکداری در ایران و جهان پرداخت.

وی در این برنامه که روز پنجشنبه مورخ ۲۶ تیرماه از شبکه چهار سیما پخش شد، ضمن اشاره به تغییر و تحولاتی که برای مقابله با سلطه دلار در جهان وجود دارد، با تکیه بر مستندات ارائه شده غرب و سخنان علمای اسلام، بار دیگر اجتناب از اقتصاد ربوی و سرمایه داری مدرن را متذکر شد و برای ایجاد نظام اقتصادی اسلامی، ساز و کارهایی چون وزات زکات را به عنوان الگوی جایگزین پیشنهاد داد.


رئیس دکترینال امنیت بدون مرز در این برنامه اظهار داشت: امروز مردم ببینند چه کسانی در کشور بدنبال خصوصی سازی بانک مرکزی، همچون تسخیر مردم امریکا بوسیله خصوصی سازی در ایالت متحده، برای مردم ایران هستند.


وی ادامه داد: بنده همچنان پلاک جبهه و جنگم به گردنم است چرا که همچون صحبتهای رهبری به جنگ تمام عیار اقتصادی قایلم و میدانم بعضی مسئولین طوری من را خواهند زد که اثری جز پلاکم باقی نماند. تا نفس دارم برای حذف دلار از نظام پولی کشور خواهم ایستاد.


وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: آخر چرا بعضی ها فقط فروپاشی اقتصادی را به ایران سرایت میدهند؟! ایا امریکا هم تحریم بود که فقط یک ونیم میلیون نفر در ایالت دیترویت بیکار شدند؟!

وی با اشاره به عزم دولت برای حذف دلار در دوره اول ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد گفت: کشورهایی همچون برزیل وهند هم در حال پیروی[از ایران] بودند و به نوعی فروپاشی اقتصاد دلار محور امریکا در حال اتفاق بود، که امریکا تحریم های همه جانبه را جهت جلوگیری ازفروپاشی اقتصاد خود تصویب کرد. چرا عده ای اینطور جلوه می دهند که بدبختی اقتصادی ناشی از به رسمیت نشناختن اسراییل و یا حجاب زنانمان است؟!


وی با کنایه به سخنان جنجالی چندی پیش رییس جمهور گفت : چرا مردم نباید به زور به بهشت بروند اما به زور به جهنمشان میفرستیم؟ چرا کسی صدای مراجع را در بحث اقتصاد لیبرال ربوی نمی شنود؟! 

»» بخش تصویری
.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۴۵۰*۷۲۰)
تاریخ ماندگاری لینک اصلی: انشاالله نامحدود
منبع: MobinMedia.ir

4265 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت