دکتر عباسی
استاد رائفی پور
حمایت مالی زهرا مدیا

جستجو

آخرین نظرات

  • قالیشویی در تلاوت های محمد صدیق منشاوی
  • ya zahra 135 در دانلود سریال خط قرمز با لینک مستقیم
  • BANOO در گلچین مداحی ولادت حضرت اباالفضل العباس (ع)
  • ya zahra 135 در گلچین مداحی ولادت حضرت اباالفضل العباس (ع)
  • سپهری در دانلود سریال خط قرمز با لینک مستقیم
  • کوتاه کننده لینک در شعر خوانی های مصطفی صابر خراسانی
  • کفسابی در آموزش دانلود
  • من چارتربلیط ارزان هواپیما در تلاوت های کریم منصوری
  • مسعود در سخنرانی های دکتر ولی الله نقی پور فر با موضوع روح و جن
  • مسعود در سخنرانی های دکتر ولی الله نقی پور فر با موضوع روح و جن
  • مسعود در سخنرانی های دکتر ولی الله نقی پور فر با موضوع روح و جن
  • مسعود در روایت دکتر عباسی از ایرانی کشی یهودیان
  • مسعود در مستند سوئد و سکوت / صهیونیسم به روایت نویسنده سوئدی
  • بالابر در سیره و شخصیت والای حضرت خدیجه (س)
  • لباس فرم اداری در مستند سوئد و سکوت / صهیونیسم به روایت نویسنده سوئدی
  • ناشناس در دهه اول محرم ۹۱ - عبدالرضا هلالی
  • دوربین مداربسته در آموزش دانلود
  • خرید کتاب داشنگاهی در سیره و شخصیت والای حضرت خدیجه (س)
  • .

    http://dl.mojtaba-ramezani.ir/user/2017-06-08_052857.png

     

    http://uupload.ir/files/zotk_untitled.png

     

    مستند «پروپاگاندا» به فریب رسانه ای در غرب و تلاش غول های بین المللی این حوزه برای القای مفاهیم دلخواه شان می پردازد.

    پروپاگاندا تکنیکی است که قدرت ها با آن اقدامات غیر موجه شان را مشروعیت می دهند به عبارتی در این روش که از آن به تبلیغات سیاسی هم یاد می شود، اطلاعات هماهنگ و جهت ‌دار به منظور بسیج افکار عمومی از طریق تبلیغات سیاسی پخش و فرستاده می‌ شوند.

    برخی نیز معتقدند انتشار هدفمند مجموعه ای از اطلاعات با هدف تحت تاثیر قرار دادن افکار و رفتار مخاطبان پروپاگانداست ولی نکته حائز اهمیت اینکه کاربرد این واژه بر خلاف تلقی عامیانه، به حوزه های سیاسی محدود نشده و در هر زمینه ای که با مخاطب سر و کار دارد قابل استفاده است.

    بعضی صاحبنظران بر این باورند که بهترین پروپاگاندا انتشار حقیقت است اما در مواردی از اطلاعات غلط یا گمراه کننده نیز برای اثرگذاری بر مخاطبین استفاده می شود.

    مستند «پروپاگاندا» در مصاحبه با اساتید و منتقدان به بررسی مفهوم پروپاگاندا و چگونگی عملکرد آن می پردازد.

    در این مستند بیان می شود که رسانه ها بهترین عاملان اجرای پروپاگاندا و تغییر نگرش مردم به موضوعات مورد نظر هستند.

    مصاحبه با نوام چامسکی، نانسی اسنو و ادوارد هرمن بخش های مختلف «پروپاگاندا» را تشکیل می دهند.

    لینک دانلود فایل

    مطالب مشابه

    947 بازدید نظر: »

    ارسال نظر

    آموزش دانلود از سایت

    http://www.tarfandestan.com/forum/up.php?file=1476729250478799_untitled-1.jpg

    دسته بندی

    >