دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

“انقلاب مادر” و سپاه اسلامی، “خدمت به بشریّت” / پایان عصر تقیه و ضرورت هجرت انقلابی به سراسر جهان / فیلم سخنرانی استاد رحیم پور ازغدی / لینک مستقیم دانلود

استاد حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در این سخنرانی که با حضور در نشست سه هزار نفری دانشجویان و مسئولان بسیج دانشجویی سراسر کشور که در مصلای امام خمینی برگزار شد پیرامون جهان منهای استکبار و صهیونیزم به سخنرانی پرداخت.

فایل صوتی این سخنرانی افزوده شد.

پایان عصر تقیه و ضرورت هجرت انقلابی به سراسر جهان / فیلم سخنرانی استاد رحیم پور ازغدی

پایان عصر تقیه و ضرورت هجرت انقلابی به سراسر جهان / فیلم سخنرانی استاد رحیم پور ازغدی

مدت زمان : ۶۴ دقیقه
کیفیت : TVRip (عالی) – [ریلیز اختصاصی مبین مدیا]
[گردهمایی هزاران دانشجو از سراسر کشور، تجدید بیعت با انقلاب اسلامی – مصلی تهران – بهمن ۱۳۹۳]
حجم کل : ۲۵۴ مگابایت
کاری از : طرحی برای فردا
پخش از : شبکه اول سیما

پیشنهاد ویژه مبین مدیا: این سخنرانی پرشور و انقلابی را از دست ندهید!

استاد حسن رحیم‌پور ازغدی، در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ما، به انقلاب اسلامی جهانی تبدیل شده است گفت: مسئله صدور انقلاب و آمادگی برای جهاد در سراسر جهان چه در حوزه علم، سازندگی و رسانه‌ای از اولویت برنامه‌های انقلاب اسلامی است و در جهان اسلام هر کشور اسلامی که مورد هجوم قرار گیرد باید با جهاد نظامی کنار آن کشور قرار گیریم.

اما کسانی هستند که شعارهای انقلاب و سخنان امام و رهبری (که در بالا بیان شد) را از جمله جهان منهای استکبار اسرائیل را افراطی‌گری می‌نامند و چنین بیان می‌کنند که این شعارها جزو مبانی اسلامی نیست و در حقیقت جعل اسلام سیاسی است.

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: آنانی که می‌گویند ما نباید از صدور انقلاب و نبرد با استکبار سخن بگوییم خلاف سنت قرآن و انقلاب اسلامی سخن می‌گویند.

ازغدی با اشاره به این موضوع که امروزه دشمنان اسلام می‌گویند که خاورمیانه در اردوگاه انقلاب اسلامی قرار گرفته است گفت: امروز شعارهایی که ۳۵ سال پیش تنها در انقلاب اسلامی بیان می‌شد، در بیش از ۱۰۰ کشور جهان سر داده می شود و آنانی که مدام می‌گفتند ما نمی‌توانیم، دیدند که توانستیم. امروز غرب در حال فرار و عقب‌نشینی است و می‌داند که دیگر نمی‌تواند هیچ کشور اسلامی را اشغال کند و آغاز این فرار با انقلاب اسلامی بود.

رحیم‌پور ازغدی با انتقاد از کسانی که عنوان می‌کنند مبارزه با استکبار به معنای انزوا است گفت: چرا مسلمانان با داشتن ذخایر عظیم نفتی باید گرسنه باشند. چرا این افراد نمی‌فهمند تحریم‌ها (گرچه توطئه دشمن است) در حقیقت به نفع ماست نه به ضرر ما. عده‌ای می‌گویند ما تنها با شعار می‌خواهیم جلوی استکبار بایستیم اما حقیقت چیز دیگری می‌گوید. از اینکه با همین شعارها مجاهدینی به پا خاستند که استکبار را در برخی جهات شکست دادند.

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: یک مقام آمریکایی اذعان کرد که دارد دوران جهاد اسلامی در جهان راه می‌افتد و ما نمی‌توانیم جلوی آن بایستیم و تنها باید کودکانمان را آماده نبرد کنیم.

بپذیریم که انقلاب با نام خدا جهان را تغییر داد و البته تغییرات بزرگ‌تری در راه است. ما باید به پیروی از انقلاب اسلامی صدها هزار نیروهای مردمی را در سراسر جهان با پرچم اسلام به عنوان سپاه اسلامی خدمت به بشریت گسترش دهیم. این نه برای جنگ و آدم‌کشی بلکه برای خدمت، کمک و آگاهی‌بخشی به ملت‌ها است.

وی با تاکید بر این موضوع که دوران تقیه تمام شده است گفت: اینکه عده‌ای بخواهند سخنان امام را تحریف کنند، گذشته است. امام می‌فرماید ایران وطن دوم همه مجاهدان جهان است اما مسئولان رسمی ما ۲۵ سال است که این را سانسور می‌کنند. برخی می‌گویند این سخنان دشمن درست می‌کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی کل خاورمیانه را در بر گرفته و ایران به عنوان انقلاب اسلامی مادر باید با همه قدرت خود در جهان آماده حضور و جهاد باشد.

ازغدی با بیان اینکه مبارزه جهانی با استکبار به معنای جنگ بین‌المللی و دعوت به خشونت نیست گفت: ما به دنبال صلح جهانی هستیم و هر دولتی با ما رفتار انسانی داشته باشد ما با آن دولت دوست هستیم. اینان سخنان امام هستند. جهان بدون استکبار یعنی صلح واقعی در جهان و صدور انقلاب نیز به معنای دخالت در امور دیگر کشورها و تشکیل امپراطوری نیست.

امام خطاب به مسئولان می‌فرمایند که انقلاب ما محدود به ایران نیست و نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام است و اگر مسائل مادی مسئولان را لحظه‌ای از این وظیفه (صدور انقلاب) منصرف کند خیانتی سهمگین به دنبال دارد.

وی با اشاره به انقلاب مردمی در یمن گفت: استکبار به دنبال این است که در این کشور نیز جنگ داخلی به راه بیندازد. همانطور که در سوریه و عراق این کار را انجام دادند. دشمن حاضر نیست انتخابات واقعی در کشورهای اسلامی برگزار کند و زمانی هم که حکومت‌ها از دست آنان خارج می‌شود جنگ داخلی به راه می‌اندازند.

ازغدی با بیان اینکه هدف نهایی ما نباید لغو تحریم‌ها باشد گفت: امام هدف ما را خشکاندن ریشه‌های فاسد صهیونیست در سراسر جهان عنوان کرد.

رحیم‌پور ازغدی با اشاره به منطق زورگویی استکبار گفت: شما در موضوع هسته‌ای مشاهده کردید که آمریکا گفت اگر همه چیز را هم تعطیل کنید باز تحریم‌ها را لغو نمی‌کنیم بلکه بخشی از آن را تعلیق می‌کنیم، این منطق استکبار است. این دور دوم مذاکرات تیم فعلی مذاکره‌کننده هسته‌ای است و دوباره همه چیز را دارند تعطیل می‌کنند، البته ما به تیم مذاکره‌کننده خوشبینیم اما این دشمن است که کار خودش را می‌کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: برخی می‌گویند ما نباید در سیاست خارجی‌مان شعار جهان بدون استکبار و صهیونیسم را سر بدهیم، این در حالی است که امام می‌فرمایند «ای مردم! شما سختی‌ها را تحمل کنید تا مسئولان بالای کشور به وظایف اساسی‌شان که نشر اسلام در جهان است برسند». ما درصدد گسترش نفوذ اسلام در جهان هستیم و این هدف انقلاب اسلامی است. امام خمینی(ره) نیز از اینکه آمریکایی‌ها این سیاست ما را تشکیل امپراطوری بزرگ بنامند ترسی ندارند و عنوان می‌کنند که بگذار آنان تصور کنند که ما می‌خواهیم امپراطوری اسلامی مستضعفین در جهان را بنا کنیم.

ازغدی با اشاره به فرموده امام(ره) در خصوص خشکاندن ریشه‌های صهیونیست در سراسر جهان گفت: امام(ره) می‌فرمایند «ما تصمیم داریم نظام‌هایی را که بر پایه‌های صهیونیست و کمونیست استوار شده‌اند را نابود کنیم و این هدف نهایی ماست، نه رفع تحریم‌ها».

وی با بیان اینکه بیداری جوانان اروپا نیز نتیجه انقلاب اسلامی بوده است، گفت: اما غرب تلاش می‌کند به دنیا بگوید که باید بین جهان غرب با جهان اسلام که نماد آن را داعش عنوان می‌کند یکی را انتخاب کند.

وی با بیان اینکه دشمنان تا تحقیرمان نکنند دست از تلاش برنمی‌دارند، گفت: امام(ره) می‌فرمایند که ابرقدرت‌ها به دنبال نابودی ما هستند و اگر ما در محیط بسته کشور خودمان بمانیم قطعاً شکست خواهیم خورد. آنانی که فقط به منافع مادی فکر می‌کنند باید این سخن امام(ره) را بشنوند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه صدور انقلاب دو معنا دارد، گفت: اولین معنای آن برداشته شدن شکاف دولت‌ها و ملت‌ها در جهان اسلام است و دومین معنی آن این است که تمام ملت‌های مستضعف که تحت سلطه هستند از فقر و مظلومیت نجات پیدا کنند.

رحیم‌پور ازغدی در پایان با بیان اینکه جنبش دانشجویی در ایران و جهان دو وظیفه دارد، گفت: اولین این وظیفه این است که جامعه خود و مسئولان کشور خود را اصلاح کند و وظیفه دیگر آن این است که به کمک دیگر ملت‌های مسلمان و مستضعف جهان برود. امروز باید جلوی دنیایی که آمریکا به وجود آورده که دنیای مسخره‌ای است، بایستند.

»» بخش تصویری
.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۴۵۰*۷۲۰)
تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نامحدود
منبع: MobinMedia.ir
1913 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت