دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

فیلم برنامه چارسوق / خرید کالای ایرانی / شبکه افق / لینک مستقیم دانلود

عزیزان من! شما وقتی که یک جنس داخلی را خرید میکنید به‌جای جنس تولید خارجی، هم به همین اندازه کار و اشتغال ایجاد کرده‌اید، هم کارگر ایرانی را وادار کرده‌اید به اینکه ابتکار خودش را بیاورد میدان؛ جنس داخلی که مصرف شد، آن کننده‌ی کار، ابتکاراتی دارد، این ابتکارات را روز‌به‌روز افزایش خواهد داد؛ شما وقتی که جنس داخلی مصرف میکنید، ثروت ملّی را افزایش داده‌اید. در گذشته، در دوران طاغوت، ترجیح مصرف خارجی به‌عنوان یک سنّت بود؛ سراغ جنس که میرفتند، [میپرسیدند] داخلی است یا خارجی؟ اگر خارجی بود، بیشتر به آن رغبت داشتند؛ این باید برگردد و به‌عکس بشود. نمیگوییم خرید جنس خارجی حرام است، امّا عرض میکنیم خرید جنس داخلی یک ضرورت برای مقاوم‌سازی اقتصاد است و بر روی همه چیز این کشور تأثیر میگذارد. باید به این توجّه کرد؛ این نقش همه‌ی مردم است.

بیانات امام خامنه ای در حرم مطهر رضوی، ۹۳/۰۱/۰۱

برنامه گفتگومحور «چارسوق» این هفته به موضوع اقتصاد ملی و ضرورت خرید کالای ایرانی اختصاص دارد. برنامه گفتگو محور «چارسوق» در جهت بررسی موضوعات مختلف در حوزه اقتصاد این هفته به سراغ موضوع خرید کالای ایرانی رفته است.

خرید کالای ایرانی موضوعی است که رهبر معظم انقلاب در جریان دیدارهای عمومی و مردمی یا در ملاقات با مدیران و مسئولان ارشد نظام همواره بر روی آن تاکید داشته و عنوان فرموده‌اند که اگر این جریان در کشور شکل بگیرد و تولیدکنندگان نیز به سمت ارتقا کیفی بروند، آنگاه نه تنها تحریم‌ها بر ما اثری نخواهند داشت بلکه ایران اسلامی خود دارای ابزاری برای فشار بر قدرت‌های جهان خواهد بود.

فیلم برنامه چارسوق / خرید کالای ایرانی / شبکه افق

فیلم برنامه چارسوق / خرید کالای ایرانی / شبکه افق

مدت زمان : ۲۵ دقیقه
کیفیت : TVRip (عالی) – [ریلیز اختصاصی مبین مدیا]
حجم کل : ۸۹ مگابایت
پخش از : شبکه افق

»» بخش تصویری
.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۴۵۰*۷۲۰)
(حجم کل: ۸۹ MB )
لینک اصلی | لینک کمکی
تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نامحدود
منبع: MobinMedia.ir
1966 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت