دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

دانلود بسته نرم افزاری فرهنگی تربیتی ندای یک بسیجی عاشق (نسخه یک)

تیم وب سایت ندای یک بسیجی عاشق طبق گذشته که سی دی ها و محصولات فرهنگی تربیتی روانه بازار میکرد (حدود ۵ سی دی فرهنگی تربیتی) اینبار محصولات فرهنگی تربیتی را به شکل بسته نرم افزار فرهنگی تربیتی ندای یک بسیجی عاشق (نسخه یک) روانه فضای مجازی خواهد کرد.

برخی ویژگی ها و امکانات این بسته نرم افزاری : 

۱. چندین آموزش و ترفند کاربردی

۲.چندین بازی مهیج و جالب

۳.چندین نرم افزار فارسی و غیره

۴.شهدا و بسیج

۵. پیشنهاد ما به شما

.

.

.

.

.

.

برای دانلود بر روی سبد تخم مرغ کلیک کنید

7917 بازدید ۱۳ نظر »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png
  1. amir گفت:

    سلام عزیز
    لطفا به ایمیل بنده ، یک ایمیل بزنید.
    کارتون دارم.
    info@zohur12.ir

  2. سلام ممنون از لطف تون

  3. زهیر گفت:

    سلام من پی گیر سخنرانی دکتر بلخاری هستم اگه امکان داره من سری کامل سخنرانی ها را به دلیل اینکه هم دانلود برام مشکل و هم کمک مالی برای سایت شما باشه من از شما فایل ها را به صورت ارسال پستی خریداری کنم.

  4. زهیر گفت:

    سلام من پی گیر سخنرانی دکتر بلخاری هستم اگه امکان داره من سری کامل سخنرانی ها را به دلیل اینکه هم دانلود برام مشکل و هم کمک مالی برای سایت شما باشه به صورت ارسال پستی خریداری کنم.

  5. وقتی ظریف ایران را به سمت جنگ می برد
    مسئولین دولت یازدهم آنچنانکه باید منافع ملی را در نظر نمیگیرند و هرچند روز یک بار ناخواسته پشت ملت و کشور را خالی میکنند . پس از آنکه حسن روحانی در حین مذاکرات ژنو از خزانه خالی در کشور گفت و جنجال بسیاری به راه انداخت اینبار دکتر ظریف دیپلمات کار کشته کشورمان که در کسوت وزارت امور خارجه مشغولاست در پاسخ به سوال یک دانشجو سیستم دفاعی کشور را فاقد توانایی لازم در مقاومت با حتی یک بمب آمریکایی توصیف کرد واینگونه باعث دردسر فراوانی در کشور شد و واکنش همه سرهنگ هارا برانگیخت.به آقای ظریف پیشنهاد می شود که به دیپلماسی خود بپردازدو از دخالت در کار سرهنگ ها خود داری کند.
    http://mostazafin.tv/latest-video/video/1094_

    نصرالله:توافقات ژنو،جنگ را از منطقه دور کرد
    توافقات هسته ای ۵+۱ و ایران و همچنین پیش از آن عدم حمله آمریکا به سوریه در مورد تسلیحات شیمیایی بیشاز پیش نشان از این دارد که جهان تک قطبی فروریخته است و دیگر یک دولت که تمام تصمیمات کشور هارا بگیرد دیگر وجود ندارد.حتی جهان دو قطبی نیز نیست بلکه چند قطبی است.این چند قطب با یکدیگر اختلافات و تفاهماتی دارند که راهی را برای کشور های جهان سوم برای حل مشکلاتشان باز میکند.
    میگویند توافقات ژنو ،توافق شیطان بزرگ و ولایت فقیه است.اینگونه نیست.از سال ۲۰۰۰که جرج بوش دست به جنگ علیه کشورهای خاورمیانه زد و به قصد تسلط بر عراق به این کشور لشکر کشی کرد تا اینکه مجبور شد یک به یک جغرافیای مقابله با ایران را واگذار کند و از این کشورها خارج شود .آقای اوباما قول داد که تمام جنگ ها را تمام کند.این به معنی تغیر ماهیت آمریکا نیست بلکه نشان از آن دارد که ایران قوی شده و آمریکا افول کرده است.
    سید حسن نصرالله همچنین در ادامه از جایگاه عربستان در منطقه میگوید و به جهت سیاست های غلط عربستان سعودی در منطقه ،شاهزادگان این کشور را شایسته نکوهش و شماتت میداند.
    http://mostazafin.tv/latest-video/video/1095_

  6. عباس گفت:

    واسه من که اجرا نکرد چرا؟؟؟؟؟؟
    پسورد را زدم انگار نه انگار

  7. مهدی گفت:

    سلام چرا نرم افزار باز نمی کنه erorrمیزنه

  8. م.م گفت:

    با سلام، عرضی داشتم چرا در یکی از پیام رسان های ملی کانال ندارید؟ با تشکر

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت