دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>
2275 بازدید ۶ نظر »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png
  1. ابطحی گفت:

    شاید احمدی نژاد عوض شده است. اما شاید هم این نظام است که عوض شده و ارزشهایش را از دست داده است. در این حالت عوضی ها با ارزش می شوند و ارزشی ها عوضی. نظامی که یک قاضی خدوم را که یک تنه در مقابل جریان اصلاحات ایستاد و بی هیچ هراسی دستور زندانی کردن آشوبگران و فتنه گران ۸۸ را داد و در تامین اجتماعبی قاطعانه در مقابل فاسدان و رشوه دهنده ها ایستاد الان زندانی می شود تا در عوض سران فتنه در بهترین حصار رفاهی و امنیتی و درمانی زندگی کنند و برای بی حجابها تراول بفرستند و تازه بگویند در حصرند. جالب اینکه هیچ کس هم نمی گوید مرتضوی در تمام اتهامات بی گناه بود. سید میثم صفاییان به جرم مبارزه با فساد در بارنامه های کامیونها زندانی می شود. دانشجویان عدالتخواه شیرازی محکوم می شوند اما همه برای آشوبگران دیماه ۹۶ دل می سوزانند و آنها را آزاد می کنند. قضیه واضح است آقایان حزب اللهی. کلاه خود را قاضی کنید. یک حساب دو دوتا چارتای ساده است. انقلاب دچار ترمیدور شده است. منتهی یک ترمیدور نرم به مانند آب پز کردن قوربافه. نکاه کنید چطور همه آنها که در مقابل فتنه گران ۸۸ ایستادند را دارند حذف می کنند. احمدی نژاد که آن طور. فقط او بود که در مناطره تاریخی جلوی فاجعه ای را گرفت و برنامه موسوی برای بعد از پیروزی را به هم ریخت. مرتضوی که زندانی شد تا دل چند فتنه گر شاد شود. خلخالی ها لاحوردیها هم که به خاطر قاطعیت در مقابل ضد انقلاب و منافین امروز محکوم شدند که بچه های مردم را کشتند و لابد اگر زنده بودند الان زندانی می شدند. سردار همدانی که قلطعانه در کف خیابان جنگید را در سوریه کشتند. بسیاری از مدافعان حرم هنمان نیروهای زبده در سال ۸۸ بودند که فتنه را خاموش کردند و راحت از دست ما رفتند. بیدار شوید. داریم در یک پازبل شیطانی بازی می کنیم. احمدی نژاد باید رد صلاحیت شود. زاکانی و زاهدی هم رد صلاحیت شوند تا روحانی و جهانگیری تایید شوند و آن فضاحت مناظرات به بار آید و معلوم شود کاندیداها اینهمه از هم پرونده دزدی دارند و نه قوه قضاییه بررسی کرده و نه شورای نگهبان در تایید صلاحیتها دقت کرده. آرای انتخابات شوراها ۵ میلیون رای بیش از ریاست جمهوری می شود! و کدخدایی می گوید مهم نیست حداکثر فقط بیست هزار رای بدون تعرفه بوده است!
    آری. ترمیدور رخ داده است. لیکن ما دایم از ترس آنکه متهم شویم که ضد انقلابیم سکوت می کنیم و ناخواسته با جریان ترمیدور همراهی می کنیم.

    • گمنام گفت:

      احمدی نژاد از اصلاح طلبان بدتره. طبق تحقیقات معلوم شده احمدی نژاد هم از افراد شاه اکبر رفسنجانی بود و اون کاغدهایی که سال ۸۸ تو تلویزیون نشون داد رو اکبر بهش داده بود تا اینجوری مردم رو خر کنه و انتخاب کنه و برای همین بود که موضوع رو پیگیری نکرد. احمدی نژاد خودش عوضی بود منتها با ظاهر ارزشی ها وارد میدان شد، بعدا اواخر ریاست جمهوری ش رفت نیویورک و همانطور که شبکه خبر نشلن داده بود، اعلام کرد که حاضره در هر سطحی با هر کسی مذاکره کنه و اینجوری جاده رو برای برجام صاف کرد. برادرش که بعد از مدتی یاری رساندن به دولت محمود رو ول کرده بود گفته بود محمود اصلا لامذهب و بی دین و کافره! اصلا همین حرفهای مفت و ضد قرآنی که احمدی نژاد میزنه که حق با اکثریته نشلنگر کفر اوست. چند وقت پیش با احمدی نژاد مصاحبه کرده بودند و پرسیده بودند چرا در منشور بهار که به منشور بهائیت شباهت داره خبری از ولایت فقیه نیست، گفته بود اصلا الزامی نداره! و در ادامه گفته بود قوم همجنسباز لوط برحق بودند نه پیامبری که برای هدایتشون نازل شده بود! حالا همین آقا در حالی دم از کوروش هخامنشی میزنه که طبق کتاب مورد علاقه این کوروش پرستان، یعنی کتاب کوروش نامه، کوروش همجنس باز و لواط کار بوده!

  2. سلام گفت:

    احسنت به نظر داده شده. ادمها یی که این مطالب را می سازند و یا منتشر میکنند در خوابند یا خود را به خواب زده اند؟ شماها خودتان در انحراف کامل بسر میبرید که عامل نفوذ دشمن هستید.در هر صورت پیش شهدا چه جوابی دارید که با این کارها خیانت می کنید…..

  3. علی گفت:

    زنده باد احمدی نژاد…تنها ادمی که جلوی ظلم ایستاده..

  4. علی گفت:

    جانم فداش تنها کسی که هامی کارگر و روستای بود تو این نضامی که فقط از مفت خورا همایت میشه
    توی ۶ سالی که از دولت تذویر و یۀس میگزره هر سال حقوق مفتخورا ۲۰-۳۰% اضاف شده انگار نه انگار که ملت هم سهمی از نفت دارند
    صدا و سیما هم شده مرکز قمار و غنی
    خدا اخر این جمهوری عثمانی رو ختم بخیر کند

    • علی گفت:

      تعداد غلط املایی این نظر چه تعداد می باشد؟
      الف) ۵
      ب) ۷
      ج) ۹
      د) ۱۱

      جواب صحیح گزینه (ج) ۱۱ عدد

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت