در اين سایت
در كل اينترنت

آخرین نظرات

آمار سایت

http://dwgir.com/wp-content/uploads/2016/11/ads240.gif http://abatorab.ir/asset/image/logo.png http://up.yargomnam.ir/view/1000671/banner-yargomnam240-new.gif http://dl.tazyekal.ir/admin/baner240-120.jpghttp://havayeharam.ir/wp-content/uploads/2015/08/folder.jpg

http://www.shiaupload.ir/images/79433227151524729052.gif

دانلود مذهبی

http://groshangari.ir/wp-content/uploads/2015/12/843308a-520x245.jpg

بعد از انتشار گسترده کلیپی از ادعای شیخ اکبر تهرانی، که در آن خود را معصوم پانزدهم!!! مینامید. وی در سخنرانی هفته گذشته خود (۹۴/۰۹/۲۶) سعی در توجیه ادعای خود داشت.توصیه ما به جناب شیخ و مریدانش این است که به جای دست و پازدن برای توجیه اینچنین ادعاهای وقیحی، سکوت کنند.

** کلیپ سخنرانی شیخ در توجیه ادعای خود در ادامه مطلب قرار دارد.

** مدیر محترم کانال تلگرامی شبکه ادیان نیز متنی را در پاسخ به توجیهات شیخ منتشر نمده اند که در ادامه این مطلب باز نشر داده شده است.

** وبلاگ سراب هدایت (از منتقدان شیخ) نیز متنی را در پاسخ به توجیهات شیخ منتشر نموده، که در ادامه این مطلب باز نشر داده شده است.

 

 

 

# برای دانلود کلیپ در دو کیفیت بالا و پائین روی لینک های زیر کلیک نمائید:

کیفیت پائین (۲مگابایت)

کیفیت بالا را می توانید در مطلب مربوطه در کانال ما در تلگزام دانلود نمائید.

www.telegram.me/groshangari

  • متن مدیر کانال تلگرامی شبکه ادیان

اگه یادتون باشه چند روز پیش کلیپ #معصوم_پانزدهم و ادعای آقای علی اکبر #تهرانی رو در شبکه ادیان منتشر کردیم. حالا ایشون جوابی دادن که خود این جواب هم جالبه. ایشون ضمن این که ما رو «احمق بیچاره کمتر از الاغ، کثیف، نفهم» خطاب کرده می گه «معصوم نباید امام باشه و نه امام زاده. بلکه به هر کسی که پاک باشه معصوم می گن.. ».
⏬ جواب شبکه ادیان به ایشون:

۱٫ تعداد فحش های ایشون در این کلیپ رو بشمارین. با این اوصاف آیا ایشون معصومه؟
سراسر کلام این استاد اخلاق پر از فحشه. اگه کسی که ادعای عصمت داره توهین بکنه ، به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.
روایت: أَذَلُّ النَّاسِ: مَنْ أَهَانَ النَّاسَ. ذلیل ترین «مردم کسی است که به مردم اهانت کند.»

۲٫ کسی که در یه جوابیه معمولیشون بگه «احمق بیچاره کمتر از الاغ، کثیف، نفهم» می شه بهشون گفت استاد اخلاق و عرفان و سلوک؟!

۳٫ به این جواب ایشون می گن مغالطه. چون معصوم یه تعریف اصطلاحی داره و یه تعریف واژگانی و این دو تا با هم فرق می کنن. حالا اگه یکی رو به جای دیگری به کار ببره و معنای متفاوتی رو اراده کنه می شه مغالطه.
یه مثال براتون می زنم:
مقدمه اول: در باز است
مقدمه دوم: باز پرنده است
نتیجه: پس در پرنده است.

حالا به استدلال آقای تهرانی دقت کنید:
مقدمه اول: ۱۴ معصوم داریم
مقدمه دوم: هر کس گناه نکند معصوم است
نتیجه: پس من پانزدهمین معصوم هستم.

همان طور که مشاهده می کنید معنای معصوم در مقدمه اول با معنای معصوم در مقدمه دوم تفاوت داره. این تفاوت معنایی باعث می شه که نتیجه ما غلط باشه و مخاطب رو با این روش گول بزنیم. مثل همون مثال قبلی در باز است… .

حالا من نخواستم در این موضوع از اصطلاحات تخصصی علم منطق استفاده کنم و سعی کردم به زبان ساده مغالطه ای که ایشون به کار برده رو برای شما روشن کنم.

باید از این استاد اخلاق پرسید: اگر به هر کسی که پاک باشه معصوم می گن، پس چرا فقط چهارده معصوم داریم و شما خودتون رو  معصوم پانزدهم نامیدید⁉️ طبق استدلال و توجیه شما، شما باید معصوم چند میلیونم باشید نه پانزدهم☺️.

مریدان جناب شیخ، لطفا این جواب را هم به ایشان برسانید و سوالی که گفتیم را از ایشان بپرسید?..
کلیپ اولی با کیفیت پایین و حجم کم
کلیپ پایینی با کیفیت بالا و طبعا حجم بیشتر

برای استفاده از مطالب این کانال سودمند در تلگرام می توانید به ادرس زیر مراجعه فرمائید: (کانال تلگرام شبکه ادیان)

***********************************************************

  • متن وبلاگ سراب هدایت:

جناب شیخ، آن چهارده نفری که خودت را پانزدهمین آنها معرفی کردی، عصمتشان مثل عصمت بچه شش ساله نیست. عصمت آنها ریشه در برخورداری از روح القدس دارد، ولی مفهوم عصمت بچه شش ساله این نیست که خطا و اشتباه نمی کند، بلکه مقصود این است که برایش گناه نوشته نمی شود.

عصمت چهارده معصوم  عصمتی است که صاحب آن از کوچک ترین اشتباه و خیال و توهم گناه و خطا به دور است. لازمه این مقام  بر اساس روایات متعدد  بهره مندی از روح القدس است و کسی غیر از معصومین آنرا ندارد.

جابر از امام باقر (علیه السلام) از مبدأ علم پیامبر پرسید و امام فرمود: ای جابر در انبیا و اوصیا پنج روح است: روح القدس، روح ایمان، روح حیات، روح قوت و روح شهوت. ای جابر به وسیله روح القدس است که از زیر عرش تا درون فرش را می‌دانند، سپس فرمود: ای جابر به این چهار روح اخیر آفت می‌رسد، ولی روح القدس سرگرمی و بازی ندارد.

جناب شیخ یک اشتباه اساسی دیگر هم در منبر کردی، آنجا که گفتی: معصومین اختیار گناه ندارند ولی ما خودمان گناه نمی کنیم!

عصمت انبیا و امامان (ع) به هیچ وجه غیر اختیاری نبوده و برخاسته از ایمان قوى و آگاهى هاى برتر آنان است، زیرا آنان نیز مانند دیگر افراد بشر داراى غرایز و علائق مادى و گرایشات فطرى و الهى (هر دو) هستند و مى توانند به اختیار خود راه سعادت یا شقاوت را برگزینند.

 منشأ عصمت معصومین علم قطعی ، شهودی و وجدانی به حقایق امور و عواقب اعمال است ؛ به طوری که سبب می‌شود اراده انسان قوی و در نفس او قوه ای ایجاد شود که او را از انجام گناه و لغزش محافظت می‌کند .

 معصومین (علیهم السلام) از طرفی علم قطعی به عواقب گناه دارند و از طرف دیگر ذات خداوند را به حقیقت شناخته اند و می دانند که با انجام معصیت ، از دستور چه کسی سر پیچی خواهند کرد ؛ لذا در تمام طول عمرشان حتی فکر گناه را هم نمی کنند ؛ با این که در انجام آن قدرت کامل دارند.

 شیخ بهتر است بدانید بالاترین مقامی که بنده می تواند به آن در اثر دوری از گناه و اشتباه و ترک محرمات و حتی مکرهات و انجام واجبات و مستحبات برسد مقام “تالی تلو معصوم” است و مقامی است که حضرت ابوالفضل علیه السلام و حضرت زینب سلام الله علیها داشتند که این هم هرگز قابل مقایسه با عصمت ائمه معصومین (ع) نیست.

جناب شیخ! این چهارده نفر پانزدهمی ندارند؛ خودت را خسته نکن!

 جناب شیخ! دلم برای پامنبری هایت خیلی سوخت از اینکه در منبر این هفته مستاصل و درمانده شده بودی و به هر توجیه مضحکی دست دراز میکردی تا ثابت کنی معصوم شخص مهمی نیست و هرکس مثل شما گناه نکند معصوم است!

جناب شیخ! شما معصوم نیستید، شما حتی با الفبای عرفان فرسنگها فاصله داری. عارف شخصی چون آیت الله بهجت است که حتی کلمه آیت الله را برای خود نپسندید و خود را در رساله احکامش “العبد” نامید ولی تو خودت را اول ” شیخ تهرانی” نامیدی بعد تهران برایت کوچک آمد خودت را “جهانی” نامیدی و بازهم در جهان هم جایت نشد خود را “قیامتی” خواندی! راستی خوب شد ما به موقع رسیدیم وگرنه خودت را “خالق خدا” هم لقب میدادی!

جناب شیخ قیامتی! اگر در مورد معصوم پانزدهم سکوت میکردی کمتر آبروریزی میشد تا اینکه با آن تعاریف عجیب و توجیهات بی وجه بر جهل مرکب خود مجددا صحه بگذاری و عوامیت خود را بیشتر آشکار کنی.

جناب شیخ گفته بودی هر جمله ات را ۵۰ سال طول میکشد مردم بفهمند ولی من بعید میدانم حتی پانصد سال دیگر خودتان هم بفهمید در مورد عصمت امامان چه گفتید!

 شیخ اینکه راحت به برخی بالای منبر فحش و ناسزا می گویی گناه نیست ؟ شیخ آیا اینکه برخی ها خرافات شما و نوه تان را قبول ندارند و دوست دارند به خدا و پیامبر و اهل بیت و قران وفادار باشند را حرام زاده و حرام لقمه خواندید، آیا گناه نکردید ؟  شیخ آیا اینکه نوه شیادتان را با الفاظی چون یدالله و عین الله و … برای مردم مقدس کردید گناه نکردید ؟ ایا اینکه خود را مهربانتر از خدا دانستید گناه نکردید ؟ آیا زمانی که مریدانتان بر شما سجده کردند و شما اعتراضی نکردید آیا گناه نکردید ؟ آیا اینکه یک منبر خودتان را بزرگتر از ۲۳ سال رسالت خدا معرفی کردید گناه نکردید؟ آیا زمانی که به دور نوه تان طواف کردید گناه نکردید ؟ شیخ آیا ان زمانی که خود را سه تا مولا علی معرفی کردی گناه نکردی ؟ و هزاران ادعای ریزو درشت که کرده ای گناه نبود ؟ حال باز اصرار داری که معصوم پانزدهم  هستی؟

إِنَّ شَرَّ الدَّوَابِّ عِنْدَ اللَّهِ الصُّمُ الْبُکْمُ الَّذِینَ لا یَعْقِلُونَ

بدترین جنبندگان نزد خدا کران و لالانی (از گفتن و شنیدن حق) هستند که اصلا تعقل نمی کنند

به نقل از وبلاگ سراب هدایت؛ با تصرف و تلخیص

 

مطالب مرتبط

414 بازدید نظر: »

ارسال نظر

عضویت در کانال تلگرام سایت

آموزش دانلود از سایت

http://www.tarfandestan.com/forum/up.php?file=1476729250478799_untitled-1.jpg

دسته بندی