دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

https://zahra-media.ir/wp-content/uploads/2021/04/12_05_198.jpg

بازیگران : جعفر دهقان ، مهتاب کرامتی ، جهانبخش سلطانی ، حسین یاری ، رضا ایران منش ، اردلان شجاع کاوه

کارگردان : فرج الله سلحشور

«اصحاب کهف»، قصه مردانی خداپرست است که به خاطر ظلم و جور پادشاه زمان و همچنین حفظ ایمانشان، از شهر گریخته و در غاری پناه می‌گیرند. آنان که دست یاری خدا و الطاف الهی پشتیبانشان است، به خوابی عمیق فرو می‌روند…

پخش شده از : آی فیلم

سال پخش: ۷۵

مدت زمان تقریبی هر قسمت : ۵۰ دقیقه

 

دانلود قسمت ۰۱ با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۰۲ با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۰۳ با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۰۴ با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۰۵ با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۰۶ با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۰۷ با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۰۸ با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۰۹ با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۱۰ با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۱۱ با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۱۲ با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۱۳ با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۱۴ با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۱۵ با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۱۶ با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۱۷ با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۱۸ با لینک مستقیم

پیامبرگرامی اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم:

(در معراج) از هیچ آسمانی گذر نکردم مگر اهلش را مشتاق دیدار علی بن‌ابی‌طالب علیه‌السلام دیدم، و در بهشت هیچ پیغمبری نبود مگر اشتیاق دیدار علی بی ابی‌طالب علیه‌السلام را داشت.

الریاض النضره، ج ٣، ص ١٢٠ ـ ذخائر العقبی، ص ۶۴

اگر تمام درختان قلم، و دریاها جوهر، و جنیّان حسابگر و آدمیان نویسنده شوند نخواهند توانست فضائل علی بن‌ ابی‌طالب علیه‌السلام را اِحصا و شمارش نمایند!

تذکره الخواص سبط ابن الجوزی، ص ١٣ ـ کفایه‌الطالب گنجی شافعی، ص ١٢۴ـ١٢٣

محافل خود را با ذکر و یاد علی(ع) مُزیّن نمائید.

مناقب ابن مغازلی، ص ٢١١

روزی که قیامت برپا می‌شود و پل صراط بر کناره جهنم نصب می‌گردد هیچ کس حق عبور از آن را نخواهد داشت مگر اینکه برگه اجازه علی بن ابی‌طالب را به همراه داشته باشد.

مناقب ابن مغازلی، ص ١۴٢ ـ فرائدالسمطین، ج ١، ص ٢٨٩

محبت و دوستی علی بن ابی‌طالب گناهان را نابود می‌کند همانند آتش که هیزم را می‌خورد و نابود می‌نماید.

کنزالعمال، ج ١١، ص ۶٢١ ـ‌ الفردوس، ج ٢، ص ١۴٢ ـ‌ الریاض النضره، ج ٣، ص ١٩٠

سوگند به آن کس که جانم در دست اوست اگر بیم آن نبود که گروهی از امت من درباره تو همان چیزی را که ترسایان درباره عیس بن مریم گفتند ،بگویند، امروز درباره تو سخنی می گفتم که بر هیچ مسلمانی نمی گذشتی ، جز آنکه خاک پایت را به عنوان تبرک بر می داشت.
معجم کبیر طبرانی ج ۱ ص ۳۲۰

کسی که در حق علی شک کند کافر است
بحار النوار ج ۳۸ ص ۱۳۵

یا علی! هر کس از امّت من تو را دشمن بدارد، دیگر برای من مهم نیست او یهودی خواهد مرد یا مسیحی!

الفردوس، ج ۵، ص ٣١۶ـ مناقب ابن مغازلی، ص ۵٠

احدی از پل صراط عبور نخواهد کرد مگر کسی که علی برای او جواز عبور بنویسید
الریاض النصره ج ۳ ص ۱۳۷

سرلوحه نامه اعمال مومن محبت علی بن ابی طالب است
تاریخ بغداد ج ۴ ص ۴۱۰

مثل علی بین شما همچون مثل کعبه پوشیده است.نگاه کردن بر آن عبادت و آهنگ او نمودن واجب است.
مناقب علی ابن ابی طالب ص ۱۰۷

ای علی اگر کسی خدا را به اندازه نوح عبادت کند و همسنگ کوه احد در راه خدا طلا انفاق کند و ان مقدار عمر کند که هزار بار با پای پیاده حج به جای آورد و سپس در میان صفا و مروه مظلومانه کشته شد اگر ولایت تو را نپذیرد بوی بهشت به مشامش نمی رسد و داخل بهشت نمی شود.
مناقب خوارزمی ص ۶۸

همانا خدا از نور صورت علی بن ابی طالب فرشتگانی آفریده که (خداوند را) تسبیح گویند و تقدیس نمایند و ثواب آن را برای دوستان علی و دوستان فرزندانش ثبت و ضبط کنند.
مقتل الحسین ج ۱ ص ۹۷

ای علی تو مثل سوره قل هو الله احد هستی.هر کس تو را در دل دوست بدارد گوئی یک سوم قران را خوانده است و هر کس تو را در دل دوست بدارد و با زبانش تو را یاری کند گوئی دو سوم قران را خوانده است و هر کس تو را در دل دوست بدارد و با زبانش تو را یاری کند و با دستش به یاریت بیاید همه قران را تلاوت کرده است.
تفسیر نورالثقلین ج۵ ص ۷۰۱

اگر تمام مردم در دوستی و محبت علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام یکدل بودند و وحدت کلمه داشتند خداوند آتش جهنم را هرگز نمی‌آفرید!

مقتل‌الحسین خوارزمی، ج ١، ص ٣٨ ـ الفردوس، ج ٣، ص ٣٧٣

152422 بازدید ۴۹ نظر »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png
  1. sobhan گفت:

    چرا دانلودها را هی از وسط راه قطع میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    شما که نمیخواید کسی دانلود کنه پس چرا مردم مسخره میکنید و شارژ ADSL آنها را از بین میبرید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. محمد گفت:

    «اگر تمام درختان قلم شوند، تمام دریاها مرکب و تمام انس و جن کاتب،
    باز هم نمی‏توانند ذره ‏ای از فضایل علی (ع) را بنویسند.»
    بیخودی نیس که بهمون میگن علی پرستید، امثال شما مثل مسیحی ها علی رو یه الهه گرفتین و ما رو بدنام کردین. این آخرین آیه ی اصحاب کهف هست که خدا در مورد خودش فرموده ولی شما گمراه ها حتی از این غلوتر هم کردین و به گمراهی بی انتهایی دچار شدین.

    • م.الف گفت:

      در جواب شما :
      کار پاکان را قیاس از خود مگیر
      گر چه ماند در نبشتن شیر و شیر
      جمله عالم زین سبب گمراه شد
      کم کسی ز ابدال حق آگاه شد
      همسری با انبیا برداشتند
      اولیا را همچو خود پنداشتند
      گفته اینک ما بشر ایشان بشر
      ما و ایشان بستهٔ خوابیم و خور
      این ندانستند ایشان از عمی
      هست فرقی درمیان بی‌منتهی.
      ==================
      بله عزیز:
      تو علی را در تاریکی دیده ای
      زان سبب غیری بر او بگزیده ای

    • مسعود گفت:

      مگر نمی دانی علی علیه السلام کسی است که یک حرکت دستش بالاتر از همه عبادات ثقلین است؟ چه کسی جز خدا قادر است فضایل علی علیه السلام را احصا کند؟ این رسول الله صلی الله علیه و آله بود که فرمود
      «ضربه علی یوم الخندق افضل من عباده الثقلین
      حاکم نیشابوری روایت فوق را در کتابش با متن و سند ذیل می آورد:

      حدثنا لؤلؤ بن عبد الله المقتدری فی قصر الخلیفه ببغداد ثنا أبو الطیب أحمد بن إبراهیم بن عبد الوهاب المصری بدمشق ثنا أحمد بن عیسى الخشاب بتنیس ثنا عمرو بن أبی سلمه ثنا سفیان الثوری عن بهز بن حکیم عن أبیه عن جده قال قال رسول الله صلى الله علیه وسلم لمبارزه علی بن أبی طالب لعمرو بن عبد ود یوم الخندق أفضل من أعمال أمتی إلى یوم القیامه.

      الحاکم النیسابوری، ابو عبدالله محمد بن عبدالله (متوفاى۴۰۵ هـ)، المستدرک علی الصحیحین، ج ۳ ، ص ۳۴، تحقیق: مصطفی عبد القادر عطا، ناشر: دار الکتب العلمیه – بیروت الطبعه: الأولى، ۱۴۱۱هـ – ۱۹۹۰

      بهز ابن حکیم از پدرش و او از جدش نقل کرده که رسول خدا (صلی الله علیه و آله) فرمود: مبارزه علی بن ابی طالب با عمرو بن عبدود در روز خندق برتر از عبادت تمام امتم تا روز قیامت می‌باشد.

      به نقل سیوطی در کتاب «جامع الاحادیث»، ذهبی از علمای رجال اهل سنت، سند این روایت را صحیح دانسته است:

      لمبارزه على بن أبى طالب لعمرو بن عبدود یوم الخندق أفضل من أعمال أمتى إلى یوم القیامه (الحاکم وتعقب عن بهز بن حکیم عن أبیه عن جده . قال الذهبى : صح)

      السیوطی، جلال الدین أبو الفضل عبد الرحمن بن أبی بکر (متوفاى۹۱۱هـ)، جامع الاحادیث (الجامع الصغیر وزوائده والجامع الکبیر)، ج۷ ، ص ۱۰۸، طبق برنامه الجامع الکبیر.

      مبارزه علی بن ابی طالب با عمرو بن عبدود در روز خندق برتر از عبادت تمام امتم تا روز قیامت می‌باشد. این روایت را حاکم نیشابوری به نقل از بهز بن حکیم از پدرش و او از جدش نقل کرده است و ذهبی می گوید: این روایت صحیح است.

      از طرفی وقتی به کلام بزرگان اهل سنت مراجعه می کنیم در می‌یابیم که این حدیث به حدی مشهور بوده که بزرگان اهل سنت آن را بطور قطع پذیرفته اند؛ چنانکه قاضی ایجی در کتاب «المواقف» در باب فضائل امیر المؤمنین علیه السلام می نویسد :

      الرابع الشجاعه : تواتر مکافحته للحروب ولقاء الأبطال وقتل أکابر الجاهلیه حتی قال صلی الله علیه وسلم یوم الأحزاب (لضربه علی خیر من عباده الثقلین) وتواتر وقائعه فی خیبر وغیره .

      الإیجی، عضد الدین (متوفاى۷۵۶هـ)، کتاب المواقف، ج ۳ ، ص ۶۲۸ ، تحقیق: عبد الرحمن عمیره، ناشر: دار الجیل، لبنان، بیروت، الطبعه: الأولى، ۱۴۱۷هـ، ۱۹۹۷م.

      چهارم شجاعت حضرت علی (علیه السلام): رویارویی علی [علیه السلام] با قهرمانان عرب در جنگ ها و کشتن بزرگان مشرکان ، متواتر است تا آنجایی که رسول خدا در جنگ احزاب در باره ایشان فرمود : ضربت علی در خندق برتر از عبادت جن و انس است .و جنگهای ایشان در خیبر و غیر آن متواتر است.

      سعد الدین تفتازانی یکی دیگر از بزرگان اهل سنت نیز می‌گوید: شجاعت حضرت علی (علیه السلام) مشهور تر از این است که قابل بیان باشد:

      وأیضا هو أشجعهم یدل علیه کثره جهاده فی سبیل الله وحسن إقدامه فی الغزوات وهی مشهوره غنیه عن البیان ولهذا قال النبی صلی الله علیه وسلم لا فتی إلا علی ولا سیف إلا ذو الفقار وقال صلی الله علیه وسلم یوم الأحزاب لضربه علی خیر من عباده الثقلین

      شرح المقاصد فی علم الکلام ، سعد الدین التفتازانی (متوفای۷۹۱هـ) ، ج ۲ ، ص ۳۰۱ ، ناشر : دار المعارف النعمانیه – باکستان – ۱۴۰۱هـ – ۱۹۸۱م ، الطبعه : الأولی .

      همچنین حضرت علی [علیه السلام] شجاع ترین مردم است، فراوانی پیکارها و کارهای خوب او در جنگها دلیل بر شجاعت اوست. شجاعت ایشان امری مشهور و بی نیاز از بیان است؛ به همین جهت رسول خدا در باره وی فرمود : جوانمردی نیست جز علی، و شمشیری نیست مگر ذوالفقار ، و در روز جنگ احزاب فرمود : یک ضربه شمشیر علی از عبادت جن و انس بهتر است .

      فخررازی یکی دیگر از علمای بزرگ اهل سنت این روایت شریف را در کتابش این گونه می آورد:

      لمبارزه علی علیه السلام مع عمرو بن عبد ود ( العامری ) أفضل من عمل أمتی إلى یوم القیامه ، فلم یقل مثل عمله بل قال : أفضل کأنه یقول : حسبک هذا من الوزن والباقی جزاف .

      الرازی الشافعی، فخر الدین محمد بن عمر التمیمی (متوفاى۶۰۴هـ)، التفسیر الکبیر أو مفاتیح الغیب، ج ۳۲ ، ص ، ۳۱ ، ناشر: دار الکتب العلمیه – بیروت، الطبعه: الأولى، ۱۴۲۱هـ – ۲۰۰۰م.

      مبارزه علی بن ابی طالب با عمرو بن عبدود در روز خندق برتر از عبادت تمام امتم تا روز قیامت می‌باشد. در این روایت رسول خدا (صلی الله علیه و آله) نفرمود: که مثل عمل امتم می باشد؛ بلکه فرمود: افضل از اعمال امتم می باشد و این می رساند که همین یک عمل حضرت علی (علیه السلام ) برای حضرت کافی است و بقیه اعمالش زیادی می باشد.

      صاحب تفسیر غرائب القرآن و رغائب الفرقان، نیز این حدیث شریف را این گونه می آورد:

      مبارزه علی مع عمرو بن عبد ودّ أفضل من عمل أمتی إلى یوم القیامه ) وکأنه قال: هذا لک بذلک والباقی علیّ.

      النیسابوری ، نظام الدین الحسن بن محمد بن حسین المعروف بالنظام الأعرج (متوفاى ۷۲۸ هـ)، تفسیر غرائب القرآن ورغائب الفرقان، ج ۶، ص ۵۳۸، تحقیق: الشیخ زکریا عمیران، ناشر: دار الکتب العلمیه – بیروت / لبنان، الطبعه: الأولى، ۱۴۱۶هـ – ۱۹۹۶م.

      مبارزه علی بن ابی طالب با عمرو بن عبدود در روز خندق برتر از عمل امتم تا روز قیامت می‌باشد. گویا رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمود: این جایزه برای شما است در مقابل این عمل و باقی نیز بر عهده من می باشد.

      شارح نهج البلاغه ابن ابی الحدید نیز سخن استادش ابو الهذیل را در مورد اینکه عمل حضرت علی (عله السلام ) ‌در روز خندق افضل از تمام اعمال مهاجرین و انصاری می‌باشد بصورت ذیل می‌آورد:

      قال شیخنا أبو الهذیل وقد سأله سائل أیما أعظم منزله عند الله ، علی أم أبو بکر ؟ فقال : یا بن أخی ، والله لمبارزه علی عمراً یوم الخندق تعدل أعمال المهاجرین والأنصار وطاعاتهم کلها وتربی علیها فضلاً عن أبی بکر وحده .

      إبن أبی‌الحدید المدائنی المعتزلی، ابوحامد عز الدین بن هبه الله بن محمد بن محمد (متوفاى۶۵۵ هـ)، شرح نهج البلاغه، ج۱۹، ص۲۶، تحقیق: محمد عبد الکریم النمری، ناشر: دار الکتب العلمیه – بیروت / لبنان، الطبعه: الأولى، ۱۴۱۸هـ – ۱۹۹۸م.

      ابن ابی الحدید شارح نهج البلاغه می‌گوید: شخصی از استاد ما ابو الهذیل سؤال کرد آیا منزلت و جایگاه ابوبکر در نزد خداوند بزرگ می‌باشد یا علی (ع)؟ استاد در جواب گفت: ای پسر برادرم وقتی علی با عمرو عبدود در روز خندق به مبارزه بر خواست این عملش برابری کرد با اعمال و طاعات تمام مهاجرین و انصار و از اعمال آنها بزرگتر نیز بود چه رسد از عمل ابی بکر به تنهایی.

      در جای دیگر نیز ایشان جریان روز خندق را از حذیفه بن یمان بصورت ذیل می آورد:

      عن حذیفه بن الیمان ما یناسب هذا ، بل ما هو أبلغ منه ، روى قیس بن الربیع عن أبی هارون العبدی ، عن ربیعه بن مالک السعدی ، قال : أتیت حذیفه بن الیمان فقلت : یا أبا عبد الله ، إن الناس یتحدثون عن علی بن أبی طالب ومناقبه ، فیقول لهم أهل البصیره : إنکم لتفرطون فی تقریظ هذا الرجل ، فهل أنت محدثی بحدیث عنه أذکره للناس ؟ فقال : یا ربیعه ، وما الذی تسألنی عن علی ، وما الذی أحدثک عنه والذی نفس حذیفه بیده لو وضع جمیع أعمال أمه محمد صلى الله علیه وسلم فی کفه المیزان منذ بعث الله تعالى محمداً إلى یوم الناس هذا ، ووضع عمل واحد من أعمال علی فی الکفه الأخرى لرجح على أعمالهم کلها ، فقال ربیعه : هذا المدح الذی لا یقام له ولا یقعد ولا یحمل ، إنی لأظنه إسرافاً یا أبا عبد الله فقال حذیفه : یا لکع ، وکیف لا یحمل وأین کان المسلمون یوم الخندق وقد عبر إلیهم عمرو وأصحابه فملکهم الهلع والجزع ، ودعا إلى المبارزه فأحجموا عنه حتى برز إلیه علی فقتله والذی نفس حذیفه بیده لعمله ذلک الیوم أعظم أجراً من أعمال أمه محمد إلى هذا الیوم وإلى أن تقوم القیامه .

      إبن أبی‌الحدید المدائنی المعتزلی، ابوحامد عز الدین بن هبه الله بن محمد بن محمد (متوفاى۶۵۵ هـ)، شرح نهج البلاغه، ج ج ۱۹، ص ۲۶- ۲۷، تحقیق: محمد عبد الکریم النمری، ناشر: دار الکتب العلمیه – بیروت / لبنان، الطبعه: الأولى، ۱۴۱۸هـ – ۱۹۹۸م.

      ربیعه بن مالک می گوید: رفتم پیش حذیفه و گفتم ای ابا عبد الله! مردم در مورد مناقب و فضائل حضرت علی (علیه السلام) صحبت می کنند و اهل بصره به آنها می‌گویند: شما در مورد این مرد زیاده روی می‌کنید و آیا شما حدیث در این باره برای من ذکر می‌کنید که به مرم بگویم، ایشان گفت: اگر کسی از حضرت علی (علیه السلام) سوال کرد و یاسخن گفت و قسم به خدای که نفس حذیفه در دست اوست اگر تمام اعمال امت پیامبر صلی الله علیه و آله را در یک کفه ترازو و یک عمل حضرت را در کفه دیگر قرار بدهد، عمل حضرت بر تمام اعمال امت رجحان و برتری پیدا می کند.

      ریبعه می گوید: این حرف شما در مورد حضرت قابل پذیرش و تحمل نیست و من گمان می کنم که زیاده روی در حق حضرت می باشد، حذیفه در جواب می گوید: این ناکس، چگونه قابل تحمل نیست، کجا بود مسلمین روز خندق؛ در حالیکه عمرو عبدو و اصحابش از خندق عبور کرد و همگی ترسیدن و مبارزه طلبیدن؛ تا اینکه حضرت علی (علیه السلام) به مبارزه بر خواست و او را کشت و قسم به خدا که نفس حذیفه بدست اوست این عمل حضرت از اعمال تمام امت حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) تا روز قیامت برتر است.

      تحریف روایت در برخی منابع اهل سنت:

      از آنجائیکه فضائل حضرت علی (علیه السلام ) بی شمار است، قبول فضائل آن حضرت از جمله این فضلیت وصف نشدنی، برای برخی از علمای اهل سنت گران می‌شود، آمده اند دست به تحریف صحت این روایت شریف زده اند؛ تاشاید باعث کتمان فضلیت حضرت بشوند؛ چنانچه گذشت سیوطی بعد از نقل روایت از کتاب «المستدرک علی الصحیحین» حاکم نیشابوری، تصریح می‌کند که ذهبی این حدیث را صحیح می‌داند. اما امروزه در چاپهای موجود کتاب «المستدرک علی الصحیحن» حاکم نیشابوری با تعلیقه ذهبی ، عبارت «صح= صحیح است» تحریف شده است و به جای آن چنین آمده است:

      قبح الله رافضیا افتراه.

      الحاکم النیسابوری، ج ۳ ، ص ۳۴،

      خدا روی رافضی که دروغ می بندد، زشت گرداند.

      تصریح علمای اهل سنت به صحت روایات بهز بن حکیم:

      با توجه به اینکه سند این روایت به بهز بن حکیم ختم می‌شود، و علمای اهل سنت از جمله یحیی بن معین در کتاب تاریخش در باره توثیق ایشان چنین می‌آورد:

      وسألته عن بهز بن حکیم کیف حدیثه فقال ثقه.

      در مورد بهز بن حکم سوال کردند ایشان گفتند که ایشان ثقه می‌باشد.

      یحیى بن معین أبو زکریا ( متوفای۲۳۳هـ)، تاریخ ابن معین (روایه عثمان الدارمی)، ج ۱، ص ۸۲ ، تحقیق: د. أحمد محمد نور سیف، دار النشر: دار المأمون للتراث – دمشق – ۱۴۰۰

      ابو داود نیز در باره احادیث ایشان چنین می گوید:

      قال أبو داود بهز بن حکیم أحادیثه صحاح.

      الخزرجی الأنصاری الیمنی، الحافظ الفقیه صفی الدین أحمد بن عبد الله (متوفای۳۲۹هـ )، خلاصه تذهیب تهذیب الکمال فی أسماء الرجال، ج ۱، ص ۳۸۱، تحقیق: عبد الفتاح أبو غده دار النشر: مکتب المطبوعات الإسلامیه/دار البشائر – حلب / بیروت،‌ الطبعه: الخامسه ۱۴۱۶ هـ

      ابو داود می‌گوید: احادیث بهز بن حکیم از جمله احادیث صحیح می باشد.

      باتوجه مطالب فوق به خوبی می‌تواند بدست که سند این روایت کاملاً صحیح می باشد و علمای اهل سنت به صحت سند آن اعتراف دارند.

  3. جاوید گفت:

    عالی بود تشکر از زحمات شما.تمام فیلم های مذهبی و دفاع مقدس رو بدون هیچ مشکلی دانلود کردم.

  4. بنده خدا گفت:

    حضرت علی کرم الله وجهه یک خلیفه خداوند بود، غیرت حضرت علی را هیچ کسی نداشت، ولی او یک انسان بود، که متأسفانه شما او را چون خدایی ساخته‌اید، غیر از حضرت پروردگار می‌توان فضایل یک شخص و یک انسان را بیان کرد. باز حضرت علی همانند حضرت صدیق، عمر، عثمان رضی‌الله تعالی عنهم خلیفه خداوند بود. این همه خرافات تا چه وقت!!!

  5. اسماعیل گفت:

    آره منم چندبار میخاستم دانلود کنم به ۲۰٪ هم نمیرسه و قطع میشه

  6. حامد گفت:

    خیلی ممنون . ولی قسمت آخر یعنی ۱۹ نصفه تموم شد. فک کنم یه قسمت دیکه باید داشته باشه!

  7. امین گفت:

    اشکالات تاریخی سریال مردان آنجلس:
    ۱. تاریخ فیلم در زمان قبل از خواب، سال ۱۳۷ پس از میلاد است در حالیکه زمان اصلی در سال ۲۵۰ بوده است.
    ۲. دیوکلتیانوس و دقیانوس دو نفر مجزا هستند و نه یک نفر. در ضمن جفتشان هم امپراتور بوده اند و نه حاکم فیلادلفیا.
    ۳. دقیانوس به انگلیسی میشود دسیوس و این همان امپراتوری است که اصحاب کهف را به مرگ در غار محکوم کرد. پس هادریانوس نبود! (موقعی که راوی فیلم حوادث پس از خواب را میگفت، لحظه ای به نام دسیوس اشاره کرد)
    ۴. وقتی قاضی از ماکسیمیلیانوس میپرسد چه سالی از فیلادلفیا خارج شدید، او میگوید ۸۹۰. قاضی میپرسد ۸۹۰ بر چه مبنایی؟ او جواب میدهد ۸۹۰ سال پس از تشکیل امپراطوری روم!
    خب در واقع سه سلسله بودند. یکی پادشاهی روم که از ۷۵۳ قبل از میلاد تا ۵۰۹ قبل از میلاد وجود داشت. دیگری جمهوری روم که از ۵۰۹ قبل از میلاد تا ۲۷ قبل از میلاد وجود داشت. و دیگری امپراطوری روم که از ۲۷ قبل از میلاد تا حدود قرن پنجم بعد از میلاد وجود داشت.
    سال ۱۳۷ بعد از میلاد (که فیلم اینطوری نشان داد)، یعنی ۸۹۰ سال بعد از سال ۷۵۳ قبل از میلاد. یعنی ۸۹۰ سال پس از تشکیل پادشاهی روم. بنابراین دیالوگ ۸۹۰ سال پس از تشکیل امپراطوری روم بالکل غلط است.
    در ثانی اصلا گیریم که بر فرض محال منظورشان ۸۹۰ سال پس از تشکیل پادشاهی روم بوده! از پادشاهی روم تا امپراطوری روم میشود سه سلسله. با هر تغییر حکومت مطمئنا مبنای تاریخ هم عوض میشود. در زمان پادشاهی روم مبنا تشکیل این سلسله گرفته شد. در زمان جمهوری هم مبنایی دیگر. حتی در اواخر جمهوری هم مبنای سزار در نظر گرفته شد. و در زمان امپراطوری هم مبنا عوض شد. پس ۸۹۰ سال پس از تشکیل پادشاهی روم هم نقض میشود.

    • Miran گفت:

      سلام
      خب حاجی
      اینا که میگن همه اش فرضه
      داستان اصلی اصحاب کهف در قرآن است که فقط اشاره ای شده
      همین
      همه ی این ها فرض است ( با توجه به روایات البته )
      حتی خود قرآن میگه کسی هم از تعدادشون با خبر نخواهد شد ! ( این تعداد هم که میگن از روی حدیث امام علی است و بس )
      ۳۰۹ سال کاملا درست است . چون هم قرآن می گه هم امام علی
      باید جویای حقیقت شد
      و به ۳ غار منتسب به اصحاب کهف رفت:
      *نخجوان
      *افسوس
      *پایتخت اردن
      به این سه جا بروید و حقیقت را جویا شوید

  8. یاسر گفت:

    سایت تون عالی هست ممنون

  9. علی خرسند گفت:

    باعرض سلام وخسته نباشید ببخشیدلطفا دانلود سریال مردان انجلس رابا کیفیت HDکه درسال ۱۳۹۵ ازشبکه ifilmپخش شده است رابگذارید باتشکر خیلی ممنون خدانگهدار

  10. علی خرسند گفت:

    باسلام خسته نباشید لطفا دانلود سریال مردان انجلس کهباکیفیت HD شبکه ifilm پخش شده است رابگذارید چرانظرقبلی راپاک کرده اید شماکهازنظرهاناراحت میشوید برایچی به مردم مگید نظر بدهید باتشکر یا مولا علی خدانگهدار

    • ya zahra 135 گفت:

      سلام چیزی رو پاک نکردم والا.شاید نظری که فرستادی اصلا send نشده
      با کیفیت اچ دی ندارم ولی همین که هست کیفیتش خیلی خوبه

  11. علی خرسند گفت:

    لطفا دانلود سریال مردان انجلس که باکیفیت HDازشبکه ifilm پخش شدهاست رابگذارید مابادفتر مقام معظم رهبری وشورای نظارت برسازمان صداوسیما هم تماس گرفته ایم باتشکر خیلی ممنون خدانگهدار

  12. امید گفت:

    سلام
    با تشکر از لطف شما برای فراهم کردن این مجموعه عالی. خدا خیرتون بده.

  13. اشکان گفت:

    این داستان روایت تاریخی ندارد چرا که این موضوع به این مهمی در هیچ کتاب تاریخی یافت نمیشود و فقط در کتابای اسمانی است ..

  14. محمد گفت:

    سلام این حدیثی که نوشتین ..پیامبر گفته اگه کل دریا ها مرکب شوند برای نوشتن فضایل علی کم است ..دروغ است ..این آیه قرآن است که خداوند در قرآن فرموده که اگر همه ی دریا های مرکب شوند.قبل از آنکه فرموده های الله مانند قرآن تمام شود ..دریا ها تمام میشود …از امام علی (ع) بت نسازید ….تو روخدا یکم قرآن مطالعه کنید …مردم رو خر فرض کردید …مردم رو از یاد خدا برید و دارین بهشون علی پرستی یاد میدید …التماس تفکر …یا حق

  15. محمد گفت:

    اگه خودتون رو مرید علی میدونید و اگه خودتون رو مسلمان و مومن میدانید و مارا کافر …این نظری ک من دادم رو نشر بدین …

  16. سردار گفت:

    چرا نظری رو ک من دادم …پخش نکردید ..آیه ۲۷ سوره لقمان …این حدیث دروغی که نسبت دادین به پیامبر (ص)درمورد امام علی (ع)…آیه قرآن رو به نفع خودتون ومعنیش رو تبدیل ب حدیث کردیتن ..برای علی پرستی

  17. سردار گفت:

    حضرت علی (ع) یه آدم معمولی بود..کوتاه قد سیاه ..کچ..و چاق ..طبق کتابهای اهل تشیع و اهل تسنن ..و همه این رو قبول دارند ..تو الکافی .. تو کلینی …چرا انقد علی رو بالا بردین ..بابا یه آدم معمولی بود‌…اب ملجم مردایی زد رو نماز شهیدیش کرد …اگه این همه قدرتی که شما ها میگین امام علی و پسراش داشتن ..چرا از مرگ خودشون جلوگیری نکردن ..دوما چرا آخوندا موقعه بیماریی نمیرن حرم ..میرن لندن و آلمان واسه شفاء یافتن ..بسته دیگه ..چقدر مردم رو خر فرض کردین …اسلام دین خوبیه ..ولی شما ها به اسم اسلام مثل کاهانان معبد زمان حضرت یوسف دارین عمل میکنین ..فقط لباس رو عوض کردین و به جای عامون و بت دارین امام علی و امام حسین و حرم هارو میپرستین ..اگه خودتو بچه ی پدر و مادرت میدونی این نطر رو پخش کن

    • علیرضا گفت:

      تو شرف نداری عمری بدبخت

    • الی گفت:

      لال بمونی و لال بمیری و لال محشور بشی دشمن حضرت علی ع

    • عبد حیدر گفت:

      مرتد حرامی، بهت اطمینان میدم که اگر کسی در مقابل شیعه مرتضی علی، به شاه ولایت اهانت کنه، قبرش رو با خون خودش سیراب کرده؛ به ولای علی قسم، اگر شما ناصبی های هتاک و گستاخ رو پیدا کنم، سر نجستون رو میبرم

  18. اسما گفت:

    ممنون بابت لینک دانلود این سریال.واقعن ممنونم

  19. علی گفت:

    سلام اینقدر دعوا نکنید زمانه زمانه وحدت هست وحدت اسلام و مسلمین
    یاعلی

  20. فاطمه گفت:

    شمایی که به حضرت علی توهین میکنی به شما چیزی نمیشه گفت شما کارت از نصیحت کردن هم گذشته . شما رو واگذار میکنم به خدا.خدا خودش جواب منحرفین رو بده.اگر قابل هدایتی هدایتت کنه اگر نه که….

    • امیر گفت:

      مگه هرکی حضرت علی رو انسان بدونه به این بزرگوار توهین کرده؟؟؟ بله حضرت علی مثل من و شما یه انسان معمولی بوده که کرامات و فضیلت های زیادی داشته نه معجزه ای داشته نه کار خارق العاده ای می کرده فقط بنده مخلص خدا بوده و این عدالت در حق ایشونه امثال شمایین که دارین به اون بزرگوار ظلم می کنین با توهین و افتراهایی که به این شخصیت والا می زنین
      خواهشا سنجیده و معقول و منطقی حرف بزنین

  21. امیر گفت:

    مگه هرکی حضرت علی رو انسان بدونه به این بزرگوار توهین کرده؟؟؟ بله حضرت علی مثل من و شما یه انسان معلمولی بوده که کرامات و فضیلت های زیادی داشته نه معجزه ای داشته نه کار خارق العاده ای می کرده فقط بنده مخلص خدا بوده و این عدالت در حق ایشونه امثال شمایین که دارین به اون بزرگوار ظلم می کنین با توهین و افتراهایی که به این شخصیت والا می زنین
    خواهشا سنجیده و معقول و منطقی حرف بزنین

  22. تقدیر و تمجید گفت:

    با سلام و ادب
    بسیاربسیارسپاسگذارم . وب سایت شما واقعا محتوی مجزایی داره. از قراردان لینک مردان آنجلس هم کمال تشکر رو دارم .
    سپهر

  23. علی گفت:

    سلام خداقوت چرا قسمت های۱۶ به بعد رو نمیشه دانلود کرد؟
    اگه لطفا جوابتون رو به ایمیل بنده هم بفرستید ممنون میشم
    یاعلی

    • ya zahra 135 گفت:

      سلام
      به استحضار مشتریان عزیز می رساند همانطور که مستحضر هستید یکی از سرورهای دیتای این مجموعه به دلیل نوسانات برقی دیتاسنتر از مدار خارج گردیده است و متاسفانه بعد از وقوع این اتفاق در هنگام راه اندازی مجدد سرور به دلیل آسیب دیدن هاردها با مشکل روبرو شده ایم. همکاران ما در بخش فنی در حال رفع مشکل و بازیابی فایهای سرور هستند. از صبر و همکاری کلیه عزیزان کمال تشکر را داریم و در تلاش برای برگرداندن سرور به شبکه میباشیم.

  24. Gomnam گفت:

    سلام،من سوال و مشکلم رو دوباره بیان می کنم…قبلا هر فیلمی نیاز داشتم از اینجا دانلود می کردم ولی الان چند فیلم رو که میزنم برای دانلود،مشخصاتشون پیدا نمیشه که ADM دانلودشون کنه!نمیدونم چرااا!

    • ya zahra 135 گفت:

      سلام فعلا همه لینکای مستقیم از کار افتاده باید صبر کنیم که درست بشه خودمم زمان دقیقش رو نمیدونم اما گفتن چون حجم فایلا زیاده ممکنه طول بکشه

  25. محمد گفت:

    سلام متاسفانه در دو ماه اخیر لینکهای دانلود را تغییر داده اید یعنی قبلاً بسیاری از فایل ها از آی فیلم استفاده شده بود اما الان از آی فیلم ۲.
    در صورت امکان فایل های قدیمی را هم مجدداً قرار دهید کیفیت آن ها بهتر بود

    • ya zahra 135 گفت:

      سلام بله چندوقت پیش تمام فایلای قبلی رو حذف کردم و فایلای با کیفیت بهتر رو جایگزین کردم

      • محمد گفت:

        امکانش نیست همون فایل های قبلی رو بذارید.
        اگر دقت کنید در فایل های جدید پایین تصاویر کراپ شده است.

        • ya zahra 135 گفت:

          سلام والا اون قبلیا رو کلا از سرور سایت پاک کردم . این جدیدا کیفیت بهتری دارن که

  26. Mahdi گفت:

    سلام خسته نباشید. یک فیلمی هست که در سال ۱۳۹۴ از شبکه آی فیلم پخش شد. اسم فیلمش پناهنده بود. به کارگردانی محمد تقی انصاری محصول سال ۱۳۸۹ در اینترنت این فیلم موجود نیست اگر هم موجود باشه یا پولیه یا به زبان کردی. شما میتونید این فیلم رو پیدا بکنید و تو سایتتون بزارید؟ داستان فیلمش هم در مورد عثمان بن مظعون هست.

  27. علی گفت:

    سلام ببخشید برنامه ای دی ام دانلود منجیر کار نمی کنه

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت