دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

15198 بازدید ۶ نظر »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png
  1. محمدرضا گفت:

    سلام. لطفا این مقاله رو بخونین تا ببینید چطور طرح اسرائیل و آمریکا برای زدن دکتر احمدی نژاد، توسط برخی در اینجا پیاده شد. برخی از افراد بی بصیرت داخلی هم گول خوردند.
    http://72sq.com/85535

    • گمنام گفت:

      مقاله رو بذار در کوزه آبشو بخور. الان حرف های ضد انقلابی احمدی نژاد مدام تیتر یک سایت های خبری اسرائیل و سازمان تروریستی مجاهدین خلق و … میشه.

  2. مسعود فقیه ایمانی گفت:

    عباسی معصوم نیست. این حرفهایش هم دقیقا از سر حسد و بازی ناخواسته در پازل هاشمی برای عقب نماندن از بازی کوبیدن احمدی نژاد است. واقعاً از خدا نمی ترسد؟

  3. ناشناس گفت:

    سلام
    اگر به خدمات باشه، شما چندتا کتاب تاریخی بخوان ببین که رضاخان (که خدا ازش نگذرد) هم خدمات زیادی داشت. ولی آنقدر گندکاری هاش زیاد بود که همه ی اونها رو پوشاند. شما هم نمی خواد دایه ی مهربان تر از مادر بشی. یا خیلی خوش و بی دردی که سنگ سینه ی این آقا رو به سینه میزنی و یا … . تمام بدبختی های مردم از دوارن آین آقا (به ویژه) دوره دوم شروع شد. شما اگه به خیال خودت خیلی اهل بصیرت و تقوایی فقط برو گندی که ایشون با آوردن مشایی زد رو پاک کن. حتی به توصیه رهبری هم توجه نکرد و از یکجا به جای دیگر منتقلش کرد. هیچ جوره نمیشه از این آقا دفاع کرد، من نمیدونم شما این همه تعصب وکورکورانه رو از کجا میارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. مسعود فقیه ایمانی گفت:

    آره! یک زمانی عین همین حرفها را برای خود رهبری می زدند. زمانی که رییس جمهور بود. دوره دومش. می گفتند نظر امام خمینی در مورد ولایت فقیه را قبول ندارد – بعد از ماجرای نماز جمعه- یا می گفتند ضد امام است چون ماهها زیر بار انتصاب میر حسین موسوی به نخست وزیری نرفت! یا در ماجرای ۹۹ نفر و..
    ما امثال شما سوپر انقلابی ها را خوب می شناسیم. عین خط امامی های دهه شصت هستید. هادی غفاری در مجلس داد می زد چکمه رضاان شرف دارد به آخوندی که نظرش ضد امام است! و منظورش رییس جمهور بود.
    حالا هم رهبری فقط نگران سرخوردگی بعضیها بود. بعضیها مثل امثال ابوترابی! که همان بهتر که سرخورده شدند. چرا باید احمدی نژاد خواسته جاسوسهایی که نامه خصوصی رهبری را فاش کردند بر آورده می کرد؟ یا احترام لاریجانی ها و مجلس کذایی را حفظ می کرد؟

    یک چیز را خوب یادت باشد. اگر احمدی نژاد ضد ولایت فقیه و ضد انقلاب بود بی بی سی او را حلوا حلوا می کرد. نه اینکه تازه حضرات اصلاح طلب زست ولایتمداری بگیرند و او را بکوبند.

  5. مسعود فقیه ایمانی گفت:

    راستی رضاخان هیچ خدمتی نکرد. هر چه کرد یا برای تحکیم قدرت خودش یا برای افزایش نفوذ بیگانه بود

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت