دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

فیلم مستند در جستجوی حقیقت / قسمت چهارم / نمادها و سمبل ها در فراماسونری / لینک مستقیم دانلود

مجموعه مستند در جستجوی حقیقت، کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که پخش آن با موضوع فرقه‌های انحرافی از شبکه سه آغاز انجام شد. این مستند که تصویربرداری آن نزدیک به دو سال طول کشید درباره فرقه‌های انحرافی مثل وهابیت، بهائیت، فراماسونری و فرقه های نوظهور است. در هریک از این موضوعات سعی شده است تا ماهیت فرقه و  حوزه‌هایی را که به آن نفوذ پیدا کرده است، بررسی شود. نکته جالب توجه این است که خود اعضای این فرقه‌ها توضیحاتی شفاف و جزئیاتی دقیق را در صحبت‌هایشان مطرح می‌کنند.

فیلم مستند در جستجوی حقیقت، در خصوص فراماسونری، بهائیت، وهابیت و فرقه های نوظهور و مدعیان دروغین می باشد که در امریکا فرانسه ایتالیا آلمان ترکیه هند امارات متحده عربی و … به کارگردانی عباس لاجوردی تولید شده و مستندی جامع، میدانی و دیدنی می باشد. بخشی از این کار به شیوه مخفی تصویربرداری شده است؛ به گونه‌ای‌که، در بیشتر بخش‌ها به صورت حرفه ای دوربین کار گذاشته و ضبط انجام شده است. در ضبط این برنامه مصاحبه‌محور، تمام حقوق مصاحبه شونده، به طور کامل رعایت شده است.

فیلم مستند در جستجوی حقیقت / قسمت چهارم / نمادها و سمبل ها در فراماسونری

فیلم مستند در جستجوی حقیقت / قسمت چهارم / نمادها و سمبل ها در فراماسونری

مدت زمان : ۳۱ دقیقه
کیفیت : TVRip (عالی) – [ریلیز اختصاصی مبین مدیا]
حجم کل : ۱۴۰ مگابایت
کارگردان : عباس لاجوردی طوسی
پخش از : شبکه سه سیما

پیشنهاد ویژه مبین مدیا: این مستند را از دست ندهید!

عباس لاجوردی تهیه کننده مستنددر جستجوی حقیقت” انتخاب لوکیشن‌های مستند را بر اساس میزان رواج فرقه‌های  انحرافی در آن‌ها دانسته و اضافه کرد: آمریکا، فرانسه، ایتالیا، هند، آلمان، ترکیه و امارات از جمله کشورهایی بودند که در آن تصویربرداری انجام دادیم. این کشورها بر اساس میزان طرفداران این فرقه ها در آن کشورها انتخاب شدند. برای مثال آمریکا نخستین کشور فراماسونر دنیاست و اولین رئیس جمهور فراماسونر هم متعلق به این کشور بوده است.

وی با اشاره به برخی جزئیات محتوایی در همین رابطه بیان داشت: در مبحث رسانه‌ای با نزدیکان رابرت مرداک هم مصاحبه گرفتیم و حتی در کمپانی خود او هم تصویربرداری کردیم. در بحث وهابیت با وهابی زادگانی حرف زدیم که حالا دیگر از این فرقه بیرون آمده‌اند. کسانی که در پاکستان دوره گذرانده‌اند و در ایران هم یکی دو گروه فعال در این بخش بررسی شده‌اند.

ما برای اولین بار داخل لژهای فراماسونری رفتیم و همچنین از محافل وهابیت فیلمبرداری کردیم و اسنادی را برای نخستین را در تاریخ جلوی دوربین بردیم.

دانلود فایل (های) این نوشته :

»» بخش تصویری
.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۴۵۰*۷۲۰)
تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نامحدود
منبع: MobinMedia.ir

 

2105 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت