دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

نشست از ژنو تا لوزان / روند عقب نشینی هسته ای دولت از ژنو تا لوزان / فیلم سخنرانی حجت الاسلام دکتر سید محمود نبویان / مسجد الزهرا اراک / لینک مستقیم دانلود

آقایان دارند تعهد می دهند که ۸۵ درصد تحریم ها باقی بماند در حالی حضرت آقا فرمودند تحریم ها یکجا و همه برداشته شود. … دولت بنای برخورد با منتقدین را دارد. آقای ظریف دوبار از بنده شکایت کرده اند و این دومین باری است که قراراست به دادگاه ویژه روحانیت بروم. به من می گوید چرا این حرف ها رابه مردم می زنید. آقایان صریح گفته اند که ما مذاکرات را می خواهیم چون در اسفندماه می خواهیم مجلس را بگیریم. اف به مجلسی که بخواهد به قیمت امنیت کشور تشکیل شود!!!

حجت الاسلام دکتر سید محمود نبویان در گردهمایی روند کارشکنی آمریکا که باعنوان “از ژنو تا لوزان” در مسجد الزهراء اراک برگزار شد با اشاره به اینکه بیانیه لوزان چارچوب و پایه توافقات هسته‌ای است اظهار داشت: متاسفانه بیانیه لوزان به صورتی است که هیچ کدام از طرف‌های این بیانیه نمی توانند از چارچوب تعیین شده در این بیانیه فراتر بروند که این خود عاملی بسیار خطرناک در توافقات هسته ای است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود نبویان خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده باید اسناد توافقات هسته ای را در اختیار مردم قرار بدهند ولی مردم و نمایندگان مجلس ما به شدت نگران توافقات هسته ای هستند و لازم است نمایندگان ملت اسناد این توافقات را بررسی کرده و در صورت وجود ابهام جلوی اجرای آن را بگیرند.

نشست از ژنو تا لوزان / روند عقب نشینی هسته ای دولت از ژنو تا لوزان / فیلم سخنرانی حجت الاسلام دکتر سید محمود نبویان / مسجد الزهرا اراک

نشست از ژنو تا لوزان / روند عقب نشینی هسته ای دولت از ژنو تا لوزان / فیلم سخنرانی حجت الاسلام دکتر سید محمود نبویان / مسجد الزهرا اراک

مدت زمان : ۷۸ دقیقه
کیفیت : WebRip (عالی)
زمان و مکان سخنرانی : مسجد الزهرا اراک – ۹۴
حجم کل : ۲۹۶ مگابایت
پخش از : مستضعفین تی وی

پیشنهاد ویژه مبین مدیا: این سخنرانی مهم را از دست ندهید!

برای تامین برق ۱۰۰۰ مگاواتی هسته ای احتیاج به ۳۰ تن اورانیوم غنی شده داریم که بر طبق قراردادی که با روسیه منعقد شده است قرار است که تا سال ۲۰۲۲ روسیه سوخت مورد نیاز ما را تامین کند و از سال ۲۰۲۲ به بعد خودمان باید این سوخت را تولید کنیم که برای تولید احتیاج به ۵۰۰۰۰ سانترفیوژ داریم.

برای تولید سوخت هسته ای احتیاج به ۵۰۰۰۰ هزار سانتریفیوژ داریم و در قبل از انقلاب تصویب شده بود که ایران ۲۰ هزار مگابایت برق هسته ای داشته باشد که برای دسترسی به این میزان برق هسته ای باید ۲۰ مرکز مشابه نطنز در کشور ایجاد کنیم .

حضرت آقا فرمودند که دشمن پله پله جلو می آید. آقایان که در ژنو۲۸  مورد تعهد داده اند ،آمریکا از آقای ظریف تعهد گرفته است که نطنز را داشته باشید اما حق ندارید حتی یک دانه مرکز غنی سازی دیگر اضافه کنید. درلوزان چه اتفاقی افتاده؟ دشمن جلوتر آمده گفته است تنها مرکز غنی سازی باید نطنز باشد یعنی شما حداقل ۱۰ مرکزی که برای کشور نیاز هست را نباید تاسیس کنید و حتی جایی مثل فردو را نیز باید تعطیل کنید.

از ژنو تا لوزان / حجت الاسلام دکتر سید محمود نبویان / مسجد الزهرا اراک

از ژنو تا لوزان / حجت الاسلام دکتر سید محمود نبویان / مسجد الزهرا اراک

من یک سوال منطقی از دولت دارم که چرا باید از منافع ملی دست بکشیم؟ در ژنو ما تعهد داده ایم که فقط این حدود ۱۹هزار سانترفیوژ را داشته باشیم ولی در لوزان همچنان دشمن جلو آمده وگفته است باید تعدادسانترفیوژ هایتان را ۵۰۶۰ عدد برسانید. در حالی که ما مجموعا نیاز به حداقل ۵۰۰۰۰ هزار سانترفیوژ برای نیازهای کشور داریم. متاسفانه در توافق لوزان، توافق کرده ایم ودر لوزان تعهد داده ایم که غنی سازی حدود ۳٫۶۷ درصد داشته باشیم درحالی که در ژنو ما تعهد داده بودیم که غنی سازی ۵درصد داشته باشیم.

ایشان در رابطه با مرکزغنی سازی فردو افزودند: فردو در دولت سابق یک مرکز غنی سازی بود با خروجی در ژنو آقایان تعهد داده اند که فردو یک مرکز غنی سازی بماند بدون حتی یک گرم خروجی و هرچه را قبلا داشته اید باید اکسید کنید و در لوزان تعهد داده اند که اصلا فردو مرکز غنی سازی نباشد فردو تبدیل می شود به یک مرکز فیزیک.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در توافقنامه لوزان اجازه تحقیق و توسعه از مراکز هسته ای کشور را از دانشمندان گرفته است، افزود: در این توافقنامه ما متعهد شده ایم که هرگونه تحقیق و توسعه را محدود کنیم و این در حالی است که دانشمندان ما در سال های گذشته توانسته بودند تا نسل هشتم سانتریفیوژ های هسته ای را تولید کنند در این توافق فقط اجازه تحقیق و توسعه از نسل چهارم، پنجم ،ششم و هشتم آنها را داریم و نسبت به قبل و بعد آن حق تحقیق و توسعه نداریم. درحالی که این ها در دولت قبل تولید شده بودند.

توافقنامه لوزان پایان فعالیت مجتمع آب سنگین اراک را اعلام کرده است از سویی آمریکا متعهد شده است که تا ۶ سال آینده یک مجتمع آب سنگین در ایران بسازد به شرط آنکه ایران مجتمع آب سنگین اراک همه مجموعه هایی را که آب سنگین تولید می کنند را تعطیل کند.

دانشمندان هسته ای ما با تلاش شبانه روزی توانستند به فناوری های پیشرفته هسته ای دسترسی داشته باشند ولی متاسفانه تیم مذاکره کننده ما همه این تلاش ها را بی نتیجه گذاشتند. تیم مذاکره کننده باید ما اسناد توافقات هسته ای را در اختیار مردم قرار بدهند ولی مردم و نمایندگان مجلس ما به شدت نگران توافقات هسته ای هستند و لازم است نمایندگان ملت اسناد این توافقات را بررسی کرده و در صورت وجود ابهام جلوی اجرای آن را بگیرند.

از ژنو تا لوزان / حجت الاسلام دکتر سید محمود نبویان / مسجد الزهرا اراک

از ژنو تا لوزان / حجت الاسلام دکتر سید محمود نبویان / مسجد الزهرا اراک

مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند و همانطور که مقام معظم رهبری بر نقش مردم در انقلاب تاکید کردند پس لازم است مردم در جریان این توافقات قرار بگیرند. آقایان دارند تعهد می دهند که ۸۵ درصد تحریم ها باقی بماند در حالی حضرت آقا فرمودند تحریم ها یکجا و همه برداشته شود. همچنین طبق توافق لوزان درصورتی که آژانس تمام تعهدات ما را تاییدکند اولا فقط اجرای تحریم های صرفامرتبط باهسته ای متوقف می شود نه قانونشان ثانیا مربوط به هسته ای شامل چهار مورد است شامل: انرژی، تکنولوژی، مالی و اقتصادی که فقط دو مورد آن یعنی مالی و اقتصادی متوقف می شود.

ایشان در پاسخ به این سوال که چرا مجلس و نمایندگان وارد نمی شوند گفت: بخش اندکی از مجلس آمده اند ولی بنده از بخش اعظم مجلس گله دارم به ویژه از رئیسمان گله داریم. وقتی رهبری سخنرانی می کنند و می گویند اجازه نمی دهم ایشان باید در مجلس در این خصوص صحبت کنند. دولت بنای برخورد با منتقدین را دارد. آقای ظریف دوبار از بنده شکایت کرده اند و این دومین باری است که قراراست به دادگاه ویژه روحانیت بروم. به من می گوید چرا این حرف ها رابه مردم می زنید. آقایان صریح گفته اند که ما مذاکرات رامی خواهیم چون در اسفندماه می خواهیم مجلس را بگیریم.


در خبرها:


»» بخش تصویری
.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۴۵۰*۷۲۰)
تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نامحدود
منبع: MobinMedia.ir
2102 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت