دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

روچیلد ها و امپراتوری جهانی صهیونیسم / راز آرماگدون یک / قسمت سوم / لینک مستقیم دانلود

این قسمت به بررسی نفوذ کانونهای اشرافیت یهود و از جمله روچیلد ها، در دربار و دولت و همچنین مراکز اقتصادی اروپا و بخصوص بریتانیا می پردازد. با بازخوانی تاریخ معاصر متوجه می شویم که با صدور اعلامیه بالفور در دوم نوامبر سال ۱۹۱۷، انگلیس به طور رسمی در خدمت سیاست های سازمان جهانی صهیونیزم قرار گرفت، و اجرای بندهای پروتکل های زعمای صهیون، در دستور کار سیاستمداران انگلیسی، که هود نیز اغلب وابسته به کانونهای صهیونیستی بودند واقع گردید.

روچیلد ها و امپراتوری جهانی صهیونیسم / راز آرماگدون یک / قسمت سوم

 

 

 

 

کارگردان: سعید مستغاثی

کاری از: گروه اقتصادی-سیاسی شبکه خبر

کمی در مورد خانواده روچیلد:

در ۳ قرن پیش وقتی مردم می خواستند بهشت را توصیف و قدرت و ثروت بی نهایتی را مثال بزنند میگفتند” ثروتی نزدیک روچیلدها!”. دایره المعارف بریتانیکا روچیلدها را اینگونه معرفی می کند: “مشهورترین خانواده بانکدار سراسر اروپا که نام آنها به تنهایی مترادف با ثروت افسانه ای بوده است. موفقیت های مدام آنها هنوز هم بر همکاری های پنهان میان شاخه های خاندان و توانایی آنها در سرمایه گذاری های کلان استوار است”. نام آنها در فارسی به شکل های مختلف نوشته شده است، ولی معروفترین شکل “روچیلد” (Rothschild) است.

 

آنها سال هاست که نماد ثروت افسانه ای همراه با قدرت و نفوذ اطلاعاتی در همه جای دنیا به خصوص اروپا هستند. ماشالله، تعدادشان هم کم نیست! برای همین به شان شبکه روچیلدها میگویند. از بزرگترین شرکت های بیمه اروپایی تا شبکه های راه آهن اروپا, رویال داچ شل و کنکورد و دیگر شرکت های بزرگ دنیا یا همه اش مال آنهاست یا سهامداران عمده اش آنها هستند. انگلیسی ها یک نماد ملی دارند به اسم جان بول مثل آمریکایی ها عمو سام. فکر می کنید این نماد ملی از روی چه شخصیتی الگو گرفته شده؟ ناتان روچیلد سرشاخه انگلیسی خاندان روچیلد.

 

نام روچیلد ها در کنار نام راکفلرهای آمریکایی به عنوان پیشگامان استخراج نفت در خاورمیانه و روسیه شهرت دارد. امتیاز دارسی در تاریخ ایران هم زیر سر آنها بود. رویال داچ شل هم که با ۱۴ سهم پس از بریتیش پترولیوم بزرگترین غارتگران نفت ایران پس از کوتای ۲۸ مرداد بودند هم برای آنهاست. (که البته هنوزم دست بردار نیست :-D )

 

روچیلدها هنوز هم هستند. آنها چنان امور مالی جهان را در دست گرفتند که دایره المعارف آمریکانا می نویسد “آنها در قرن بیستم نیز بر اندوخته مالی و صنعت گسترده ای کنترل دارند و یک نیروی اساسی در اقتصاد مالی جهان محسوب می شوند که منافع آن از اروپا تا آسیا ادامه دارد”. روچیلدها عادت های یهودیشان را تا توانسته اند حفظ کرده اند مثل اینکه تا می توانند در خانواده ازدواج می کنند این پسر عمو با آن دختر عمو ازدواج میکند و روچیلد های نسل بعد را در این امپراتوری مالی – اطلاعاتی پرورش می دهند.

 

ناصرالدین شاه هم در سفر فرنگ سال ۱۳۰۶ قمری به خانه روچیلدها رفت. محمد حسن خان اعتمادالسلطنه می نویسد : “شنیدم عزیز السلطان (ملیجک) در خانه روچیلد که رفته بودند بعضی اسباب دزدیده بودند, صاحب خانه ملتفت شده بود و به افتضاح پس گرفته بود”.

 

شاخه انگلیسی روچیلدها برای تاسیس وطن یهود همه کار کرد. “اعلامیه بالفور” معروف که اسکان یهودیان را از طرف دولت بریتانیا رسمیت می داد, با تلاش لرد لئونیل والتر روچیلد دوم به دست آمد. سال ۱۹۱۷ آرتور بالفور وزیر خارجه وقت بریتانیا در ازای وام بانک روچیلد , قول مساعدی برای تشکیل وطن ملی یهود را در نامه ای به ” لرد روچیلد عزیز ” (روچیلد در زمان خود ثروتمند ترین مرد دنیا بود) اعلام کرد. این لرد روچیلد جانور شناس معروفی هم هست. امروز نامه دوستانه بالفور به او از جانب صهیونیست ها مهم ترین سند برای به نام زدن کل فلسطین به حساب می آید.

 

متن اعلامیه بالفور

لورد روچیلد عزیزم،

بسیار مایه خوشحالی است که به نیابت از دولت پادشاهی انگلستان مطلب زیر را که تامین کننده آرزوهای یهودیان و صهیونیست‌هاست و به تصویب هیئت وریران نیز رسیده است، به اطلاع جنابعالی برسانم:

دولت پادشاهی به موضوع تأسیس وطنی ملی برای ملت یهود در فلسطین به دیده موافق می‌نگرد و نهایت سعی خود را برای تحقق این هدف به کار می‌گیرد، مشروط بر این که هیچ گونه اقدامی که ناقض حقوق مدنی و دینی پیروان دیگر ادیان غیر یهودی در فلسطین و حقوق و وضعیت سیاسی یهودیان در کشورهای دیگر باشد، صورت نگیرد.

بسیار خرسند و متشکر خواهم شد، اگر متن این اعلامیه را به استحضار فدراسیون صهیونیست جهانی برسانید.

ارادتمند شما

آرتور جیمز بالفور

 

 

متن اعلامیه بالفور

 

 

 

 

در خبرها :

در حال حاضر تنها شش کمپانی رسانه‌ای وجود دارد که تمامی آن ها اخبار خود را از خبرگزاری “رویترز” و “آسوشیتدپرس” تأمین می‌کنند. این در حالی است که در عرض ۲۰ سال اخیر سهام آسوشیتدپرس از سوی رویترز خریداری شده است و خبرگزاری رویترز نیز از سال ۱۸۵۱ تحت مالکیت خاندان یهودی و مشهور “روچیلد” است.

منبع : لیست رسانه‌های تحت نفوذ صهیونیست‌ها

ارتباط خاندان زرسالار یهودی روچیلد با تجارت برده

“روچیلد ها ” پادشاهان یهود

 

»» بخش تصویری
.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: mp4، ابعاد تصویر: ۲۴۰*۳۵۲)

 

 

(حجم کل:۹۸.۱ MB )
لینک اصلی – لینک کمکی
.::. دانلود با کیفیت متوسط .::.
(فرمت: wmv، ابعاد تصویر: ۲۴۰*۳۲۰)

 

 

(حجم کل:۳۲.۶ MB )
لینک اصلیلینک کمکی
.::. دانلود نسخه مخصوص موبایل – 3gp .::.

 

 

(حجم کل:۱۴.۲ MB )
لینک اصلیلینک کمکی
 
تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نا محدود
منبع: MobinMedia.ir

 

3511 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت