دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

https://zahra-media.ir/wp-content/uploads/2019/10/1_poster-ej-fr381-400x300.jpg

۱ – من در یک جامعه یهودی نشین زندگی می کردم و ما همیشه نسبت به زنان مسلمان با یک دیدگاه منفی نگاه می کردیم. لیلا حسین توسط خانواده اش تحت فشار بود. لیلاحسین برایش این مهم بود که حتما حجاب خودش را داشته باشد و تحت فشارهای خانواده، به هیچ وجه روی نیاورد

۲ – یکی از خواننده های بزرگ خارجی تحت فشار مادرش است. وی که حجاب و اسلام را انتخاب کرده می گوید پس از اسلام آوردن و حجاب دار شدنش، شادتر است. وی می خواهد به کشورهای مسلمان نیز سفر کند

۳ – مصر: یکی از بانوان ستاره این کشور (حنان ترک) در اوج شهرت خودش، حجاب را انتخاب کرده است به طوری که بسیاری از کارگردان های مختلف مجبور شده اند تا نقش های محجبه را به وی پیشنهاد کنند. وی می گوید که برای با حجاب شدن، ۷ سال تفکر کرده است. او از خداوند می خواهد تا وی را به جای ستاره روی زمین به ستاره روی آسمان تبدیل کند.

پس از وی بود که بسیاری از بازیگران مصری به دنبال حنان ترک محجبه شدند.

۴ – سال ها قبل، برادر مونا عبدالغنی (ستاره خوانندگی) به وی پیشنهاد کرده بود که حجاب داشته باشد اما مونا نپذیرفت. پس از مرگ برادرش به این نکته دست یافت که حجاب را انتخاب نماید. او می گوید که به این خاطر از جهت مالی ضربه دیده است چراکه کارهای گذشته اش را از دست داده است. اما خوشحال است چراکه رضایت خداوند را به همه چیز ترجیح می دهد. او می گوید که این طور نیست که بانوان مسلمان از دنیای روز خبری نداشته باشند بلکه آنها نیز از مدل های پوشش مختلف باخبر هستند و این دروغی است که به مسلمانان نسبت می دهند.

۵٫ مریم، مدرک دکتری از دانشگاه آکسفورد دارد و در ۲۱ سالگی به اسلام روی آورد. وی به عنوان نماینده دانشگاه آکسفورد در همایش های مختلف حضور پیدا می کند و در مورد اسلام و حجاب صحبت می کند. وی درمورد اینکه زنان مسلمان حجاب خودشان را انتخاب نکرده اند می گوید: «شما نمی توانید دیگران را مجبور به قبول سخنان مغرضانه این چنینی کنید بلکه می بینید که من حجابم را خودم انتخاب کرده ام…»

 

1159 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت