دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

امام خامنه ای

سلام علیکم دوستان . صوت زیر مربوط هست به آیت الله سید رحیم توکل از مجتهدین عالیقدر شهرستان بابل و از اساتید اخلاق بنام حوزه علمیه قم و از چهره های برجسته حوزه و دانشگاه .
این عالم ربانی و نورانی که سخنانشان در رادیو معارف هم پخش میشه شب های ماه مبارک رمضان مهمان همشهریان بابلی هستند هر ساله .
در رمضان سال گذشته هم ۳۰ شب در مسجد قهاریه شهرستان بابل ایشان سخنرانی کردند که در میان این شب ها یک شب سخنرانی بسیار داغ و جالب درباره ولایت فقیه و رهبری گفتند .
فایل صوتی هر ۳۰ شب در اختیار ماست اما کلیپی که در زیر تقدیم خواهد شد مهم ترین و یا حداقل یکی از مهمترین صحبت های حاج آقا توکل در شبهای ماه مبارک رمضان ۸۸ هست .

بخشی از صحبت های حاج آقا در این کلیپ : توطئه ای را که بعد انتخابات مطرح کرده بودند ، به فضل خدا و امام زمان خنثی شد . الآن یه عده بیسواد دراومدن دارن حرف در میارن که این رهبر خب رهبر هست ولی مرجعیتش از کجا معلوم؟ اینا تمام نق های دشمنانه ! سید جعفر کریمی از افراد نزدیک بیت امام و رهبری میگه من درس آقای خویی رو دیدم درس امام رو دیدم درس آقای حکیم رو دیدم اما درس رهبری از نظر علمی جدا چیز عیجبی است ! مقام علمی رهبری را احدی تردید نکنه ! احدی تردید نکنه ! قسم میخورم به جان امیرالمؤمنین قسم میخورم اگر خدای نکرده یک روزی سایه رهبر از ایران کنار بره والله قسم ایران طالبان زیاد داره که به ناموس احدی رحم نمیکنن !

 حجم ۲,۲۸ مگ و با فرمت  WMA و مدت: ۴:۵۳ دانلود با لینک مستقیم یا غیر مستقیم
  حجم ۴.۴۸مگ و با فرمت  MP3   و مدت: ۴:۵۳ دانلود با لینک مستقیم  یا غیر مستقیم
»برای سلامتی امام خامنه ای صلوات…

برگرفته شده از tabiin.blog.ir

3171 بازدید ۲ نظر »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png
  1. شهرام گفت:

    سلام ، سریال ملکوت رو دارید دو قسمتی آیفیلمی اگه دارید لطفا در سایت قرارش بدید ممنون

    • ya zahra 135 گفت:

      سلام برادر ارزشی – فرهنگی . متاسفانه فعلا شرایطش مهیا نیست اونجایی که خدمت میکنم هیچ دسترسی به کامپیوتر و اینترنت ندارم و هفته ای هم چند ساعت بیشتر مرخصی ندارم که نمیشه کار خاصی انجام داد . اگه خدا بخاد سر فرصت یه دستی رو قسمت فیلم و سریالهای سایت میکشم الان اکثرا از نظر لینک یا کیفیت مشکل دارن نیاز به حدودا دو هفته زمان هست که بتونم یه تغییر و تحول اساسی بهشون بدم که کاربرا بیان استفاده کنن . بی زحمت سریالایی که مورد نظرت هست رو همینجا بنویس تا اونا رو تو اولویت بزارم . الان در همین حد وقت کردم که سریالایی که لینکاشون از بین رفته رو فعلا از دسترس خارج کنم ولی قول بهت میدم ان شاالله تعالی این بخش رو از این رو به اون رو کنم ولی احتمالا تا خردادماه نمیتونم کاری کنم

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت