دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

سردار  حاج سعید قاسمی فرمانده سال‌های جنگ در برنامه زنده «دیروز، امروز، فردا» که یکشنبه، ۱۸ بهمن ۱۳۸۸ از شبکه سه سیما پخش شد، پس از سالها در قاب تصویر صداسیما حضور یافت. این استاد دانشگاه در این برنامه به مسائل متنوعی همچون مبارزه با نفاق و دشواری‌های این مبارزه، فتنه منافقین، دلایل ریزش خواص، بحث رفاه‌گرایی، دانشگاه آزاد، انتخابات اخیر کشور و حوادث بعد از آن پرداخت و به موضوعاتی نظیر مدل تفکر امام و نحوه انعکاس آن از صدا و سیما، عملیات مرصاد، اشاره به فعالیت‌های حزب‌الله لبنان، دستگیری ملوانان انگلیسی توسط نیروهای ایرانی در آبهای سرزمینی کشور اشاره کرد.

سردار حاج سعید قاسمی / برنامه دیروز امروز فردا / 18 بهمن 1388

سردار حاج سعید قاسمی / برنامه دیروز امروز فردا / ۱۸ بهمن ۱۳۸۸

مدت زمان: ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه

کاری از: شبکه سوم سیما، برنامه دیروز امروز فردا

زمان: یکشنبه، ۱۸ بهمن ۱۳۸۸

این فعال فرهنگی در بخشی از سخنان خود گفت: به عقیده من جنگ تحمیلی ما هشت سال نبود بلکه ۱۰ سال بود چرا که تمام افرادی که در جریان انقلاب فعالیت داشتند بعد از یک ماه از پیروزی آن با مسائل مختلفی اعم از جنگ سخت و نرم روبرو شدند که این مسائل امروز بازگو نمی‌شود و بر این اساس باید گفت مقطع زمانی بعد از انقلاب تا آغاز جنگ هم جزء سال‌های دفاع مقدس محسوب می‌شود و امروز ما باید این سوال را مطرح کنیم که چرا این دو سال را از تاریخ جنگ حذف کرده‌اند.

سردار قاسمی اظهار داشت: اتفاقی که بعد از انتخابات در کشور افتاد و آبرویی که از نظام رفت مسئله بسیار مهمی است و بر این اساس ما هرگز کسی را که خدشه به تفکر امام و تفکر رهبری وارد کرده نمی‌بخشیم. وی در ادامه افزود: من بسیار به اتفاقاتی که در کشور افتاد امیدوارم و اگر حزب‌الله به بیانات و نصایح رهبری گوش دهد ما از این جریان پیروز بیرون خواهیم آمد و تا چند دهه انقلاب بیمه خواهد شد و در این راستا بالاخره ما باید هزینه این بیماری که به جان نظام افتاد را بدهیم و اگر بخواهیم با سازش این درد را تسکین دهیم این بیماری روزی ما را از پای درخواهد آورد.

در فضای مجازی:

سخنان سردار قاسمی در برنامه «دیروز، امروز، فردا»

کسی که خدشه به تفکر امام و تفکر رهبری وارد کرده نمی‌بخشیم

لینک اصلی قسمت ۲ | لینک کمکی قسمت ۲

لینک اصلی قسمت ۳ | لینک کمکی قسمت ۳

لینک اصلی قسمت ۴ | لینک کمکی قسمت ۴

لینک اصلی قسمت ۵ | لینک کمکی قسمت

6228 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت