دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

https://www.zahra-media.ir/wp-content/uploads/2014/08/Ahangaran-FetnehVaEnheraf1.jpg

توضیحات : شعرخوانی بسیار زیبا و روشنگرانه درباره فتنه و انحراف با صدای مداح اهل بیت (ع) حاج صادق آهنگران .

سلام / خیلی قشنگه با این که طولانیه ولی حتما گوش بدین

بسمه تعالی
بسم رب العشق اغاز سخن
السلام ای یوسف بی پیرهن
السلام ای سومین مولای من
ای تو هم مجنون و هم لیلای ما
عشقت اتش میزند در سینه ها
با تو روشن می شود ائینه ها
شیر مادر باغمت آمیخته
در دل از روز تولد ریخته
ای عجین گردیده با جانم حسین (ع)
مینویسم از تو میخوانم حسین (ع)
قصه از عشق و جنون اغاز شد
از کنار شهر خون اغاز شد
……
خون و اتش موج میزد هر طرف
آمدند از راه -یاران – صف به صف
حماسهروی در روی هم امد خیر و شر
کربلا تکرار شد بار دگر
کربلا جاری است بر روی زمین
کل ارض کربلا یعنی همین
کربلا جاری است در طول زمان
کربلا یعنی نبردی جاودان
کربلا یعنی سرافرازی غرور
عزت و مردانگی ، عشق و شعور
کربلا یعنی عطش یعنی گذشت
کربلا فتح المبین ،والفجر هشت
……
ای برادرهای ایمانی سلام
با شمایم ، نور چشمان امام
یادتان هست آسمان دلتنگ بود
آری آری جنگ بود جنگ بود
بر دهان انگشت حیرت بود ، جنگ
ازمایشگاه غیرت بود ، جنگ
هر که در دل شور دیگر داشت ، رفت
عاشقی را خوب باور داشت ، رفت
رفت تا کاری ابوالفضلی (ع ) کند
رزم و پیکاری ابوالفضلی (ع) کند
بگذرد از …. ، بالاتر رود
بیشتر از پیش بالاتر رود
سیر از خود تا خدا دارد شهید
سر جدا پیکر جدا دارد شهید
آی مردم شور عاشوراست این
سوز و عشق و آی و واویلاست این
نبض عاشوراست در دست غدیر
ما همه سرمستیم ، سر مست غدیر
باز تکرار غدیری دیگر است
حیدر ما نیز شیری دیگر است
یا علی (ع) مصداق جاء الحق شدیم
مست از ان باده مطلق شدیم
یا علی (ع) ما فتح خیبر داشتیم
فتنه را از پیش رو برداشتیم
….
را حق همواره راهی ایمن است
هر کجا خورشید باشد روشن است
استخوان در چشم و خاری در گلوست
فتنه های دیگری در پیش روست
عده ای از حال خود غافل شدند
از کمینگاه  اُحد غافل شدند
بر غنیمت ها که چنگ انداختند
باختند این امتحان را باختند
لاجرم ان جاده دست انداز شد
یک مسیر انحرافی باز شد
یک طرف نیرنگ و عمر وعاص ها
یک طرف اما سکوت خاص ها
هر دو بی رحمانه بر ما تاختند
قلب مولا را به درد انداختند
…..
یا علی ای مقتدای خاص و عام
یا علی ای حجتت بر ما تمام

عده ای راه از تو کج کردند باز
با تو نه با خویش لج کردند باز
از نفس افتاده در رخوت شدند
تا اسیر قدرت و ثروت شدند
خواب یا بیدار خر خر میکنند
مهدویت را تمسخر میکنند
شمع بیت المال میسوزد هنوز
کیست آنکس کیسه میدوزد هنوز
و ای بر انها که پیمان بشکنند
هم نمک خورده نمکدان بشکنند
……
حوریان دیو سیرت کیستند
این خواص بی بصیرت کیستند
غرق در خواب زمستانی شدند
پیرو اسلام ایرانی شدند
کیستند اینان ،علی را منکرند
هم ولایت هم ولی را منکرند
کیستند این نارفیقان کیستند ؟
ظاهرا از ما ولی با ما نیستند
شهوت قدرت به دل گر ریشه کرد
کی خدا را میشود اندیشه کرد
اه ای ناباوران خیره سر
ای کج اندیشان از خود بی خبر
……
شاخه ای بودید و اخر خم شدید
شیر بی یال و دم و اشکم شدید
گر که حزب الله یاری کرده تان
ذیل بودید و به صدر آوردتان
گر بسیجی ها به میدان آمدند
مردم از هر قشر هم پیمان شدند
جمله از مهر ولایت بود و بس
نه شما نه دیگران نه هیچکس
خلق با امر ولی شد یارتان
تا گره را باز کرد از کارتان
تا شما اینگیونه قدرت یافتید
وای من ، روی از علی برتافتید
…..
زخم خورد از تیغ تان احساس ها
شرمتان باد ای نمک نشناس ها
قلب مولی را نشاید خون کنید
پنبه را از گوش خود بیرون کنید
جز ولایت راه دیگر باطل است
هر که زین ره دور شد پا در گِل است
یا علی صفین را تکرار کن
چشم این خواب آلوده را بیدار کن
باز کن پیوند این شالوده را
مشت این فوم ریا الوده را
یا علی مستان سلامت میکنند
امر فرمائیُ قیامت میکنند
سر خوش از جام الستت میشوند
خورده نا خورده مستت میشوند
یا علی جان با تو پیمان بسته ایم
عهد با شیرازه جان بسته ایم
با سر انگشتت به جوش اییم ما
مثل طوفان در خروش اییم ما
چون نمام مقصد ما مکتب است
راه ما راه حسین و زینب است
این دو روز تلخ هم گردد تمام
پس چه جای خوف باشد …و السلام

سراینده : محمد زمان گلدسته از استادان گلستان

حجم : ۷ مگابایت | فرمت mp3      زمان  : ۰۰:۱۶:۵۳        لینک دانلود مستقیم

6991 بازدید ۴ نظر »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png
  1. هادی گفت:

    فوق العاده ست. باور نکردنیه… شنیده بودم اقای اهنگران تازگی ها با یک شاعر جوان داره کار می کنه که با اشعارش سبک اهنگران رو متحول و به روز کرده. ولی هنوز کاری ازشون ندیده بودم.
    این اشعار بی نظیره
    به اقای اهنگران بابت این انتخاب تبریک میگم.

    از اقای گلدسته بیشتر بگید تا بهتر بشناسیم شون
    این شعرش محشره

  2. مسعود فقیه ایمانی گفت:

    جای تاسف دارد این نافهمی و سوء ظن.
    مکتب ایران تنها مکتب از مکاتب اسلامی است که
    نزدیکترین معنا به اسلام حقیقی را عرضه کرده است. نه اینکه العیاذ بالله ایرانیها اسلام را عوض کرده باشند و به آن صفت ایرانی داده باشند.

    لهذا مشایی هم گفت” مکتب ایران “و هرگز نگفت” مکتب ایرانی” یا “اسلام ایرانی” چرا که ایرانی صفت نسبتی است و هرگز منظور ما این نیست که ایران، اسلام را تغییر
    داده باشد و صف ایرانی بدان بخشیده باشد. بلکه می گوییم آنچه ایران به عنوان اسلام معرفی می کند همان اسلام حقیقی است و یا حداقل نزدیکترین
    نسخه موجود از اسلام به حقیقت است. اما البته عده ای هوشمندانه ، ترکیب وصفی ” مکتب ایرانی” را جانشین ترکیب اضافی ” مکتب ایران ” کردند تا اولا
    هم با کلمه جمهوری ایرانی همآهنک به نظر بیاید و ثانیا در ذهن مخاطب القا کنندند که منظور مشایی ایرانیزه کردن اسلام و تغییر دادن دین است!! و چه
    می کند بی تقوایی در این رسانه ها و سایتهای مدعی دیانت.

    توضیح بیشتر اینکه مثلا لابد شنیده اید مکتب کوبیسم یا مکتب رئالیسم و.. اما نشنیده اید کسی بگوید مکتب نقاشی! لابد شنیده اید کسی بگوید مکتب اصفهان یا مکتب تهران در موسیقی اما نشنیده
    اید “مکتب موسیقی”!. حتما شنیده اید مکتب اهل حجاز یا مکتب عراق در مورد اهل فقه اما نشنیده اید مکتب فقه!

    و اسلام هم هرگز یک ایسم نبود و نیست. اسلام دین خدا است که مسلمانان بعد از آن ۷۳ فرقه شدند و ایسم های متعدد و مکاتب گوناگون از آن بنا کردند. که
    صد البته فقط یک مکتب و فقط مکتب بین آنها مکتب حقه و ناجیه است. که بنا بر اعتقاد صحیح مشایی، این همان مکتب ایران است.

    ممکن است بگوید که وقتی می گویی ایران، یعنی کدام ایران؟ منظورت گسترده ایران هخامنشی است یا منظورت مردم ایران است؟ و یا فلان دوره تاریخی است؟
    پاسخ این است که هیچکدام.
    مگر وقتی یک فقیه مثلا پیرو مکتب عراق است حتما خودش هم عراق است و یامنظور کشور فعلی یا سابق عراق است و یا هر فقیه که اهل عراق است پیرو مکتب عراق است؟ و یا در موسیقی و آواز، آیا هر کس پیرو مکتب اصفهان است، اصفهانی است و یا همه آواز خوانهای اصفهانی پیرو مکت اصفهانند و مثلا
    منظور اصفهان محدوده شهرداری فعلی یا اصفهان تاریخی است؟ یا مثلا سبک شعر هندی لزوما فقط مال طول و عرض قبلی یا فعلی هند است؟
    ابدا. مکتب یک تفکر است و تفکر ورای مرز ها و افراد و ملتها است. لیکن همیشه به نام جایی که در آن شکل گرفت و نسبتی است که اولین بار بدان
    منتسب شد نامیده می شود.
    آری. این ایران بود که به دلیل ویژگیهایی که مردمش در طول تاریخ کهن خود داشتند، پذیرای تشیع شد. این فقط ایران است که در تمام اساطیرش قهرمانانش
    مردمی هستند و نه درباری. امقال کاوه آهنگر گرفته تا رستم برایش افتخارند. نه مانند هندوان و چینیان و ژرمن ها که قهرمانانشان همه از شاهزادگان و سلاطینند. و همین ویژگی عدالتخواهی بود که حتی به راه انحراف رفت و به سرب داغ در گلوی مزدکها خفه شد. کدام ملت دیگری جنین تاریخی داشته است؟ لهذا از بین همه ملتهایی که مفتوح مسلمانان عرب شدند، این فقط ایران بود که عرب نشد و نگذاشت اسلام به سرنوشت یهود تبدیل شود و نگذاشت اسلام مساوی عربیت شود. حال آنکه عربها از غرب تا اسپانیا که رفتند همه را عرب کردند. این ایران بود که با وجود بارها دست به دست شدن قدرت بین حکام سنی، شیعه شد و روز بروز بر تشیع گسترش یافت. حال آنکه برای مصر که پانصد سال زیر سلطه یک حکومت شیعه بود ، شیعه در آن ریشه ندواند و با رفتن فاطمی ها ، هیچ اثری از تفکر شیعی در مصر بر جای نماند. چرا؟ چون ویژگیهای کلی توده مردم ایران با مصر متفاوت بود.

    و این ویژکیها بود که مکتب ایران را شکل داد. و متن به عنوان یکی از پیروان این مکتب مدعی هستم که اسلام ناب واقعی همین است که مکتب ایران
    معرفی می کند. ایران رحم ایجاد چنین تفکری بود و هرکس با هر نژاد و تابعیتی در هر جای دنیا که چنین تفکری دارد پیرو مکتب ایران است و هر کس
    چنین تفکری ندارد پیرو مکتب ایران نیست ولو جد اندر جد ایرانی زاده باشد!

    هر چند باید اذعان کرد آن چیزی که مشایی می گفت برای کسانی که نسبت به کلمه ایران آلرژی دارند و دوقطبی اسلام و ایران را باور کرده اند، بسیار سنگین و غیر قابل هضم بود.

  3. علیرضا گفت:

    دانلود نمیشه چیکار کنیم هر چی روی لینک میزنیم میگه به دلیل جدید شدن سایت یافت نشد

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت