دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

مستند سقوط جمهوری توضیح می دهد چگونه کارتل های شرکت های بزرگ اقتصاد، آمریکا را با طراحی از قبل، نابود کرده اند. رهبران سیاسی اعلام می کنند که زمان دولت جهانی (World Government) فرارسیده است و دلار باید با یک واحد پول جهانی جایگزین گردد. این مستند بیان می کند که چطور باراک اوباما به صورت گستاخانه ماده یک بخش نهم قانون اساسی را با نشستن بر کرسی ریاست شورای امنیت سازمان ملل متحد زیر پا گذاشته است. در قسمت هایی از این مستند می بینیم که دانشمندان و متخصصان نظام دیکتاتوری در مرحله نهایی رسیدن به موفقیت در طرح خویش هستند و قوانینی که از آزادی های مدنی و حقوق بشری حمایت می کند به صورت جهانی نادیده گرفته می شوند و یک پرده آهنی از دیکتاتوری با تکنولوژی بالا بر روی جهان در حال کشیده شدن است.

مستند سقوط جمهوری به این مسئله می پردازد که چگونه یک رژیم جهانی که توسط خواصی که از طریق انتخابات برگزیده نشده اند کنترل می شود و مالیات بر کربن را – که طرحی بر گرفتن مالیات بر سوخت های فسیلی و هر چیزی است که گاز کربن دی اکسید تولید می کند – را ابزاری قرار دادند که تمام فعالیت های بشری را تحت الشعاع قرار می دهد و یک سیستم نئو فدرال بردگی ایجاد می کند. وعده های دروغین اوباما، نظیر عدم افزایش مالیات مردم، تعطیلی شکنجه گاه ها، آزادی اطلاعات، ملغی کردن قانون میهن پرستی، عدم بازداشت شهروندان بدون احراز جرم آنها در دادگاه، پایبندی به شعارهای ضد جنگ، پایبندی به قانون اساسی آمریکا، عدم حمایت از گروه ها و  لابی های فشار، اطلاع رسانی شفاف درباره قوانین پیش از تصویب، خروج از پیمان نفتا، و … در بخش دیگری از این مستند بررسی شد.

هم چنین مستند سقوط جمهوری قصد دارد که بیان کند اوباما تنها مانند یک اسب تروی است که برای آرام کردن مردم ساخته شده تا در این مدت کسانی که در حال سامان دادن یک حکومت جهانی در زمین هستند به اهداف خود برسند. کسانی که توسط رسانه ها و سایر ابزار قدرت تصویر سازی و کنترل قلب وذهن مردم را دارند یک تصویر ناجی جهانی از اوباما ارائه کرده اند. این فیلم که طرح معماران نظم نوین جهانی (New World Order) را افشا می کند و آنچه که مهمتر است این که جامعه آمریکا چطور می تواند کنترل دولت را به مردم برگرداند و  این جریان جنایت کارانه را بچرخاند و ظلم را تبدیل به عدالت کند.

 

فیلم مستند سقوط جمهوری / Fall of the Republic Documentaryفیلم مستند سقوط جمهوری / Fall of the Republic Documentary

 

 

 

 

 

مدت زمان: ۲ ساعت و ۲۴ دقیقه

کیفیت: DVDRip (عالی)

حجم فایل: ۷۰۰ مگابایت

کارگردان: الکس جونز

زیرنویس: فارسی

کاری از: وعده دیدار

پیشنهاد مبین مدیا: این مستند را حتما مشاهده کنید!

فیلم مستند سقوط جمهوری / Fall of the Republic Documentaryفیلم مستند سقوط جمهوری / Fall of the Republic Documentary

 

 

 

 

 

فیلم مستند سقوط جمهوری / Fall of the Republic Documentaryفیلم مستند سقوط جمهوری / Fall of the Republic Documentary

 

 

 

 

 

لازم به توضیح است که که الکس جونز سازنده این فیلم یکی از  فیلم سازان مشهور مخالف سیاست های جنگ طبلانه آمریکا است که حتی  مخالف حمله نظامی ناتو در جنگ اخیر علیه لیبی بود. از جمله تلاش های وی نشان دادن مضرات جهانی سازی، تلاش های ضد جنگ و در زمینه فریب ۱۱ سپتامبر را می توان مثال زد. از مستندهای او کشور پلیسی، ۱۱/۹ راهی به سوی استبداد، دیکتاتورهای آمریکایی و پایان بازی را می توان نام برد..

آلکس جونز - کارگردانآلکس جونز – کارگردان

 

 

 

 

 

دانلود فایل (های) این نوشته :

»» بخش تصویری
.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۵۷۶*۷۲۰)
تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نا محدود
منبع: MobinMedia.ir

 

13225 بازدید ۸ نظر »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png
  1. بابک گفت:

    سلام
    میشه زیرنویسش رو جدا بزارید
    ممنون

  2. این هم از عمر شبی بود که حالی کردیم…

  3. احسان گفت:

    سلام
    ممنون از زحماتتون
    من از لینک های مستقیم برای دانلود گذاشتم دانلود نمیشه یعنی از سرور جوابی نمی گیره ممنون میشم بررسی کنید .
    با تشکر

  4. par123 گفت:

    سلام میشه لطفا قسمت ۴ رو چک کنید؟من همه رو تونستم دانلود کنم اما قسمت ۴ رو کامل دانلود نمیکنه
    ممنون

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت