دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

اردوگاه اشرف دراستان دیاله عراق حدود ۳۵۰۰ نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین را در خود جای داده است. گروهک تروریستی منافقین از دهه هشتاد پادگان نظامی اشرف دراستان دیاله (۵۷ کیلومتری شمال شرق بغداد) را به عنوان مقر خود برگزید. گروهک تروریستی منافقین علاوه بر اقدامات تروریستی علیه ملت ایران در همکاری با رژیم دیکتاتوری بعث و القاعده جنایتهای فراوانی نیز علیه ملت عراق مرتکب شد.

مستند ملاقات پشت دیوار اشرف بر اساس گفت‌وگو با شاهدان عینی (افرادی که از گروهک منافقین جدا شده‌اند) و گزارش مؤسسه غیر انتفاعی تحقیقات دفاع ملی (rand) آمریکا که مرداد سال ۱۳۸۷ درباره گروهک منافقین منتشر شد، تهیه شده است.  مستند ملاقات پشت دیوار اشرف به بررسی واقعیات درون پادگان اشرف و و قطع ارتباط با بیرون و وضعیت منافقین پرداخته و حاوی صحنه­های تکان دهنده­ای از حضور خانواده­های برخی افراد داخل اردوگاه برای ملاقات با آنهاست.

فیلم مستند ملاقات پشت دیوار اشرف / بررسی وضعیت منافقین در اردوگاه اشرف

مدت زمان: ۵۶ دقیقه

کیفیت: TVRip (عالی)

کاری از: گروه تولید مستندهای سیاسی / شبکه دو سیما

تجمع اعتراضی خانواده های اسرای اشرف در مقابل درب ورودی پادگان اشرف

آنچه که در این مستند دیده شده معرفی اعضا و عملکردهای تروریستی این سازمان تروریستی بود. شنیدن سرگذشت تلخ بسیاری از افراد جداشده از این سازمان عبرت آموز بود، افرادی که با نقشه های فریبکارانه ی این سازمان سالها در قرارگاه اشرف بسر بردند آن هم با قوانین بسیار عجیب و غیر اخلاقی این فرقه ی تروریستی، یکی از این افراد بعد از ۲۳ سال در جستجوی دخترش که در سالهای اولیه ی ورودش به سازمان به یکی از کشورهای اروپایی انتفال یافته بود و تحت سرپرستی خانواده ای غیر ایرانی بود از سرگذشت تلخ خود سخن گفت، ازاین که بعد از عضویت در سازمان مجبور به طلاق و جدایی از همسر و فرزندش شد و دیگر نمونه هایی که در این مستند آموزنده به تصویر کشیده شد.

پدر سمیه محمدی که دخترش سالهاست که در دام منافقین قرار دارد

نکته بسیار مفید این برنامه که برای نسل جوان امروز بسیار ضروری است اشاره به دام هایی است که برای جوانان توسط این سازمان خصوصا در دنیای مجازی گسترده شده است .این برنامه اولین مستندی بود که در این زمینه به تصویر کشیده شده بود و به دلیل تاثیرات بسیار مفیدی که درآگاه ساختن جوانان خواهد داشت ضرورت دارد که رسانه ی ملی در این زمینه بیش از پیش فعالیت کند.

شاید این اولین باری بود که جوانان ما در رسانه ی ملی مستندی را شاهد بودند که باید زودتر از اینها درباره ی آن می شنیدند. درباره ی کسانی که اساس همه کارهایشان نفاق و دروغ بود. کسانی که امروز با ژست های حقوق بشری و فیگور های دموکراتیک در پارلمان کشورهای اروپایی بر علیه ملت ایران فعال هستند. گروهی که برای انجام اعمال تروریستی و بهره کشی از انسانها قانون طلاق اجباری و خارج کردن رحم از زنان و جدا کردن فرزندان از پدر و مادر را اجرا می کند و اعضای خود را از احساس تهی کرده و به صورت رباط در آورده اند و برای دستیابی به این کار از متدهای شستشوی مغز بهره می برند.

آری، بسیاری از جوانان دیروز بدون آنکه خود بخواهند و فقط به دلیل غفلت وارد این بازی شدند و خارج شدن از پادگان اشرف برایشان بسیار دشوار است و شاید دهها سال طعم زندگی را نچشیده اند و مانند آدم آهنی ها نه می دانند خانواده چیست؟ محبت چیست و کلا زندگی به چه معناست؟ آنچه که آموخته اند خیانت به وطن در زمان جنگ ایران و عراق، جاسوسی برای غرب و خودسوزی در برابر اروپاییان است.

بنابراین رسانه ملی با درست نشان دادن واقعیات این فرقه تروریستی می تواند چشم و گوش جوانان را نسبت به چنین گروههایی که تا کنون شاید حتی نامشان را نشینیده اند باز کند و جوان امروز بداند که پشت نقاب چنین گروههایی چه چهره ای وجود دارد.

»» بخش تصویری
.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۵۷۶*۷۲۰)
تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نا محدود
منبع: MobinMedia.ir

 

5046 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت