دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

فیلم مستند نفوذ ارتش روشنفکران / لینک مستقیم دانلود

مبهم بودن فضا و در هم پیچیدن حق و باطل از ویژگیهای عصریست که در آن زندگی میکنیم. این دوره بسیار شبیه به آخرالزمانیست که توصیفش را شنیده ایم. با ایجاد حکومت دینی در ایران و افزایش زد و خورد ایدئولوژیک دو جبهه خدا محور و انسان محور، پیچیدگی اوضاع خود را بیشتر نمایان ساخت.

اکنون که بیش از ۳ دهه از عمر جمهوری اسلامی ایران میگذرد شاهد پیشرفتهای خیره کننده بسیار در بخش های علمی و صنعتی مختلف بوده ایم اما عملکرد نظام در بخش هایی مانند رشد اخلاق و برقراری عدالت اجتماعی نیز قابل قبول نبوده است، این موضوع در کنار جنگ روانی دشمن در مخدوش کردن چهره نظام باعث شده که بسیاری از افراد حتی آنهایی که دارای تفکرات دینی و مذهبی اند از این عملکرد متحیر و سرگردان گردند، به طوری که دیده شده برخی از آنها به گروه مخالفان نظام پیوسته اند.

 

مدت زمان :  دقیقه

کیفیت : DVDRip (خیلی خوب)

نویسنده و تدوین : علی رضایی

زمان انتشار : آذر ۱۳۹۱

کاری از : لوجند فیلم [LOOGEND.Blogfa.Com]

 

این در حالیست که اگر تاکنون شفاف سازی مناسب درباره ی برنامه های اجرا شده توسط دولتمردان پس از انقلاب انجام می گرفت، مردم می توانستند تشخیص دهند که نقاط ضعف نظام ناشی از پیاده کردن الگوهای غیر اسلامی و غربی می باشد. با این اوصاف با توجه به اینکه می دانیم بزرگترین خطری که انقلاب اسلامی را تهدید می کند نه تهدید و حمله نظامی غرب بلکه اداره یک حکومت دینی با ساز و کار غیر دینی است. ما در این مستند به چگونگی نفوذ روشنفکران غرب گرا به حاکمیت و استحاله تفکر نیروهای انقلابی و مجاب شدن آنها به انجام اقدامات لیبرالی و ضد دینی می پردازیم.

 

دانلود فایل (های) این نوشته :

»» بخش تصویری
.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۴۵۰*۷۲۰)
تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نا محدود
منبع: MobinMedia.ir

 

2692 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت