دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

فیلم مستند همیشه سربلند در ابتدا به جریان دو سوء قصد در ۸ آذر ماه ۱۳۸۹ به جان دو نفر از اساتید دانشگاه به نام های دکتر فریدون عباسی و دکتر مجید شهریاری، در تهران می پردازد که باعث به شهادت رسیدن دکتر شهریاری و مجروح شدن دکتر عباسی گردید. این مستند با بازسازی صحنه سوء قصد به جان دکتر فریدون عباسی آغاز گردیده و پس از آن به شرح مختصری از زندگی شهید دکتر مجید شهریاری می پردازد.

این مستند در ادامه به سوء قصد دیگری نیز که در ۲۲ دی ۱۳۸۸ به جان دکتر مسعود علیمحمدی صورت پذیرفت و شرح مختصری از زندگی ایشان پرداخته می شود. در بخش دیگری از این مستند با یکی از عاملین اصلی ترور دکتر علیمحمدی (مجید جمالی فشی) مصاحبه ای صورت می پذیرد و وی از نحوه ترور بازگو می کند. و در آخر نیز به بررسی سوء قصد دیگری به جان یکی از نخبگان کشور به نام داریوش رضایی نژاد در ۱ مرداد ۱۳۹۰ می پردازد.

مستند همیشه سربلند / مروری بر سوء قصدهای اخیر نخبگان علمی کشور

مستند همیشه سربلند / مروری بر سوء قصدهای اخیر نخبگان علمی کشور

 

 

 

 

زمان: ۲۷ دقیقه

کیفیت: TVRip (عالی)

تهیه شده در : سازمان انرژی اتمی ایران

پخش از : شبکه اول سیما

 

با نگاهی فراگیر به بررسی اهداف و جبهه های مورد اتهام این سوءقصد ها که به تعبیری موج سوم ترورهای پس از انقلاب اسلامی محسوب می شود، متوجه می شویم که دشمنی فراتر از مرزها با اعمال رفتارهای خشونت آمیزی از جمله ترور نخبگان علمی، سعی در ایجاد مانع  جلوی پیشرفت کشور را دارد.

 

 

دانلود فایل (های) این نوشته :

»» بخش تصویری
.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۵۷۶*۷۲۰)
تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نا محدود
منبع: MobinMedia.ir

 

3114 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت