دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

نشست نقد و بررسی فیلم مستند “ظهور بسیار نزدیک است” با حضور جمعی از استادان و طلاب حوزه علمیه قم، در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار شد. در این میزگرد آیت الله نجم الدین طبسی از استادان برجسته حوزه علمیه قم و نویسنده و محقق مهدوی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر جواد جعفری معاون پژوهشی پژوهشکده مهدویت، حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدصابر جعفری سردبیر مجله امان و حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نصوری معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت حضور داشتند.

فیلم نشست نقد و بررسی مستند ظهور بسیار نزدیک است / مرکز تخصصی مهدویت

فیلم نشست نقد و بررسی مستند ظهور بسیار نزدیک است / مرکز تخصصی مهدویت

 

 

 

 

مدت زمان: ۱۰۰ دقیقه

کیفیت: DVDRip (عالی)

مکان برگزاری: مدرسه علمیه فیضیه قم

کاری از: مرکز تخصصی مهدویت

منبع فایل: برای حقیقت جویان

 

فیلم نشست نقد و بررسی مستند ظهور بسیار نزدیک است / مرکز تخصصی مهدویتفیلم نشست نقد و بررسی مستند ظهور بسیار نزدیک است / مرکز تخصصی مهدویت

 

 

 

 

آیت الله طبسی در این نشست، معرفی کردن افراد را بعنوان نشانه هایی که برای ظهور معرفی شده است را اشتباه خواند و گفت: اگر بخواهیم هر نشانه ای که برای ظهور معرفی شده است را به گونه ای به افراد خاص دیگر نسبت دهیم، اعتماد مردم را به وعده های الهی کم رنگ می­کنیم. وی افزود: یکی از مهم‌ترین مواردی که ما باید به آن توجه داشته باشیم، تاکید بر تفکیک نشانه های حتمی و غیرحتمی ظهور است؛ چه بسیار افرادی از علما بوده اند که به دلیل عدم انجام این تفکیک، در گذشته های دور مرتکب خطای وقاتی شده بودند و برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) زمان تعیین کرده­اند.

 

همچنین، حجت الاسلام و المسلمین جواد جعفری با اشاره به مستند «ظهور نزدیک است» اظهار داشت: در این مستند از روایات به گونه ای استفاده شده که واقعیت روایت آن گونه نیست. وی افزود: یکی از مواردی که این مستند به آن استدلال کرده سخنان مقام معظم رهبری در مورد تحقق وعده الهی برای حکومت اسلامی و بر حق امام زمان(عج) است، آنها در این مستند این قسمت از سخنان مقام معظم رهبری را که فرموده­اند انقلاب اسلامی ایران آغازی برای تحقق این وعده الهی است را حذف کرده اند.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمد صابر جعفری نیز در پایان این نشست شوق به ظهور امام زمان(عج) را عامل تعیین وقت توسط برخی افراد عنوان کرد و اظهار داشت: اینکه بیاییم و زمانی برای ظهور امام زمان(عج) تعیین کنیم؛ اما خب این سخن تحقق پیدا نکند باعث ایجاد دودلی و شک در بین مردم می­شود.

 

 

برای مشاهده و دانلود نقد و بررسی مستند ظهور بسیار نزدیک است در رادیو گفتگو به اینجا مراجعه کنید:

 

دانلود فایل (های) این نوشته :

»» بخش تصویری
.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۵۷۶*۷۲۰)

لینک اصلی قسمت ۲ | لینک کمکی قسمت ۲

لینک اصلی قسمت ۳ | لینک کمکی قسمت ۳

تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نا محدود
منبع: MobinMedia.ir

 

4301 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت