دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

فیلم مستند آرام چون نیل / نگاهی به زندگی حجت الاسلام ابراهیم انصاری / لینک مستقیم دانلود

حجت الاسلام والمسلمین شهید ابراهیم انصاری، رایزن فرهنگی ایران در لبنان در انفجارهای دوگانه در مقابل سفارت ایران در بیروت هدف حمله تروریستی قرار گرفت و به شهادت رسید.

فیلم مستند “آرام چون نیل” در سه بخش تهیه شده است که بخش اول آن مربوط به سودان و معرفی ۶ سال حضور شهید انصاری در این کشور، بخش دوم مربوط به بیروت و حضور ۳۸ روزه وی در لبنان است. بخش سوم این مستند ۴۵ دقیقه ای هم در تهران ضبط شده و شامل گفت و گو با خانواده، همکاران و دوستان شهید ابراهیم انصاری در سازمان فرهنگ و ارتباطات است.

فیلم مستند آرام چون نیل / نگاهی به زندگی حجت الاسلام ابراهیم انصاری

فیلم مستند آرام چون نیل / نگاهی به زندگی حجت الاسلام ابراهیم انصاری

مدت زمان : ۴۵ دقیقه

کیفیت : TVRip (عالی)

کارگردان : امیر بنان

کاری از : گروه حماسه و دفاع شبکه اول سیما

پخش از : مستضعفین تی وی

 

شهید حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری در سال ۱۳۳۸ در شهرستان لامِرد از توابع استان فارس به دنیا آمد، تحصیلات حوزوی را تا اتمام سطح پیش برد و در دانشگاه نیز موفق به کسب مدرک فوق‌لیسانس مدیریت شد.

حجت‌الاسلام انصاری از ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۳ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان هرمزگان بود و سپس تا سال ۸۳ و به مدت ۱۰ سال، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان شد. پس از آن، حجت‌الاسلام انصاری پنج سال و نیم در سودان به عنوان رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران فعالیت کرد.
سپس از سال ۸۹ تا ۹۲ مدیرکل بخش آفریقا-عربی در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بود. حجت‌‌الاسلام انصاری در مهرماه امسال رایزنی فرهنگی ایران در لبنان را بر عهده گرفت و ۲۸ آبان ۹۲ در یک حادثه تروریستی در بیروت شهید شد.

 

دانلود فایل (های) این نوشته :

»» بخش تصویری
.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۴۵۰*۷۲۰)
تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نا محدود
منبع: MobinMedia.ir

 

1879 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت