دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

فیلم مستند جستجوگر / ماجرای قتل نژادپرستانه بیژن ابراهیمی / شبکه افق / لینک مستقیم دانلود

این قسمت از مستند «جستجوگر» داستان قتل نژادپرستانه بیژن ابراهیمی، ایرانی مقیم انگلیس است که تنها به دلیل یک مشاجره لفظی با همسایگان در شهر بریستول به روشی وحشیانه سوزانده می‌شود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، طی بیاناتی در اولین روز سال جاری در حرم مطهر امام رضا (ع)، به قتل یک جوان ایرانی در یک کشور اروپایی و سوزانده شدن پیکر وی اشاره داشتند که در این قسمت مستند «جستجوگر» ماجرای این جنایت وحشیانه بار دیگر مورد بازخوانی قرار می‌گیرد.

بیژن ابراهیمی، ایرانی معلولی است که در سال ۲۰۰۱ به انگلیس مهاجرت و در شهر بزرگ و صنعتی بریستول در غرب این کشور که اهالی آن به نژادپرستی معروفند؛ به زندگی خود ادامه می دهد. وی در ۱۱ جولای ۲۰۱۳ (۲۰ تیرماه ۹۲) به‌دست عده‌ای از اراذل و اوباش بریستول به ‌طرز فجیعی به قتل رسیده و جسدش با ریختن بنزین روی آن به آتش کشیده می شود.

او بارها از آزار و اذیت همسایگانش نزد پلیس شکایت می کند اما پلیس که ایستگاه محلی آنها تنها ۱۰۰ متر با محل زندگی بیژن فاصله دارد به شکایات او رسیدگی نمی‌کند و ادعاهای او را غلوآمیز می‌داند و خواستار مدارک و شواهد بیشتری درباره آزار رساندن همسایگان نژادپرست انگلیسی وی می‌شود.

فیلم مستند جستجوگر / ماجرای قتل نژادپرستانه بیژن ابراهیمی / شبکه افق

مدت زمان : ۳۰ دقیقه

کیفیت : WebRip (خیلی خوب)

حجم کل : ۲۰۲ مگابایت

کاری از : شبکه افق

پخش از : مستضعفین تی وی


»» بخش تصویری
.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۴۵۰*۷۲۰)
تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نا محدود
منبع: MobinMedia.ir
2548 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت