دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

یلم مستند سوئد و سکوت / صهیونیسم به روایت ویل نیلسن نویسنده سوئدی / لینک مستقیم دانلود

مظلوم‌نمایی صهیونیست‌ها بزرگ‌ترین حربه آنها و بلکه عامل تشکیل سرزمین جعلی اسرائیل بوده به طوری که هرگاه سخن از جنایات صهیونیست ها در برخورد با فلسطینیان به میان می آید، بحث هولوکاست و ظلم هایی که نازی ها به مردم یهود کرده اند پیش کشیده می شود و با انواع دروغ ها، تلاش برای تبرئه صهیونیست ها صورت می گیرد.
در این بین اذهان مردم مغرب زمین، خاصه کشورهای اروپایی آنقدر از تبلیغات مسموم صهیونیست ها و رسانه های غربی پر شده که بسیاری از آنها همه دروغ های صهیونیست ها را باور می کنند اما هستند محققان و اندیشمندانی که فارغ از تبلیغات کور، سعی در شناخت حقیقت با استفاده از مراجعه به تاریخ دارند. ویل نیلسن از این دست افراد است؛ این محقق سوئدی که تجربه مارکسیسم را از سر گذرانده حالا نتیجه مطالعاتش در خصوص صهیونیسم را در قالب کتابی منتشر کرده است.
در فیلم مستند «سوئد و سکوت» که سید علی سجادی آن را برای خانه مستند انقلاب اسلامی کارگردانی کرده، ویل نیلسن درباره تحقیقاتش در مورد صهیونیسم توضیح می دهد.

فیلم مستند سوئد و سکوت / صهیونیسم به روایت ویل نیلسن نویسنده سوئدی

فیلم مستند سوئد و سکوت / صهیونیسم به روایت ویل نیلسن نویسنده سوئدی

مدت زمان : ۵۱ دقیقه
کیفیت : TVRip (عالی) – [ریلیز اختصاصی مبین مدیا]
کارگردان : سید علی سجادی
حجم کل : ۲۴۹ مگابایت
پخش از : شبکه افق

دانلود فایل (های) این نوشته :

»» بخش تصویری
.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۴۵۰*۷۲۰)
تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نا محدود
منبع: MobinMedia.ir
2147 بازدید ۱ نظر »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png
  1. مسعود گفت:

    البته اینطور نیست که همه مردم سوئد حقیقت را ندانند. من ۶ سال در سوئد زندگی کردم. مردم زیادی هستند که مخفیانه حقیقت را در مورد هولوکاست و اسراییل می گویند اما جرات اظهار علنی آن را ندارند چون برایشان تبعات اجتماعی سنگینی دارد. هر چند باز هم شرایط از کشورهایی مانند آلمان و اتریش و فرانسه بهتر است و منتقدان هولوکاست را زندانی نمی کنند.

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت