دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

مستند فراتر از فتنه / Beyond Fitna / لینک مستقیم دانلود

مستند ” فراتر از فتنه ”  در پاسخ به مستند تخریبی ” فتنه ” اثر ویلدرز نماینده صهیونیست پارلمان هلند ساخته شده است. این مستند که به مدت ۱۸ دقیقه است، در سه بخش به معرفی کوتاه ۳ پیامبر الهی، برخی دیدگاههای اسلام در مورد انسان ها، اقلیت های مذهبی، زنان و علم آموزی ؛ نظرات برخی صهیونیستهای تندرو و توجیه جنایات بشری آنان با آیات کتاب مقدس و …پرداخته است.

در بخش اول این مستند ۳ آیه از قرآن کریم در معرفی حضرت موسی(علیه السلام)، حضرت عیسی(علیه السلام) و پیامبر رحمت و مغفرت حضرت محمد(صلوات الله علیه) آورده شده و سپس دیدگاه اسلام درخصوص موضوعاتی مانند برابری انسانها از لحاظ نژاد و رنگ، حمایت از مستضعفین به ویژه سفارشات در مورد همسایه و ارزش علم و فراگیری آن بیان شده است. در ادامه این مستند تصاویری از آزادی اقلیت های مذهبی در اجرای مراسمات خود در ایران نمایش داده شده است.
وضعیت زنان در ایران و جهان اسلام و روایاتی از پیامبر اسلام(ص) در مورد احترام به زنان از دیگر موضوعات پرداخته شده در بخش اول این مستند است. همچنین ضمن معرفی چند دانشمند بزرگ اسلامی مانند بوعلی سینا و قطب الدین شیرازی، تصاویری از ترجمه و تدریس برخی آثار این دانشمندان در قرون گذشته اروپا نمایش داده و به نظریه قطب الدین شیرازی در گردش زمین به دور خورشید اشاره شده است. همچنین نظریه قطب الدین با نظریه گالیله مقایسه شده است که وی چند قرن پس از قطب الدین، به خاطر اعلام گردش زمین به دور خورشید محاکمه شد.

 

مستند فراتر از فتنه / Beyond Fitna

مستند فراتر از فتنه / Beyond Fitna

 

 

 

 

کیفیت: عالی

کارگردان : نادر طالب زاده

کاری از : NGO اسلام و مسیحیت

در بخش دوم این مستند در مورد حملات تندروهای جهان غرب به اسلام است و تصاویر غمباری از جنایات در فلسطین، لبنان، عراق، بوسنی و کوزوو نمایش داده شده است. همچنین اظهارات مسیحیان صهیونیست مانند بوش و جری فالول در حمله به اسلام ومسلمانان در این بخش منعکس شده است.

در ادامه این بخش تصاویری از دشمنان اسلام از بوش و شارون تا بن لادن با عنوان گروه شرارت پخش می شود و آیه ” یریدون لیطفوا نور الله بافواههم ” از سوره صف در وصف این افراد آمده است.

در بخش سوم و پایانی این مستند، حرکت مردم دنیا اعم از مسلمانان، مسیحیان و یهودیان در مقابل این گروه شرارت و جنگ طلبان به نمایش گذاشته شده و با آیه ای از قرآن در دعوت به اتحاد کلمه بین اهل کتاب و پرستش خدای یگانه، مستند پایان می یابد.

گفتنی است این مستند در حال حاضر به  سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی در حال اکران بر روی سایت NGO اسلام و مسیحیت است. برای دریافت این مستند به زبان های دیگر و مطلع شدن از آخرین اخبار پیرامون این مستند به سایت رسمی این NGO به این نشانی مراجعه فرمایید.

در خبرها و دنیای مجازی :

نماینده هلندی توهین‌کننده به مسلمانان محاکمه می‌شود

بازتاب کم‌نظیر مستند ایرانی ” فراتر از فتنه ”

راه‌اندازی سایت مستند ایرانی ” فراتر از فتنه ”

ویژه نامه ” فتنه، نقشی بر آب ”

 

دانلود فایل (های) این نوشته :

»» بخش تصویری
.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۵۷۶*۷۲۰)
(حجم کل:۱۰۰ MB )
تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نا محدود
منبع: MobinMedia.ir

 

4894 بازدید ۲ نظر »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png
  1. مهسا گفت:

    نظرتون چیه بریم شیشه های کاخ سفیدو بشکونیم بعد در بریم؟؟؟

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت