دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

فیلم مستند مدال ننگین / کشتار اتمی مردم ژاپن توسط آمریکا فقط برای نمایش قدرت نظامی / لینک مستقیم دانلود

در مستند مستند مدال ننگین به بررسی هدف واقعی انداختن بمب اتمی بر سر مردم غیرنظامی هیروشیما و ناکازاکی توسط آمریکایی‌ها پرداخته شده است. این مستند بیست دقیقه‌ای همچنین به ابعاد مختلف این جنایات پرداخته و روند استفاده آمریکا از بمب اتمی در جنگ‌های ویتنام، عراق و افغانستان و… را نیز نشان می دهد.
در این مستند عملکرد آمریکا در حمله اتمی به هیروشیما، استفاده این کشور از اورانیوم ضعیف شده در حمله به ویتنام و عراق و از سوی دیگر مخالفت با فعالیت صلح آمیز هسته ای ایران بررسی شده است. نگاهی به سکوت دولتمردان امریکا در برابر بمب های هسته ای رژیم صهیونیستی و وضعیت نامناسب نیروگاه هسته ای دیمونا از دیگر بخش های «فیلم مستند مدال ننگین» است.
حمله اتمی به هیروشیما و ناکازاکی دو عملیات اتمی بودند که در تاریخ ۶ و ۹ اوت ۱۹۴۵ در زمان جنگ جهانی دوم به دستور هری ترومن، رئیس جمهور وقت آمریکا، علیه ژاپن انجام گرفتند. در این دو عملیات، دو بمب اتمی به فاصله ۳ روز بر روی شهرهای هیروشیما و ناکازاکی انداخته شد که باعث ویرانی و کشتار گسترده شهروندان این دو شهر شد. حدود ۲۲۰٬۰۰۰ نفر در اثر این دو حمله اتمی جان باختند که بیشتر آنان را شهروندان غیرنظامی تشکیل می‌دادند. بیش از نیمی از قربانیان بلافاصله هنگام حمله کشته شدند و بقیه تا پایان سال ۱۹۴۵ بر اثر اثرات مخرب تشعشعات رادیواکتیو جان خود را از دست دادند.

فیلم مستند مدال ننگین / کشتار اتمی مردم ژاپن توسط آمریکا فقط برای نمایش قدرت نظامی

فیلم مستند مدال ننگین / کشتار اتمی مردم ژاپن توسط آمریکا فقط برای نمایش قدرت نظامی

مدت زمان : ۲۰ دقیقه
کیفیت : TVRip (عالی) – [ریلیز اختصاصی مبین مدیا]
کاری از : گروه سیاسی شبکه یک سیما

پیشنهاد ویژه مبین مدیا : در سالروز بمباران هسته ای هیروشیما و ناکازاکی توسط آمریکایی‌ها

 


مطالب مرتبط :

فیلم مستند تاریخ ناگفته ایالات متحده آمریکا / اثر الیور استون / The Untold History of The United States: The Bomb / فصل اول / قسمت سوم: بمب اتمی / زیرنویس فارسی / لینک مستقیم دانلود


 

 

 

دانلود فایل (های) این نوشته :

»» بخش تصویری
.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۴۵۰*۷۲۰)
(حجم کل: ۱۰۴ MB )
لینک اصلی | لینک کمکی
تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نامحدود
منبع: MobinMedia.ir

 

3119 بازدید ۲ نظر »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png
  1. راضیه گفت:

    دبیرتاریخم برای جلب علاقه ی دانش آموزان به دزس تاریخ از مدتها قبل علاقه داشتم فیلم های کوتاه تاریخی صدا وسیما را در اختیار داشتم ومیتوانستم از انها در کلاس در بس استفاده کنم هفتهی فبل مدال ننگین را دیدم ولی متاسفانه فابل قابل دانلود نبود

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت