دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

فیلم مستند سالهای هسته ای / قسمت چهارم / فیلم مستند نزدیکتر از نیویورک / لینک مستقیم دانلود

کلید حل مشکلات اقتصادی در لوزان و ژنو و نیویورک نیست، در داخل کشور است و همه باید مسئولیت‌های متفاوت خود را در تقویت تولید داخلی به عنوان «تنها راه علاج مشکلات اقتصادی»، انجام دهند.

امام خامنه ای، در دیدار با کارگران، ۱۳۹۴/۰۲/۰۹

«نزدیکتر از نیویورک» نام قسمت چهارم از مجموعه مستند ۵ قسمتی «سالهای هسته‌ای» است که پس از مستندهای جنجالی «از هیروشیما تا لوزان»، «شطرنج با گرگ‌ها» و «سکوت استقلال، فریاد آزادی» توسط گروه مستندسازی برنامه ثریا ساخته شده است. در این مستند مسائلی مهم، اما مغفول مانده از فضای اقتصادی کشور مطرح شده است. فیلم مستند نزدیک تر از نیویورک با بررسی تعدادی از چالشهای اقتصادی کشور، گره خوردن اقتصاد و زندگی مردم به تحریم ها را مورد نقد قرار داده است.

در این مستند واقعیات های ناگفته ای از فضای اقتصادی کشور مطرح شده است و دلایل بروز مشکلات به وجود آمده به بهانه تحریم ها زیر ذره بین قرار گرفته است. نزدیک تر از نیویورک هم چنین با تمرکز بر دوره زمانی پس از توافق ژنو، مسیر تحریمها را پس از این توافقنامه بررسی کرده است. ورودیه این مستند نیز به شهید رضایی نژاد و بررسی نقش اثرگذار این دانشمند عزیز در روند هسته ای شدن کشور، اختصاص داده شده است. کلیپ پایانی این مستند بخشی از قطعه جنگ اقتصادی می باشد که به همت سازمان پدافند غیر عامل و با صدای حامد زمانی تهیه شده است. از این قطعه با اندکی تغییر در این مستند استفاده شده است.

به همراه مجموعه کلیپ های اقتصاد مقاومتی، موشن گرافیک تکرار مکر، دولت و پارادوکس تحریم ها، نقشه دشمن، سردار قاسمی در خصوص مذاکرات، درس مذاکره، تحریمیم میفهمی و مصاحبه دانشجویی با دکتر عبدالمالکی در خصوص شبهات هسته ای

فیلم مستند سالهای هسته ای / قسمت چهارم / فیلم مستند نزدیکتر از نیویورک

فیلم مستند سالهای هسته ای / قسمت چهارم / فیلم مستند نزدیکتر از نیویورک

مدت زمان: ۶۲ دقیقه
حجم کل: ۵۳۰ مگابایت
کیفیت: TVRip (عالی) – [ریلیز اختصاصی مبین مدیا]
کاری از: برنامه ثریا
پخش از: شبکه اول سیما

«از هیروشیما تا لوزان»، «شطرنج با گرگ‌ها» و «سکوت استقلال، فریاد آزادی» سه مستند قبلی این مجموعه بود که با واکنش‌های متفاوتی مواجه شده بود. برخی رسانه‌ها و مسئولین نمایش آنها را ضد سیاست‌های دولت می‌دانستند اما روابط عمومی صداوسیما پیش از این در گزارش‌هایی اعلام کرده بود که این فیلم‌ها با استقبال مخاطبان تلوزیونی و رکوردزنی‌های پیامکی مواجه شده است. این مستند به بررسی تاثیرات وضعیت اقتصادی جامعه بر روی پرونده هسته‌ای ایران و مذاکرات هسته‌ای می‌پردازد.

فیلم مستند سالهای هسته ای / قسمت چهارم / فیلم مستند نزدیکتر از نیویورک

فیلم مستند سالهای هسته ای / قسمت چهارم / فیلم مستند نزدیکتر از نیویورک

»» بخش تصویری
.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۵۷۵*۷۲۰)
تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نامحدود
منبع: MobinMedia.ir

2300 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت