دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

http://www.ourpresident.ir/images/110/mot/naghse-zaher.jpg

اخیراً مستندی با نام نقص ظاهر ساخته ودر فضای مجازی منتشر شده است که به گفته سازندگان آن به بیان منویات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم در رابطه با مقابله با بدحجابی میپردازد.

به گزارش شبکه ایران، این مستند ۲۶ دقیقه ای، از بخش های مختلفی تشکیل شده که در هر بخش با محور قراردادن سخنان رهبر انقلاب به دنبال ارائه راهکار و نشان دادن مسیر حرکت در امور فرهنگی، خصوصا مساله عفاف و حجاب می باشد. همچنین سازندگان این مجموعه، در بخش های مختلف مستند، به مقایسه نظرات رهبر عزیز انقلاب و رئیس جمهور محترم پرداخته اند.
سازندگان این مستند هدف این مجموعه را صرفا بیان منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در رابطه با رویکرد مواجهه با مساله "عفاف و حجاب" عنوان کرده اند. همچنین سازندگان این مجموعه با بیان نظرات صریح مقام معظم رهبری در این باره، در صدد رفع اتهام "مخالفت با حجاب اسلامی" از رئیس جمهور مکتبی دکتر احمدی نژاد، هستند. به گفته سازندگان فیلم این مجموعه به هیچ وجه در صدد صحه گذاشتن بر اعمال و رفتار افراد بدحجاب و احیانا ترویج این رفتار نیست، بلکه همانطور که گفته شد، تنها انگیزه این مجموعه بیان شیوه صحیح مواجهه با اینگونه رفتارهاست. این مجموعه کاملا مردمی بوده و وابسته به هیچ جریان و ارگان سیاسی و… نمی باشد.
بنظر میرسد که پس از مدت ها تخریب و سیاه نمایی اوضاع فرهنگی کشور توسط افراد و گروه های مختلف، بالاخره گروهی به بررسی واقع بینانه این مساله پرداخته و با محوریت سخنان رهبری عزیز، به تحلیلی صحیح از شرایط فرهنگی کشور و شیوه مقابله با معضلات فرهنگی رسیده اند.

 

 

دانلود

1582 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت