دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

فیلم مستند کشتار بیولوژیکی / آشنایی با بیوتروریسم / لینک مستقیم دانلود

 یکی از مسایلی که در جهان کنونی باید درباره آن اطلاعات کافی داشت، مساله بیوتروریسم است. خطر بیوتروریسم چنان عمیق است که بسیاری بر این باورند؛ یکی از خطرات معارضه کننده با جمهوری اسلامی ایران تا سال ۱۴۱۴، مساله بیوتروریسم است. بر خلاف تصور بسیاری از مردم، روش های کشتار و ترور بیولوژیکی پیشینه ای دیرین دارد و روش های آن هم بسیار پیچیده بوده است.

 در مجموعه مستند کشتار بیولوژیک که بدست گروه فرزندان مشرق تربت حیدریه تولید شده است، به مفهوم کشتار بیولوژیکی یا بیوتروریسم پرداخته میشود.

فیلم مستند کشتار بیولوژیکی / آشنایی با بیوتروریسم

فیلم مستند کشتار بیولوژیکی / آشنایی با بیوتروریسم

تعداد قسمت ها : ۵ قسمت
مدت زمان متوسط هر قسمت : ۶ دقیقه
کیفیت : VCDRip (خیلی خوب)
حجم کل : ۱۵۹ مگابایت
کاری از : فرزندان مشرق تربیت حیدریه

این مستند در ۵ قسمت اصلی است: قسمت اول: درباره چیستی بیوتروریسم است که در این قسمت به توضیح مفهوم و چگونگی عمل بیوتروریسم در علم بیولوژیک می پردازد.

قسمت دوم: این قسمت در سه بخش طراحی و ساخته شده است که نشان دهنده پیشینه استفاده از بیوتروریسم از گذشته تا امروز است. در بخش یکم به انتقال دانش بیوتروریسم از یهودیان به دو کشور استعمارگر بریتانیا و اسپانیا می پردازد…در بخش دوم به بررسی انتقال بیوتروریسم از بریتانیا به آزمایشگاههای ارتش آمریکا می پردازد و در ادامه به بررسی چند جنایت بیوتروریسمی ارتش آمریکا و استفاده از جنگ افزارهای نامتعارف و ممنوعه علیه برخی کشور ها می پردازد….. بخش سوم درباره انتقال بخشی از دانش بیوتروریسم به لابراتوارهای گروهک های تکفیری به ویژه داعش میپردازد که مطالب این بخش بسیار نو و دست اول است و تا کنون در جایی به این مساله پرداخته نشده است.

قسمت سوم: این قسمت به بررسی نقش کمپانی های چندملیتی و به ویژه سازمان جهانی غذا و دارو در آلوده سازی داروها می پردازد … همچنین نقش کمپانی ها بزرگ غذاسازی آمریکا در ایجاد بحران غذایی در سراسر جهان مورد بررسی قرار میگیرد.

قسمت چهارم : این قسمت که تکمیل کننده قسمت قبلی است ، به بررسی پروژه یونیکس میپردازد که پروژه ای به شدت خطرناک و برای نابودسازی برخی نژادها طراحی شده است.

قسمت پنجم: با دیدن این چهار قسمت ، این پرسش پدید میاید که چگونه با بیوتروریسم مقابله کنیم. پاسخ آن در این قسمت گنجانده شده است که تکیه اصلی این پاسخ ها بر سبک زندگی نادرست ایرانیان میچرخد.

در ضمن، این مستند تولید سال ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ است که از نخستین قسمت ، در برخی سایتها مثل آپارات ، مستضعفین و… منتشر گردید. این مستند ، چهارمین مستند تولیدی گروه فرزندان مشرق تربت حیدریه است.

فیلم مستند کشتار بیولوژیکی / آشنایی با بیو تروریسم

فیلم مستند کشتار بیولوژیکی / آشنایی با بیو تروریسم

»» بخش تصویری
.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۴۵۰*۷۲۰)
(حجم کل: ۱۵۹ MB )
تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نامحدود
منبع: MobinMedia.ir
5513 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت