دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

فیلم مستند ۱۰، ۴٫۵، ۳٫۵ / روایت فداکاری طلبه‌ای جوان در اهدای کلیه به کودکی هشت ساله / لینک مستقیم دانلود

فیلم مستند «۱۰، ۴٫۵، ۳٫۵» به داستان فداکاری طلبه‌ای جوان به نام کمیل نظافتی در اهدای کلیه و پرداخت هزینه‌های عمل پسری نوجوان می‌پردازد.
مستند انسا‌ن‌هایی که در راه خدا بخشی از اعضای بدنشان از جمله یکی از کلیه های خود را به بیماران نیازمند اعطا می کنند تا آنها هم بتوانند به راحتی و بدون استفاده از درمان های گران قیمت و طولانی مدت، به زندگی خود ادامه دهند ولی در این میان شاید کمتر کسی باشد که نه تنها هدیه ای از جانب شخص یا خانواده گیرنده عضو دریافت نکند بلکه وقتی ببیند آنها هزینه عمل را ندارند، اتومبیل زیر پایش را بفروشد و هزینه عمل کند.
کمیل نظافتی، طلبه جوانی از اهالی آمل چنین شخصی بود؛ او که مدتی در صدر اخبار رسانه ها قرار داشت کسی است که خدمت به اجتماع را نه فقط بر سر منابر بلکه در عمل نشان داد و فریاد زد.

فیلم مستند 10، 4.5، 3.5 / روایت فداکاری طلبه‌ای جوان در اهدای کلیه به کودکی هشت ساله

فیلم مستند ۱۰، ۴٫۵، ۳٫۵ / روایت فداکاری طلبه‌ای جوان در اهدای کلیه به کودکی هشت ساله

مدت زمان : ۴۷ دقیقه
کیفیت : TVRip (عالی) – [ریلیز اختصاصی مبین مدیا]
حجم کل : ۲۴۳ مگابایت
کارگردان : مهدی حیدری
پخش از : شبکه افق

اواخر سال ۹۲ بود که این طلبه جوان، کلیه خود را به یک کودک هشت ساله اهدا کرد و از آنجایی که خانواده شخص پذیرنده، وضعیت مالی خوبی نداشتند، ماشین خود را هم برای تأمین هزینه عمل پیوند فروخت؛ او خود در این زمینه می گوید: «از آنجایی که ما طلبه ‌ایم و مردم ما را مروج دین می شناسند باید خودمان را با ائمه اطهار(ع) هماهنگ کنیم همانطور که پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) در متن اجتماع بودند و مشکلات مردم را حل و فصل می کردند. تقریباً ۱۰ سالی است که شب ‌های جمعه سعی کرده ‌ام این بخش از فرمایش ائمه(ع) را سرلوحه خودم قرار دهم و در اجتماع حضور داشته باشم».

احترامی که حجت الاسلام نظافتی برای خانواده و همسر قائل است هم در این بین ستودنی است؛ او برای اهدای کلیه خود از همسرش اجازه گرفته است و می گوید: «به همسرم گفتم اگر قلباً شما راضی هستید که این حرکت انجام شود پس مأموریت را به من بسپارید و همسرم تا آخرین مرحله مرا حمایت کرد».

وقتی این طلبه جوان تصمیم به این کار سترگ گرفت، فیلمسازی به نام مهدی حیدری با او همراه شد تا از لحظه های ایثار و فداکاری او مستندی بسازد که بعدها نامش شد «۱۰، ۴٫۵، ۳٫۵»؛ تمام لحظاتی که حاج آقا کمیل تصمیم به این کار می گیرد تا قضایای اتاق عمل و به هوش آمدن او در این مستند به تصویر کشیده شده، طلبه ای که در محله خودشان در آمل به ۴۰ کیلویی مشهور است ولی به اقرار بسیاری، همین ۴۰ کیلویی دیگران را ضربه فنی کرده است.

۱۰، ۴٫۵، ۳٫۵ فیلمی است به تهیه کنندگی مهدی اکبری و مهدی حیدری که شرکت فیلمسازی آمارد فیلم شمال و راسخ فیلم مجری آن هستند.

»» بخش تصویری
.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۴۵۰*۷۲۰)
تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نا محدود
منبع: MobinMedia.ir
1429 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت