دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

حجت الاسلام خسرو پناه کارگاه آشنایی با اندیشه سیاسی شیعه - اصول و مبانی - حکومت - منشأ دولت و مشروعیت

مدرس : حجت الاسلام دکتر عبدالحسین خسرو پناه

عبدالحسین خسروپناه در بهمن ماه ۱۳۴۵ شمسی مصادف با شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان در شهرستان دزفول، چشم به جهان طبیعت گشود.  دروس حوزوی را در کنار دروس متوسطه (رشته تجربی) در سال ۱۳۶۲ آغاز کرد.  و به مدت شش سال در سال ۱۳۶۸شمسی در مقطع سطح سوم حوزه علمیه فارغ‌ التحصیل شد. استاد خسروپناه در سال ۱۳۶۸ دروس خارج فقه و اصول را در حوزه علمیه قم آغاز کرد. و دوازده سال از محضر استادانی همچون حضرات: وحید خراسانی، فاضل لنکرانى، جعفر سبحانی،  مکارم شیرازی در حوزه علمیه قم، بهره برد.

سوابق

تحصیل دروس تخصصى کلام اسلامى را در کنار دروس خارج فقه و اصول در سال ۱۳۷۰ شمسی آغاز کرده. و در سال ۱۳۷۴ در مقطع دکتراى کلام اسلامى با رتبه اول از مؤسسه امام صادق (علیه‌السلام) فارغ التحصیل شد و پایان نامه خود را با عنوان انتظارات بشر از دین تدوین نمود.حجت الاسلام دکتر عبدالحسین خسرو پناه در سال ۱۳۷۵ شمسی توسط آیت الله مدرسیان در دروس فقه و اصول، اجازه اجتهاد و اجازه نقل حدیث گرفت.  و از سال ۱۳۹۴ به رتبه استاد تمامی دست یافت و اینک از چندین استاد مشهورفقه و اصول حوزه علمیه قم، اجازه اجتهاد و اجازه روایی دارند.

کارگاه آشنایی با اندیشه سیاسی شیعه – اصول و مبانی اندیشه سیاسی شیعه  – حکومت در اندیشه سیاسی شیعه – دولت و مشروعیت در اندیشه سیاسی شیعه

در این کارگاه به صورت مختصر سعی بر این است به بیان کارگاه آشنایی با اندیشه سیاسی شیعه  اصول و مبانی اندیشه سیاسی شیعه   حکومت در اندیشه سیاسی شیعه  منشأ دولت و مشروعیت در اندیشه سیاسی شیعه بپردازد.  این کارگاه در قالب صوت باگذاری شده است که شامل یک جلسه آموزشی می  باشد. کیفیت صوت در حد مطلوب و مناسب است.

1093 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت