دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

در این کتاب تلاش شده است ضمن معرفی انواع جنگ ها و تقسیم بندی مدل های مختلف و ابزارهای جنگ نرم، به بررسی ویژگی های این نسل جدید از برخورد غرب با ایران و راههای مقابله با این روش جدید پرداخته شده است. همچنین موشکافی رفتارهای هدفمند برخی رسانه های داخلی و خارجی از دیگر بخش های کتاب است. در بخش های پایانی نیز تلاش شده با مروری بر مهمترین انقلاب های رنگی در دنیا، دلایل عدم کارآیی این روش در داخل کشور به تفصیل بیان و بررسی شده است و در نهایت با مروری سریع و تصویرگونه از اتفاقات رخ داده در خلال فتنه ۸۸ ، برخی واقعیت ها به شیوه درج عکس بیان گردد.

دانلود لینک مستقیم کتاب با حجم ۶.۵ مگابایت

به گزارش «پایگاه خبری تحلیلی رئیس جمهور ما»؛ در این کتاب آمده است: هر کشوری می تواند سه محور را به عنوان ارزش های حیاتی خود تعریف کند که به مخاطره افتادن آن ها به مفهوم از بین رفتن پایه و اساس حاکمیت آن کشور است:
تمامیت ارضی، ایده ها و الگوهای رفتاری جامعه و حاکمیت مستقر در آن کشور.

بنابراین منظور از تهدید، عنصر یا وضعیتی است که یکی از این روش های حیاتی را به مخاطره می اندازد. هدف تهدید چیست؟
هر ویروسی یک هدف دارد؛ هدف ویروس تهدید، مختل کردن و در نهایت از بین بردن امنیت یک جامعه و در نهایت نابودی حاکمیت است. همانطور که در گذشته از ابزارهای سخت و ادوات نظامی استفاده می کردند، امروزه از تهدید نرم برای آن هدف استفاده می کنند.
اما ویژگی های تهدید نرم یکی اعتباری بودن تهدید نرم یعنی در زمان و مکان متغیر است. مثلاً ممکن است متغیری امروزه و در زمان حال، تهدید به حساب بیاید ولی فردا یک عنصر معمولی در جامعه باشد. یا تهدیدی در یک جامعه در درجه ی قرمز امنیتی باشد ولی در کشور دیگر یک مسأله ی ساده اجتماعی باشد.
ویژگی دوم این است که بحث تهدید، یک امر نسبی است. هر کشوری به فراخور موقعیت سیاسی، تاریخی، اجتماعی، جغرافیایی و عقیدتی ممکن است درجاتی از تهدید را داشته باشد.
معمولاً کشورهایی که در منطقه ی خاورمیانه قرار دارند از درجه تهدید بالایی برخوردارند؛ چون هم دارای موقعیت جغرافیایی مهم هستند، هم به لحاظ تاریخی، مکتبی و عقیدتی موقعیت بالایی در جهان دارند.

دانلود لینک مستقیم کتاب با حجم ۶.۵ مگابایت

“Our President, analytical news site”

3602 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت