دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

فیلم مستند نگهبانان نور / روایتی از پشت صحنه بازی پروانه / لینک مستقیم دانلود

بازی‌های رایانه ای در حال حاضر به عنوان یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین رسانه‌ها در سطح بین المللی نقش آفرینی می‌کنند و بسیاری از کشورها به ویژه غرب از آن برای نفوذ فرهنگی خود بهره می‌برند.

بازی سازان ایرانی هم اگرچه دیرتر از کشورهای خارجی، اما با دقت نظر و احساس مسئولیتی که دارند وارد این عرصه شده و علاوه بر ارتقای فنی و دانشی، روایت‌های اسلامی‌ و ایرانی را در حوزه محتوا، وارد بازی‌ها کرده‌اند.

اخیراً یکی از گروه‌های بازی ساز ایرانی که متشکل از ۳۵ نفر از بهترین متخصصین ساخت بازی رایانه‌ای در ایران است اقدام به تولید بازی «پروانه، نگهبانان نور» کرده که دارای محتوایی ایرانی اسلامی‌ است و به واسطه مزیت‌های فنی و داستانی توانسته در رویدادی قابل توجه جزو پنج کاندیدای دریافت جایزه بهترین بازی سال از گیم کانکشن فرانسه باشد.

فیلم مستند نگهبانان نور / روایتی از پشت صحنه بازی پروانه

فیلم مستند نگهبانان نور / روایتی از پشت صحنه بازی پروانه

مدت زمان : ۲۱ دقیقه
کیفیت : TVRip (عالی) – [ریلیز اختصاصی مبین مدیا]
حجم کل : ۱۰۹ مگابایت
پخش از : شبکه افق

علاوه بر این کسب جایزه بهترین بازی سال از جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران و دریافت هفت غزال زرین بهترین بازی سال، بهترین بازی اکشن ماجرایی، بهترین جلوه‌های صوتی بازی، بهترین طراحی بازی، بهترین موسیقی بازی، بهترین هنر سه بعدی و بهترین دستاورد سینماتیک هم جزو افتخارات گروه سازنده محسوب می‌شود.

روایت داستان بازی جدید آنها هم از این قرار است که فادیا پسرکی بیش نیست. اما با هم سن و سالان خودش تفاوتی عمده دارد و این ویژگی بارز او، پس از سال‌ها تمرین نزد استاد بزرگ شهر، خودش را نشان می‌دهد. گیتیما در ظلمت تمام فرو رفته و تنها شهری که در کل سرزمین توانسته در برابر نیروهای تاریکی مقاوت کند نادیا نام دارد، شهری که فادیا و خانواده‌اش در آن زندگی می‌کنند و حال قرار است فادیا قهرمان نجات بخش در این شرایط باشد.

»» بخش تصویری
.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۴۵۰*۷۲۰)
(حجم کل: ۱۰۹ MB )
لینک اصلی | لینک کمکی
تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نا محدود
منبع: MobinMedia.ir
1740 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت