دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

فیلم مستند خبرهای بد / Bad News Documentary / رسوایی رسانه ای رابرت مورداک در انگلستان / دوبله فارسی / لینک مستقیم دانلود

افشای خبر خرید و فروش اطلاعات شخصی و خصوصی شهروندان انگلیسی به خاطر اهداف سیاسی و اقتصادی، مردم انگلستان را در شوک بزرگی فرو برد. باز شدن این پرونده از ماهیت فعالیت رسانه های غربی پرده برداشته است. اگرچه آنچه تاکنون مشخص شده، نشان می دهد دامنه این نوع جاسوسی از زندگی شخصی مردم، تنها محدود به انگلستان نبوده و بسیاری از کشورهای غربی از جمله آمریکا نیز در حداقل ۶۰ سال گذشته، این ماموریت را در دستور کار خود داشته اند.

این فیلم مستند از یکی از بزرگترین رسوایی های رسانه ای در انگلستان پرده بر می دارد. ماجرای فساد رسانه‌ای و شنود تلفن های مردم در انگلستان تحت نظارت رابرت مرداک موضوع مستند «خبرهای بد» است که از شبکه افق پخش شد. این مستند شامل مصاحبه با افراد مطلع یا دخیل در این ماجراست.

فیلم مستند خبرهای بد / Bad News Documentary / رسوایی رسانه ای در انگلستان / دوبله فارسی

فیلم مستند خبرهای بد / Bad News Documentary / رسوایی رسانه ای در انگلستان / دوبله فارسی

مدت زمان : ۴۴ دقیقه
کیفیت : TVRip (عالی) – [ریلیز اختصاصی مبین مدیا]
حجم کل : ۲۳۷ مگابایت
پخش از : شبکه افق سیما

رابرت مرداک یک یهودی تحصیل کرده آکسفورد و مالک فاکس نیوز، مردی که نامش پس از افشای اسنادی توسط ویکی لیکس بر سر زبان‌ها افتاد.

مرداک ریاست یکی از بزرگترین امپراتوری‌های رسانه‌ای دنیا یعنی نیوزکورپوریشن را بر عهده دارد که در سال ۲۰۰۸ بالغ بر ۳۳ میلیارد دلار از محصولات متنوع رسانه‌ای درآمد کسب کرده بود، این محصولات شامل فاکس نیوز، فاکس قرن بیستم، داو جونز، هارپر کالینز، مای اسپیس، نیویورک پست و صدها روزنامه و ایستگاه تلویزیونی دیگر هستند.

از نکات جالب توجه در مورد فعالیت‌های رسانه‌ای مرداک می‌توان به این موضوع اشاره کرد که سردبیران رسانه‌های وابسته به او با سر و صدای فراوان از اردوگاه هواداران جنگ جرج بوش، رئیس جمهور آمریکا و تونی بلر، نخست وزیر انگلستان، حمایت کردند.

»» بخش تصویری
.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۴۵۰*۷۲۰)
تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نامحدود
منبع: MobinMedia.ir
2174 بازدید ۲ نظر »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png
  1. محمدحسن گفت:

    عرض سلام وخسته نباشید.نمیشه یک لینکش کنین بجای ۳ لینک ؟؟

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت