دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>
https://zahra-media.ir/wp-content/uploads/2016/09/eji1xjsn.jpg
عباس خلبان یک هواپیمای جنگی به همراه دوربین های ساخت وطن که برای اولین بار روی جنگنده ای سوار شده است، برای شناسایی موقعیت دشمن به آن سوی مرزها می رود. ولیکن دشمن در برگشت هواپیما و خلبان را هدف قرار می دهد و از برج مراقب به او خبر می دهند که هواپیما نباید به دست دشمن برسد. عباس زنجانی (خلبان) با وجود زخمی که برداشته، مصمم می شود که در اولین فرودگاه در خاک ایران به زمین بنشیند، اما فرودگاه آبادان قدیمی و مخروبه است و قبلاً بوسیله دشمن تخریب شده است. بسیجی های آن منطقه وقتی از موضوع خبردار می شوند با تمام قدرت فرودگاه را پاکسازی می کنند. هواپیما فرود می آید، اما خلبان دوام نمی آورد و شهید می شود. فیلم داخل هواپیما دست فرماندهان می رسد، آن ها تأکید می کنند که جنگنده نیز باید سالم به پایگاه برسد که این بار نیز نیروهای بسیجی به همراه چند خلبان و کارشناس هواپیما، طی عملیات مفصل با وجود درگیری بسیار با عراقی ها جنگنده را سلامت به پایگاه می رسانند.

مدت : ۱ ساعت و ۱۶ دقیقه

دانلود با لینک مستقیم

پیامبر اکرم – صلّی الله علیه و آله – فرمود: اولین کسی که داخل بهشت می‌شود، فاطمه است.
«بحار الانوار، ج ۴۳، ص ۴۴»

پیامبر اکرم – صلّی الله علیه و آله – (خطاب به حضرت فاطمه – سلام الله علیها -) فرمود: ای فاطمه همانا خداوند با خشم تو خشمگین و با رضایت و خشنودی تو خشنود می‌شود.
«بحار الانوار، ج ۴۳، ص ۱۹»

امام باقر – علیه السّلام – فرمود: خداوند به هیچ نوع ستایشی بالاتر از تسبیح فاطمه – سلام الله علیها – عبادت نشده است و اگر چیزی بالاتر از این بود، حتماً پیامبر اکرم – صلّی الله علیه و آله – آن را به فاطمه – سلام الله علیها – می‌آموخت.
«اصول کافی، ج ۲، ص ۵۰۴»

امام صادق – علیه السّلام – فرمود: تسبیح فاطمه در هر روز بعد از نماز، نزد من از هزار رکعت نماز در هر روز پسندیده‌تر است.
«مکارم الاخلاق، ص ۲۸۱»

امام صادق – علیه السّلام – فرمود: اگر خدای تبارک و تعالی امیرالمؤمنین را برای فاطمه – سلام الله علیها – نمی‌آفرید، در روی زمین، از آدم گرفته تا هر بشری بعد از او، همسری برای او نبود.
«اصول کافی، ج ۲، ص ۴۸۰»

امام صادق – علیه السّلام – فرمود: وقتی روز قیامت فرا رسد، خداوند تمامی بشر از اولین و آخرین را در یک جا جمع می‌کند پس منادی ندا می‌دهد: چشمانتان را ببندید و سرهایتان را پایین بیندازید تا فاطمه دختر محمد – صلّی الله علیه و آله – از صراط بگذرد.
«بحار الانوار، ج ۴۳، ص ۲۲۴»

پیامبر اکرم – صلّی الله علیه و آله – فرمود: ای سلمان هر کس دخترم فاطمه را دوست بدارد در بهشت با من خواهد بود و هر کس او را دشمن بدارد پس او در آتش است.
«بحار الانوار، ج ۲۷، ص ۱۱۶»

پیامبر اکرم – صلّی الله علیه و آله – فرمود: ای سلمان محبت فاطمه و دوست داشتن او در صد موقف و جایگاه از مواقف قیامت سودمند است، آسان ترین این مواقف: مرگ و قبر و میزان و محشر و (پل) صراط و موقف محاسبه اعمال است.
«بحار الانوار، ج ۲۷، ص ۱۱۶»

پیامبر اکرم – صلّی الله علیه و آله – فرمود: همانا فاطمه در روز قیامت برای کسی که محب و دوست دار او و فرزندانش باشد، شفاعت می‌کند و خداوند شفاعت او را در مورد این افراد می پذیرد ‌و آنها را با شفاعت او وارد بهشت می‌کند.
«القطره من بحار مناقب النبی و العتره، ج ۲، ص ۱۸۹»

 

13139 بازدید ۳ نظر »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png
  1. رهگذر گفت:

    سلام خسته نباشید
    من دنبال یه فیلمی هستم که اسمشو یادم نیست ، خیلی سال پیش دیدمش توی همین مایه های فیلمهای سال دهه های قبلی بوده .
    : یه خلبان ایرانی که به یکی از دوستانش بدهکاری مالی داشته یه روز توی همون میکروفونی که خلبانا میذارن به اون دوست طلبکارش میگه که چک بدهیشو بهدش داده و طرفم تشکر میکنه اما خلبان ما چند روز بعد از دنیا میره و اون دوست نامردشم میزنه زیر همه چیز و میره دوروغ میگه که نه طرف هیچ پولی به من نداده و زن و بچه اون مرحومم شروع میکنن به فروش خونه زندگیشون که بدهی این طرفو بدن حتی یه دادگاهم تشکیل میشه که اون نامرد دستشو میذاره روی قرآن و سوگند میخوره که دوستم بدهیشو به من نداده …
    تا اینکه چند وقت بعد صدای ضبظ شده ماکلمشون توی هواپیما ( یادم نیست یا هلی کوپتر ) پیدا میشه و معلوم میشه این نامرد دروغ گفته و همه چیز به خوبی و خوشی تموم میشه و البته زن و بچه اون مرحومم با یکی از دوستان خوبش ازدواج مجدد میکن و خوشبخت میشن

  2. علی گفت:

    با تشکر فراوان

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت