دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

محمدرضا علی زمانی یکی از متهمان دخیل در اغتشاشات بعد از انتخابات ۸۸، در دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات پس از شنیدن کیفرخواست خویش لب به اعتراف گشود. به گزارش واحد مرکزی خبر ، وی افزود : در صورتیکه در روند سخنانم مباحثی را مطرح کنم که موجب انزجار دادگاه و حضار شوم عذرخواهی می کنم اما مجبورم این مباحث را شرح دهم.

زمانی، با تشریح روند جذب خود به انجمن پادشاهی ایران مستقر در لندن از طریق دردانه فولادوند یکی از اعضای این انجمن گفت : بر اساس القائات این انجمن ، اصلی ترین پایه نظام جمهوری اسلامی ایران دین است و مردم نیز پشتوانه حکومت هستند که اعضا باید از طریق سایتها و ماهواره،‌ دین گریزی و دین ستیزی را میان مردم ترویج کنند تا پشتوانه نظام سست شود و این دین گریزی تا حتی توهین به مقدسات دین را هم شامل می شد…

فیلم اعترافات عوامل فتنه 88 / محمدرضا علی زمانی (از اعضاء انجمن تروریستی پادشاهی)

فیلم اعترافات عوامل فتنه ۸۸ / محمدرضا علی زمانی (از اعضاء انجمن تروریستی پادشاهی)

مدت زمان: ۴۲ دقیقه

کیفیت: TVRip (عالی)

جلسه دادگاه : ۱۷ مرداد ۱۳۸۸

فیلم اعترافات عوامل فتنه 88 / آرش رحمانی پور (از اعضاء انجمن تروریستی پادشاهی)

فیلم اعترافات عوامل فتنه ۸۸ / آرش رحمانی پور (از اعضاء انجمن تروریستی پادشاهی)

در این جلسه آرش رحمانی پور نیز به بیان اعترافات و فعالیت های غیرقانونی خویش پرداخت. آرش رحمانی پور عضو گروهک انجمن پادشاهی ایران و متهم به کودتای مخملی در دفاعیات خود با اشاره به بهره گیری و سوء استفاده از تظاهرات خیابانی پس از انتخابات، گفت : ایجاد درگیری بین نیروهای حکومتی و مردم و ضربه زدن به نظام برای سرنگونی آن و ایجاد پادشاهی و بازگشت به دوران قبل از انقلاب از جمله اهداف گروهک انجمن پادشاهی ایران بود.

این متهم، هدف قراردادن مکان های مذهبی و مکان های مهم سیاسی را از دیگر اقدامات گروهکی بیان کرد که خود نیز عضو رسمی آن می باشد. وی، انفجار در امامزاده زید تهران را یکی از اهداف گروهک خود دانست و گفت : از آنجا که این امامزاده مورد رصد نیروهای امنیتی بود از انجام انفجار در این مکان منصرف شدیم.
وی تصریح کرد: امامزاده علی اکبر چیذر هدف بعدی ما بود و به ما گفته بودند این مکان باید در مراسم های مذهبی خاص مورد هدف قرار گیرد که چند بار نیز برای شناسایی این امامزاده مراجعت کردیم و از آن فیلم و تصویر گرفتیم اما این مکان نیز تحت کنترل امنیتی بود.

آرش رحمانی پور ادامه داد: حسینیه فاطمیون و یکی از مراکز سوخت گیری که هر دو در اطراف مجلس شورای اسلامی قرار دارند نیز از دیگر اهداف ما بود که اعضای انجمن می گفتند باید این اماکن را مورد هدف قرار دهیم تا قدرت خود را به مسوولان جمهوری اسلامی نشان دهیم چراکه در همان زمان قرار بود دو نفر از عوامل انفجار حسینیه شیراز اعدام شوند و انجمن می خواست از این طریق مسوولان جمهوری اسلامی را از اعدام این دو نفر منصرف کند…

اطلاعات بیشتر :

علی زمانی اعتراف کرد : اتهامات 

اعترافات متهمان به کودتای مخملی

(حجم کل: ۱۶۸ MB )
لینک اصلی قسمت ۱ | لینک کمکی قسمت ۱
لینک اصلی قسمت ۲ | لینک کمکی قسمت

5454 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت