دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

مستند ساعت ۲۵ / لینک مستقیم دانلود

مستند ساعت ۲۵ از آنجا شروع می شود که قیام ضدصهیونیستی در ۱۲ اکتبر ۱۹۹۱ از سوی یهودیان و سیاه پوستان آمریکایی در راستای ضد نژاد پرستی سیاه پوستان در نیویورک شکل گرفت که این قیام در سالهای بعد نشانه های آشکار خود را نمایان کرد. در جریان قبل از این تظاهرات سیاه پوستان قبلا با صهیونیست ها روابط نسبتاً خوبی داشتند ولی از آن موقع به بعد که فهمیدند سرمنشأ همه این بی عدالتی ها خود صهیونیسم بین الملل است.
اما ماجرای زمینه سازی این قیام از آنجا شروع شده بود که ۲ ماه پیش از آن، یک راننده یهودی در یک محله فقیرنشین یک پسر سیاه پوست را زیر گرفت. اما راننده آمبولانس در موقع حادثه به جای نجات پسربچه سیاه پوست، راننده یهودی را فراری داد.
این واقعه باعث خشم و آشوب سیاه پوستان شده و تظاهرات و آشوب هایی در نقاط مختلف شهر به وجود می آورند، در نتیجه این امر پلیس وارد می شود که در این درگیری ها یک یهود کشته می شود که بعدها نیز برای سرکوب شدیدتر این آشوب و درگیری ها نیروهای صهیونیستی وارد عمل می شوند.

مدت زمان : ۴۵ دقیقه

در ادامه این مستند به زمینه های قبلی و علل شکل گیری این گونه تظاهرات از جمله تبعیضات نژاد پرستی از سوی صهیونیست ها، سیاست های آمریکایی در جهت منافع صهیونیسم و … پرداخته می شود.
اما طی مصاحبه با یهودیان و شهروندان آمریکایی و برخی کارشناسان به این نکته اشاره می شود که عملکرد دولت ایالات متحده آمریکا به مانند همکاری دو دولت در کنار هم – یک قدرت در ظاهر (خود دولت آمریکا) و یک قدرت مرموز در باطن و کنترل کننده اصلی امور (صهیونیسم بین الملل) – است. و این مسأله را به گفته برخی کارشناسان می توان در سیاست های داخلی و بین المللی آمریکا که در راستای حمایت از منافع صهیونیست ها قرار دارد، ملاحظه کرد.

دانلود فایل (های) این نوشته :

»» بخش تصویری

.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: mp4، ابعاد تصویر: ۲۴۰*۳۵۲)

.::. دانلود با کیفیت متوسط .::.
(فرمت: wmv، ابعاد تصویر: ۲۴۰*۳۲۰)

(حجم کل:۸۶.۴ MB )
لینک اصلیلینک کمکی

.::. دانلود نسخه مخصوص موبایل – ۳gp .::.

(حجم کل:۴۵.۸ MB )
لینک اصلیلینک کمکی
تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نا محدود
منبع: MobinMedia.ir

2850 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت