دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

مجید جمالی فشی یکی از کسانی است که به اتهام شرکت در ترور دکتر علیمحمدی بازداشت شده است. اعترافات تلویزیونی وی در ۲۰ دی ماه سال جاری با واکنش های متعددی از سوی رسانه های بین المللی روبرو شد.

شبکه «پرس تی وی» در مستندی چگونگی طرح و اجرای ترور استاد مسعود علیمحمدی توسط مزدوران اسرائیلی را به تصویر کشید. این مستند خبری که در خلال برنامه «ایران امروز» پخش شد، تصاویر جدیدی از عوامل ترور استاد علیمحمدی و نیز جزئیات بیشتری از نحوه آموزش­های عوامل ترور موساد در اسرائیل و چگونگی برقراری ارتباط، انجام عملیات ترور و دستگیری آنها را بازگو کرد. همچنین در این مستند علاوه بر مصاحبه با خانواده دانشمندان شهید و صحنه­هایی از ملاقات همسر شهید علی­محمدی با مجید جمالی فشی، کارشناسان داخلی و خارجی به بیان نظرات خود پرداختند.

مستند شبکه پرس تی وی درباره جزئیات نقش موساد در ترور دانشمندان هسته ای ایران / Presstv Documentary on Assassination of Iranian Nuclear Scientists by Mossad Terror Agentمستند شبکه پرس تی وی درباره جزئیات نقش موساد در ترور دانشمندان هسته ای ایران / Presstv Documentary on Assassination of Iranian Nuclear Scientists by Mossad Terror Agents

مدت زمان: ۳۰ دقیقه

زبان: انگلیسی

کاری از: شبکه پرس تی وی

کیفیت: TVRip (عالی)

دانلود فایل (های) این نوشته :

»» بخش تصویری

.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۴۸۰*۷۰۰)

تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نا محدود
منبع: MobinMedia.ir

3794 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت