دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

این قسمت از برنامه راز که شب ۲۲ بهمن ۱۳۸۹ و در آستانه به ثمر رسیدن انقلاب مردم مصر و سقوط حسنی مبارک، با عنوان «بشارت های روح الله (ره)» و با حضور سردار حاج سعید قاسمی و حسین بهزاد (پژوهشگر حوزه دفاع مقدس) در زمینه چگونگی حفظ و تداوم رسالت های حضرت روح الله امام خمینی (ره) پخش شد، از شور و حرارت خاصی برخوردار بود تا جایی که مدیران شبکه چهار، مجبور به افزایش زمان برنامه تا حدود دو ساعت شدند.

در این برنامه حسین بهزاد با بیان جمله تاریخی حضرت امام در پائیز سال ۱۳۵۸ (آغاز قرن پانزدهم هجری) مبنی بر اینکه “این قرن به خواست خدا، قرن غلبه مستضعفین بر مستکبرین است.”، به سه محور بشارت­های امام روح الله به عنوان بشارت­های کوتاه مدت (که در زمان حیات امام به­وقوع پیوستند)، بشارت­های میان مدت (که پس از رحلت ایشان تحقق پیدا کردند) و بشارت­های دراز مدت امام به فرزندان انسان در جهان اشاره کرد.

در خلال این برنامه نیز کلیپ­هایی از سخنان حضرت امام نظیر سخنان ایشان در مورد شهدا و رزمندگان، دیدار امام خمینی با نمایندگان کشورهای اسلامی و توصیه ایشان به حکومت بر قلوب ملت، سخنان امام در پاسخ به اهانت سران آمریکا به ملت ایران و … نیز پخش و موجب طراوت هرچه بیشتر این برنامه شد. این برنامه بنابر درخواست­های متعدد دوستان و با همکاری مرتضی عزیز (برای حقیقت جویان) با کیفیت بالا برای دانلود با لینک مستقیم در مبین­مدیا قرار گرفت.

برنامه راز / بشارت های روح الله / سعید قاسمی-حسین بهزاد

مدت زمان: ۱۱۱ دقیقه

تاریخ پخش: ۲۱ بهمن ۸۹

مجری-کارشناس: نادر طالب زاده

کاری از: شبکه ۴ سیما

منبع فایل: برای حقیقت جویان

کیفیت: TVRip (عالی)

در ادامه برنامه مهندس سعید قاسمی با مذمت فتنه انگیزی عناصر وابسته، با معرفی کتاب سایه عقابها (طرح سری حمله آمریکا به ایران)، از زبان سناتور جان مک کین به این سوال که چه کسی نام “جنبش سبز” را انتخاب کرد؟! پاسخ داد. در فصل بیست و پنجم این کتاب (منتشر شده در سال ۱۳۸۴) که «شاید این انقلاب سبز باشد» عنوان گرفت، سناتور مک‌کین عنوان رنگ جنبش موسوم به «سبز» در سال ۱۳۸۸ را نیز پیش‌بینی و به نوعی انتخاب کرده است.

کتاب سایه عقابها (طرح سری حمله آمریکا به ایران)

سناتور مک‌کین می‌گوید:

«دانشجویان در آنجا بسیار باهوش و پیچیده هستند و بسیار فعال در اینترنت می‌باشند. من فکر می‌کنم ما باید یک پیام بفرستیم. فکر می‌کنم باید یک رادیو آزاد ایران داشته باشیم، فکر می‌کنم باید تلویزیون داشته باشیم. باید جنبش آزادی و استقلال را تشویق کنیم اما من فکر نمی‌کنم که موجه باشد که ما از لحاظ نظامی دولت را سرنگون کنیم. اما ما مطمئناً می‌توانیم آنها را تشویق و کمک کنیم. ما این کار را در گرجستان کردیم و آنها انقلاب گل سرخ را داشتند. و این کار را در اوکراین کردیم و آنها انقلاب نارنجی را داشتند. شاید این انقلاب سبز باشد.»

دانلود فایل (های) این نوشته :

»» بخش تصویری

.::. دانلود با کیفیت بالا .::.

(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۶۸۰*۷۲۰)

تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نا محدود
منبع: MobinMedia.ir

5984 بازدید ۲ نظر »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png
  1. بابک گفت:

    سلام و عرض ادب🙏🌹🙏

    فایلها اجرا نمیشه ..
    بعد از دانلود ، اکسترکت کردم و با هر نرم افزاری که در دسترس داشتم امتحان کردم ولی اجرا نشد…

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت