دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

فیلم مستند صداقت آمریکایی / مروری اجمالی بر روابط ایران و آمریکا و علت تلاش آمریکا برای مذاکره / لینک مستقیم دانلود

باراک اوباما در سخنرانی جدید خود مدعی تاثیر گذاری تحریم های یک جانبه آمریکا بر روی مواضع جمهوری اسلامی شد. این سخنرانی واکنش های بسیاری را در رسانه ها در پی داشت. از جمله سازمان رسانه‌ای اوج در واکنش به اظهارات باراک اوباما، با ارائه مجموعه گرافیک متحرکِ تحلیلی به بررسی مواضع دولت آمریکا و اهداف مذاکره های صورت گرفته پرداخته است.

در این موشن گرافیک که با نام صداقت آمریکایی در حال انتشار است، تصاویری آرشیوی و اسنادی است که نشان می‌دهد مذاکره آمریکا با ایران به‌دلیل قدرت امروزی جمهوری اسلامی ایران در مناسبات بین‌المللی است. طبق این اسناد که بخش قابل توجهی از آن اظهارات مستقیم مقامات دولت آمریکا در رسانه‌ها است، دلیل علاقه آنان برای مذاکره با ایران تغییر رویکرد سیاست خارجی ایران بر اثر تحریم‌های یک‌جانبه عنوان شده است، سیاست خارجی‌ای که پاسخی جدی به اظهارات ناشیانه سردمداران آمریکایی برشمرده شده است، این سخنی که مقامات آمریکایی بارها خود به آن اذعان داشته‌اند.

فیلم مستند صداقت آمریکایی / مروری اجمالی بر روابط ایران و آمریکا

مدت زمان : ۱۵ دقیقه
کیفیت : HDRip (عالی) – [ریلیز اختصاصی مبین مدیا]
حجم کل : ۲۰۴ مگابایت
کاری از : سازمان هنری رسانه ای اوج
پخش از : فرهنگ نیوز

قسمت اول صداقت آمریکایی :

تناقض های رفتاری دولتمردان آمریکا در قبال گفتارشان، آن چنان واضح است که، بی اعتمادی به این دولت فریب کار نیازی به تبیین ندارد. لیکن لازم است هر از گاهی حافظه ی تاریخیمان را مرور کنیم تا در تصمیم گیری ها دچار اشتباه نشویم. آنچه در زیر ملاحظه می کنید مروری اجمالی بر روابط ایران و امریکا در صده های اخیر است.

قسمت دوم صداقت آمریکایی :
در این مدت که بحث مذاکرات آمریکائیها با جمهوری اسلامی ایران داغ شده است هر روز شاهد نشان دادن چنگ و دندان پوک و پوشالی آمریکا با ادبیات مضحک “همه گزینه ها روی میز است” هستیم.

در این میان آنچه در مقابل این سیاه بازی آمریکائیها ممکن است مورد غفلت قرار گیرد این است که: “اگر شما اینقدر به قدرت چنگ و دندان خود مطمئنید پس چرا با جمهوری اسلامی ایران نیز همچون دیگر کشور های منطقه با منطق تجاوزکارانه و وحشیانه ی خود برخورد نمی کنید و این همه سال،خود و همپیمانانتان را به زحمت انداخته اید. و اکنون همچون شغال پیری که توان ایستادن در مقابل ساده ترین بحرانهای داخلی خود را هم ندارد،تلاش مذبوحانه ای برای سرپا نشان دادن خود می کنید. آنچه در گرافیک موشن صداقت آمریکایی۲ می بینید سعی دارد با بیانی هنری، دقیق و با تکیه به مستندات تاریخی نشان دهد که علت این همه تلاش برای مذاکره؛ قدرت انقلاب اسلامی ایران است نه چیز دیگری…

»» بخش تصویری
.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۴۵۰*۷۲۰)
تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نامحدود
منبع: MobinMedia.ir
2583 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت