دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

https://zahra-media.ir/wp-content/uploads/2021/05/D8B3D8A7D984D987D8A7DB8CD985D8B4D8B1D988D8B7D98709_44_17.jpg

با مرگ محمدشاه قاجار، پسرش ناصرالدین شاه به سلطنت می‌رسد و در این زمان امیرکبیر صدارت را به عهده می‌گیرد. پس از ازدواج امیرکبیر با خواهر شاه، مهد علیا، مادر شاه با همکاری میرزا آقاخان نوری که دست‌نشانده انگلیسی‌هاست شاه را ترغیب به کشتن امیرکبیر می‌کند. امینه که خدمتکار خانه مهد علیا بوده به همسری شاه درمی‌آید و اصلان که از عشقش ناکام می‌ماند به…

پخش شده از : آی فیلم

سال پخش: ۸۸

مدت زمان تقریبی هر قسمت : ۴۰ دقیقه

 

دانلود قسمت ۰۱ با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۰۲ با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۰۳ با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۰۴ با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۰۵ با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۰۶ با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۰۷ با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۰۸ با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۰۹ با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۱۰ با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۱۱ با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۱۲ با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۱۳ با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۱۴ با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۱۵ با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۱۶ با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۱۷ با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۱۸ با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۱۹ با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۲۰ با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۲۱ با لینک مستقیم

پیامبرگرامی اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم:

(در معراج) از هیچ آسمانی گذر نکردم مگر اهلش را مشتاق دیدار علی بن‌ابی‌طالب علیه‌السلام دیدم، و در بهشت هیچ پیغمبری نبود مگر اشتیاق دیدار علی بی ابی‌طالب علیه‌السلام را داشت.

الریاض النضره، ج ٣، ص ١٢٠ ـ ذخائر العقبی، ص ۶۴

اگر تمام درختان قلم، و دریاها جوهر، و جنیّان حسابگر و آدمیان نویسنده شوند نخواهند توانست فضائل علی بن‌ ابی‌طالب علیه‌السلام را اِحصا و شمارش نمایند!

تذکره الخواص سبط ابن الجوزی، ص ١٣ ـ کفایه‌الطالب گنجی شافعی، ص ١٢۴ـ١٢٣

محافل خود را با ذکر و یاد علی(ع) مُزیّن نمائید.

مناقب ابن مغازلی، ص ٢١١

روزی که قیامت برپا می‌شود و پل صراط بر کناره جهنم نصب می‌گردد هیچ کس حق عبور از آن را نخواهد داشت مگر اینکه برگه اجازه علی بن ابی‌طالب را به همراه داشته باشد.

مناقب ابن مغازلی، ص ١۴٢ ـ فرائدالسمطین، ج ١، ص ٢٨٩

محبت و دوستی علی بن ابی‌طالب گناهان را نابود می‌کند همانند آتش که هیزم را می‌خورد و نابود می‌نماید.

کنزالعمال، ج ١١، ص ۶٢١ ـ‌ الفردوس، ج ٢، ص ١۴٢ ـ‌ الریاض النضره، ج ٣، ص ١٩٠

سوگند به آن کس که جانم در دست اوست اگر بیم آن نبود که گروهی از امت من درباره تو همان چیزی را که ترسایان درباره عیس بن مریم گفتند ،بگویند، امروز درباره تو سخنی می گفتم که بر هیچ مسلمانی نمی گذشتی ، جز آنکه خاک پایت را به عنوان تبرک بر می داشت.
معجم کبیر طبرانی ج ۱ ص ۳۲۰

کسی که در حق علی شک کند کافر است
بحار النوار ج ۳۸ ص ۱۳۵

یا علی! هر کس از امّت من تو را دشمن بدارد، دیگر برای من مهم نیست او یهودی خواهد مرد یا مسیحی!

الفردوس، ج ۵، ص ٣١۶ـ مناقب ابن مغازلی، ص ۵٠

احدی از پل صراط عبور نخواهد کرد مگر کسی که علی برای او جواز عبور بنویسید
الریاض النصره ج ۳ ص ۱۳۷

سرلوحه نامه اعمال مومن محبت علی بن ابی طالب است
تاریخ بغداد ج ۴ ص ۴۱۰

مثل علی بین شما همچون مثل کعبه پوشیده است.نگاه کردن بر آن عبادت و آهنگ او نمودن واجب است.
مناقب علی ابن ابی طالب ص ۱۰۷

ای علی اگر کسی خدا را به اندازه نوح عبادت کند و همسنگ کوه احد در راه خدا طلا انفاق کند و ان مقدار عمر کند که هزار بار با پای پیاده حج به جای آورد و سپس در میان صفا و مروه مظلومانه کشته شد اگر ولایت تو را نپذیرد بوی بهشت به مشامش نمی رسد و داخل بهشت نمی شود.
مناقب خوارزمی ص ۶۸

همانا خدا از نور صورت علی بن ابی طالب فرشتگانی آفریده که (خداوند را) تسبیح گویند و تقدیس نمایند و ثواب آن را برای دوستان علی و دوستان فرزندانش ثبت و ضبط کنند.
مقتل الحسین ج ۱ ص ۹۷

ای علی تو مثل سوره قل هو الله احد هستی.هر کس تو را در دل دوست بدارد گوئی یک سوم قران را خوانده است و هر کس تو را در دل دوست بدارد و با زبانش تو را یاری کند گوئی دو سوم قران را خوانده است و هر کس تو را در دل دوست بدارد و با زبانش تو را یاری کند و با دستش به یاریت بیاید همه قران را تلاوت کرده است.
تفسیر نورالثقلین ج۵ ص ۷۰۱

اگر تمام مردم در دوستی و محبت علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام یکدل بودند و وحدت کلمه داشتند خداوند آتش جهنم را هرگز نمی‌آفرید!

مقتل‌الحسین خوارزمی، ج ١، ص ٣٨ ـ الفردوس، ج ٣، ص ٣٧٣

23039 بازدید ۶ نظر »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png
  1. علی ولی الله گفت:

    سلام .خسته نباشید
    ببخشید چرا سریال سالهای مشروطه دانلود نمیشه مگه لینکهاتون خرابه؟

  2. بهمنیار گفت:

    برجام آفتاب لب بام بود

    چون با آمریکائیان اول بستند قرار — دیدند از برجام حاصل نمی آید به کار
    پول را خوردند و بر زیرش زدند — پشت پا بر اعتدال و تدبیرش زدند
    چون که مایوس گشتند از کدخدا — برجامِ دو و سه را کردند هوا
    ————————————————————
    این صدای ما تدبیریم مایه خرابی شد —– مملکت به ذلت رفت بس که بی تدبیری شد
    این صدای بی هنگام مایه خرابی شد —– اقتصاد به داد آمد بس که بیکاری شد
    کار اعتدالیان ما اجنبی مآبی شد —– آمریکا و انگلیس اعتماد جهانی شد
    ———————————————————-
    این صدای تدبیر که در ایران طنین افکند —- بین مردم و پیشرفت اختلاف افکند
    رکودی، اشک ملت را تلخ و تلخ کرده است— غسل بر نعش اقتصاد را خونابه دل کرده است
    تدبیر تا زمانی به خود می بالید —- که از اشتباه دولت قبل می نالید
    اعتدال و تدبیر و امید ——– شده در کار خود ناامید

    هر آنچه که مردم به اسم و رسم دیپلماسی از برجام در این سه سال دیدند و شناختند، گاوی بود بی برکت، که نه یک ظرف شیر تدبیر داد و نه یک وجب خاک اعتدال را شخم زد.
    برجام علم غیب است، هر کس بداند به اسرار مذاکره با کدخدا واقف شود، هر کس اسرار کدخدا نداند در جهل برجام ابدالعمر بماند، هر که اسرار برجام بداند معجزه می کند و مذاکره کنندگان امریکائی هم با سحر و جادو که علم نیرنگ است به روح برجام تعرض کردند.
    برجام برخیز سدها را پر آب کن، برخیز و سرمایه ها را به ایران بیاور، پس کو اژدها عصای تدبیرت؟ کو دَمِ مسیحایی اعتدالت؟ ای برجام مگر نمی بینی روح تو را به بند کشیده اند تا به مکرِِ دیگری گردنت بزنند و رحمت کدخدا نثارت کنند، برجام تو من بعد در ردیف عجائب هستی، برجام تو چنان رو سیاهی که نه با تدبیر تطهیر می شوی نه با اعتدال، چرا که مردم بعد از سه سال در پسا برجام، هیچ پیشرفت و اولویتی نه در اقتصاد، نه در فرهنگ و نه در علم را شاهد نیستند، متن توافق برجام نشان از فاسق بودن و نیرنگ دشمنان ایران را دارد، و نشان میدهد به قول و وعده های کدخداهائی که خدا فاسقشان می خواند نباید اعتماد کرد.
    برجام به کاهی نمی ارزد، پس چه باک اگر در آینده راستگویانی، افکار و اعمال مدافعان برجام را به قضاوت بنشینند، تا بر ویرانه های برجام، خدماتی واقعی را به مردم ایران ارائه دهند و فقط وعده های خدا را باور کنند نه کدخدا را .
    همه اینها در حالی است که حامیان برجام هنوز هم می گویند: شما باید درخت مخالفت با برجام را قطع کنید، چون اعتراض به برجام فعلی ست حرام، چرا که برجام سحر و جادو نبود، اعجاز مذاکره با آمریکائیان بود، و کسی که برجام را انکار کند دیپلماسی التماسی را انکار کرده، و دم جادوئی ژنرال های سیاس ما را، و کسی که این دو را انکار کند خدای را منکر شده، ادعا می کنند برجام رسم برد و باخت را می داند چون سه گل زده و دو گل خورده، فقط تنها فرقش به توافقات رایج دنیا جرم اوست که محکومش کرده روحش در اسارت کدخدا باشد.
    و منتقدان برجام هم می گویند: برجام آفتاب لب بام بود، برجام توافقی بود که حریم تدبیر را شکست و دهان اعتدال را قفل زد، نتیجه این شد که اکنون حصار برجامیان شکسته شده و حقایق امور بر مردم آشکار شده است.
    اما مگر حقیقت برجام چیست؟ اینکه چه بود چه کرد و چه شد؟: برای فهمیدن بعضی چیزها هوش فوق العاده ای لازم نیست، می شود فهمید که مسئولان و استراتژیست های رده بالای دولت یازدهم می اندیشیدند که آمریکا یک بار با توافق نکردن با آنها در سال۸۳ ضربه خورده بود، چون سه عدد سانتریفوژ دکوری به آنها ندادند، نتیجه توافق نکردن با آنها این شد که ایران دارای نوزده هزار سانتریفوژ فعال شد، لذا بارها آنها را از عواقب توافق نکردن با خودشان ترساندند، آقای ظریف علنا به آنها گرا می داد اگر آن زمان با ما توافق می کردند ایران الان نوزده هزار سانتریفوژ نداشت، و برای اینکه آنها را از توافق نکردن با خودشان بترسانند، آنها را از پیشرفت بیشتر ایران در آینده می ترساندند، فکر می کردند آمریکا افکار اینها را بهتر قبول می کند تا دولتی که در سازمان ملل شیشه عمر آنها، هولوکاست، را به چالش بکشد.
    باور داشتند امریکائیان اشتباه سال۸۳ را تکرار نمی کنند چون اگر ما را کنار بزنند مجبورند با دولت هائی همچون دولت قبل یا مشابه آن و تازه نفس که دوباره با اشتباهات کمتر و تجربه و قدرت زیادتری می آیند روبرو شوند پس حتما این دولت را ترجیح می دهند.
    البته این را هم می دانستند که آمریکائیان در برداشتن تحریم ها کارشکنی خواهند کرد، ولی در محاسبات خود به این نتیجه رسیده بودند که اگر آمریکا فقط بیست درصد از تحریم های ایران در توافق برجام را عملا لغو می کرد، همین برای این دولت کافی بود، چون دولت مطمئن بود با کمی تخفیف از طرف آمریکا، راهی باز می شود تا موجی زیادی را در جامعه ایجاد کنند و راه پیشرفت و رشد اقتصادی مردم ایران را فقط در رابطه با آمریکا و در برجام های دیگر منطقه ای و موشکی و غیره تعریف کنند.
    برجام حساس تر از آن است که به این زودی ابعاد و زوایای آن آشکار شود، شاید هم فتنه ای بزرگ بود که از سر ملت مظلوم ایران گذشت، چون به یقین ثابت شده که خداوند منان، نعمات آشکار و پنهانش را بر انقلاب و مردم ایران همیشه و هر روز بیشتر از روز قبل می فرستد، و یقینا این خواست و اراده خداوند بزرگ بود.
    اینک آقای ظریف خود را کنار کشیده و موضع دولت در پسا برجام را آقای عراقچی اینچنین اعلام می کند: تحریم های باقیمانده کم نیست ولی ارتباطی با هسته‌ ای ندارد، و این یعنی اینکه، مشکلات را می پذیریم، از کنار وعده‌های سه ساله می گذریم، تمام قول ها، قرارها، سخنرانی ها و وعده هایی را که به ملت بزرگ ایران داده ایم به دوست مشترک مان جناب آلزایمر میسپاریم.
    کم کم مردم می فهمند که اگر برجام در مجلس تایید نمی شد، این دولت همه شکست هایش در قهقرا بردن اقتصاد و بیکاری و رکود را به گردن مجلس شورای اسلامی می انداخت، طلبکار می شدند که چرا قدر تدبیر ما را ندانستید و ملتی را به روز سیاه نشاندید، و مثل این سه سال گذشته، همه اشتباهاتشان را در پشت اشتباهات ادعایی خودشان از دولت قبل پنهان می کردند.
    امریکائیان هم با توافق برجام نشان دادند تمام قدرتشان در مقابل ایران قیل و قال است، تنها سلاح شان نیرنگ و فریب و خیانت است، آنها می دانند ایرانیان سالهای سال است منتظر یک نبرد جانانه و رودرو با آمریکا و تفاله های آمریکا هستند، ولی آنها که مردِ عمل نیستند، آمریکائیان کسانی اند که همیشه درایت شان را پشت ترس شان پنهان می کنند، آنها بندگان ترس و طمع هستند، و فهمیده اند که اگر روزی دست به سلاح ببرند، روز مرگ خود را جلو انداخته اند.

    بهمنیار http://bahmaneyar.blogfa.com/post-491.aspx

  3. مسعود گفت:

    حرفهایتان درست است مگر در مورد نقش مجلس. مجلس در ماجرای برجام خیانت کرد. اگر قرار باشد همیشه از ترس اینکه دشمن بهانه نداشته باشد عقب نشینی کنیم اصلا چه نیاز به مبارزه و دفاع؟
    آمریکا ویتنام را بمباران شیمیایی می کردند اما همزمان رسانه هایشان از ویت کنگ ها افرادی وحشی و خون آشام و از سربازان آمریکایی فرشتگان معصوم و مهربان تصویر می کردند.
    آیا ویت کنگها باید برای بهانه ندادن به دشمن تسلیم می شدند؟
    مجلس زمانی برای بهانه ندادن به رضاخان او را پادشاه کرد! و شد آنچه شد.

  4. علی گفت:

    سلام. قسمت های ۲ و ۳ و ۵ و ۶ لینک شان خراب شده. خیلی ممنون میشیم اگر اصلاح شون بفرمایید. براتون دعا میکنیم اگر در اسرع وقت انجام بدید

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت