دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

با عنایت به مبحث گذشته ذکر شد که یهود در حالیکه درباره اسلام و پیغمبر اسلام اطلاعات کافی و جامعی داشتند، و برای مبارزه با اسلام ۳ رویه در پیش گرفت :

  1. ترور : با شروع ترور خاندان پیامبر اکرم (صلوات الله علیه) از حضرت هاشم که بزرگ خاندان بنی هاشم بود تا طرح قتل خود پیغمبر که در نهایت این امر به شکست منتهی شد.
  2. ایجاد استحکامات و موانع : با توجه به اینکه حاکمیت یهود از قدس شروع میشود قوم یهود می بایست نگذارد پای پیغمبر به بیت المقدس برسد. با توجه به این مطلب اینان شروع به ساخت استحکامات از مدینه تا بیت المقدس، در چندین مرحله نموند.
  3. نفوذ : نفوذ و ایجاد اختلال در امر امامت حضرت علی (علیه السلام) که با ورود ابوبکر دست پرورده یهود به وادی خلافت آغاز گردید. ابوبکر از قبل آن با تظاهر به دین اسلام و با همنشینی با پیغمبر اکرم، تا جایی پیش رفت که به عنوان نفر دوم اسلام در اذهان عموم مردم تلقی گشت.
دشمن شناسی دینی / حجت الاسلام مهدی طائب / قسمت دوم
دشمن شناسی دینی / حجت الاسلام مهدی طائب / قسمت دوم

 

مکان و زمان سخنرانی : تالار حافظ شیراز – ۲۲ فروردین ۱۳۸۴

مدت زمان: ۷۴ دقیقه

کیفیت: VCDRip (خیلی خوب)

کاری از : کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز 

حجت الاسلام مهدی طائب به بیان ماجرای به خلافت رسیدن ابوبکر پس از غدیرخم و به صحنه آمدن حضرت زهرا (سلام الله علیها) برای دفاع از اسلام و زنده نگه داشتن حضرت علی (علیه السلام)، مقاومت حضرت زهرا (سلام الله علیها) در ماجرای حمله به بیت حضرت علی (علیه السلام) و در نهایت ایجاد یک موج بیداری در بین مردم و بیداری آنان از خواب غفلت و … پرداختند.

حضرت علی (علیه السلام) سازمان شیعه را برپا نهاد و این سازمان در حالت تقیه تا زمان حضرت ولی عصر (عج) گسترش یافت. پس از به امامت رسیدن ولی عصر (عج) نیز هم سازمان شیعه و هم خود امام شیعه به حالت مخفی [آغاز دوران غیبت] در آمد. در دوران غیبت نیز امام معصوم از طریق نواب خاص و نواب عام [مشخصات خاص]، به هدایت امور مسلمین پرداختند.
از طرف دیگر قوم یهود هم بعد از جنگ جهانی دوم از حالت مخفی به حالت عینی و تشکلی در آمد تحت عنوان رژیم اسرائیل، تشکیل حکومت داد.

دانلود فایل (های) این نوشته :

»» بخش تصویری
.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۵۷۶*۷۲۰)
(حجم کل: ۲۷۶ MB
تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نا محدود
منبع: MobinMedia.ir

لینک اصلی قسمت ۱ | لینک کمکی قسمت ۱

لینک اصلی قسمت ۳ | لینک کمکی قسمت

8812 بازدید ۲ نظر »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png
  1. س گفت:

    سلام
    سایت فوق العاده ای داری امیدوارم خود اقا کمکت کنه تا همینطور فعال وفوق العاده بمانی
    لینکهای قسمت اصلی خراب است

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت