دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

4815 بازدید ۵ نظر »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png
  1. هرودوت گفت:

    با ثبت اظهار نظر این دکتر علکی و قلابی در سایتهای مختلف پرده از روی ماهیت وهابی-اسراییلی اکثر سایتهای داخلی که قصد تخریب چهره تاریخی درخشان مردم ایرانو دارند برداشته شد!اقای دکتر علکی مردم ایران هیچوقت بت نپرستیدند در برهه ای ماه و خورشید و پرستش کردند ولی بعد یکتاپرست شدند و هیچوقت یک شاه بت پرست رو قبول نمی کردند با این نظریات چرتتون مردم ایرانو همه جا از این به بعد بت پرست قلمداد می کنن که البته برای شما مهم پاداش وهابیهاو اسراییلی هاست!!

  2. داریوش گفت:

    خدمت این دکتر خائن وسایتهای وطن فروش وهابی-اسراییلی که سخنان چرت این یارو رو انعکاس می دن و طرفداری می کنن و مخصوصا اونهایی که تا روزیکه بزرگ کردن کوروش براشون منفعت داره ارج می نهند او را و روز بعد می کوبندش می گم کوروش از بزرگترین رهبران اریایی ماست و در قلب ما جا دارد و با این حرفها از قلب ما بیرون نمی رود!زنده باد کوروش!به قولی:پیروزی کوروش از انجا شد شروع—که از ته قلب به خدا کرد خشوع!

  3. گمنام گفت:

    زنده باد دکتر عباسی. قبل از انقلاب آخوند انگلیسی فراماسون ابوالکلام آزاد با ماله کشی آثار جعلیات کتابی که صهیونیست ها به حضرت دانیال نسبت میدهند مدعی ذوالقرنین بودن کوروش شد و بسیاری اراجیف ضد قرآنی و ضد دینی او را بدون تایید رونویسی کردند. حالا هر کی مدعی ذوالقرنین است اراجیف آن آخوند انگلیسی را تکرار میکنه مخصوصا رائفی پور مزدور که هخامنشیان را عین هولوکاست غیر قابل بررسی میدونه و رهبر انقلاب را بابت توهم دانستن افتخار به هخامنشیان و بابت گفتن اینکه هویت ایرانی در نتیجه افتخار به هخامنشیان نابود میشود، تکفیر کرده. هر کسی کوروش را ذوالقرنین میداند یک شیعه انگلیسی و اسرائیلی و خائنی ضد انقلاب است.

  4. لبخند گفت:

    به چه حقی تهمت می زنید؟ به چه حقی مزدور اسرائیل مزدور اسرائیل به ریش این آدم می بندید ؟ دلایل معتبر و مستند بیاورید و حرفش را رد کنید اگر دروغ می گوید بعد هم چطور ممکن است همه بشریت از آغاز در جهل مرکب باشند و ما از ازل یکتا پرست؟

  5. ناشناس گفت:

    ذوالقرنین ندانستن کوروش هخامنشی مانند این است که علی پسر ابوطالب را جانشین پیامبر ندانی و یا پیامبر را به سبب نقل خبر واحد مبلغ کتاب و دینی با سندیت ضعیف معرفی کنی و یا به قید ظاهر قرآن استدلال شود که عده ای از مخالفان پیامبر به ایشان می گفتند مجنون بنابراین دیوانه و مجنون بوده است.

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت