دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

فیلم مستند ۴۴۴ روز / واکاوی جریان تسخیر لانه جاسوسی و حوادث پس از آن / شبکه افق / لینک مستقیم دانلود

دلایل تسخیر سفارت امریکا توسط دانشجویان پیروخط امام(ره) و اتفاقات پیرامونی آن از جمله استعفای دولت موقت و حادثه طبس از جمله محورهای مورد بررسی در این مستند هستند که قرارست از شبکه «افق» روی آنتن برود.

تاکنون مجموعه‌ها و مستندهای فراوانی درباره این واقعه تاریخی و انقلابی ساخته و پخش شده است اما دست اندرکاران شبکه افق درصدد برآمدند خاطرات آن دوران را از منابع دست اول یعنی همان دانشجویانی که از دیوارهای سفارت بالا رفتند و لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند، نقل کنند.

فیلم مستند 444 روز / تسخیر لانه جاسوسی آمریکا / شبکه افق

مدت زمان : ۵۱ دقیقه
کیفیت : TVRip (عالی) – [ریلیز اختصاصی مبین مدیا]
کاری از : شبکه افق
بازپخش از : شبکه چهارم سیما

این مستند به این موضوع اشاره می کند که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ و به تعبیر امام راحل، انقلاب دوم ملت مسلمان ایران، موجی از هراس را در دل اهریمنان افکند و سیاست ورزان غربی دریافتند جوانان ایرانی با هیچ دولت متجاوزی سازگار نیستند و تنها برای رضای خدا قیام کرده‌اند و رهبر آنان نیز فقط و فقط خدا را در نظر درد و قدرت ظاهری غرب برایش ملاک عمل نیست.

در «۴۴۴ روز» که مستندی مصاحبه محور است با عده‌ای از دانشجویان حاضر در جریان گروگانگیری از جمله شیخ الاسلام، پوریزدان پرست، طیبه ضرغامی، معصومه نورمحمدی، مجیدتفرشی تاریخنگار آرشیو بریتانیا و منصورلاریجانی فرمانده وقت سپاه مصاحبه‌هایی صورت گرفته است.

دانلود فایل (های) این نوشته :

»» بخش تصویری
.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۴۵۰*۷۲۰)
تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نا محدود
منبع: MobinMedia.ir
2829 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت