دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

وجدان عمومی غرب، تشنه حضرت محمد (صلوات الله علیه) است اما … / فیلم سخنرانی استاد رحیم پور ازغدی / به مناسبت نامه مقام معظم رهبری به جوانان آمریکا و اروپا / لینک مستقیم دانلود

استاد حسن رحیم‌پور ازغدی در همایش میهمانان خارجی دهه فجر انقلاب اسلامی در سالن اجلاس سران اظهار داشت: انقلاب اسلامی ندای حکومت اسلامی را به گوش جهانیان رساند. امام در نامه‌ای که به گورپاچوف نوشت هشدار داد بعد از فروپاشی غرب به دامان سرمایه‌داری نیفتید. نخستین موضوعی که دغدغه نوشتن نامه به جوانان شد فضای بسیار بد رسانه‌ای علیه اسلام است. چرا غربی که استعمار از قرن ۱۷ تا امروز داشته به درستی به تصویر کشیده نمی‌شود. چرا گفته نمی‌شود بزرگترین قتل‌ها در همین قرن ۲۰ با چندین میلیون کشته منکعس نمی‌شود و چرا حقیقت محمد (ص) و قرآن سانسور می‌شود.

فایل صوتی این سخنرانی اضافه شد.

وجدان عمومی غرب، تشنه حضرت محمد (صلوات الله علیه) است اما ... / فیلم سخنرانی استاد رحیم پور ازغدی / به مناسبت نامه مقام معظم رهبری به جوانان آمریکا و اروپا

وجدان عمومی غرب، تشنه حضرت محمد (صلوات الله علیه) است اما … / فیلم سخنرانی استاد رحیم پور ازغدی / به مناسبت نامه مقام معظم رهبری به جوانان آمریکا و اروپا

مدت زمان : ۵۱ دقیقه
کیفیت : TVRip (عالی) – [ریلیز اختصاصی مبین مدیا]
[در جمع مهمانان خارجی ستاد دهه فجر – سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی – سالن اجلاس سران – بهمن ۹۳]
حجم کل : ۲۰۲ مگابایت
کاری از : طرحی برای فردا
پخش از : شبکه قرآن سیما

وی همچنین ادامه داد: اما چیزی که مدام جلوی دوربین‌ها می‌آید سربریدن‌ها و آدم‌سوزی‌ها و به کنیزی بردن زنان است. چرا قرآن گزینش می‌شود و چرا اجازه ترجمه قرآن تا قرن‌ها داده نشده بود. اسلام سیاسی را تحریف می‌کنند. اسلام سیاسی جدای از اسلام اخلاقی نیست. چرا رهبری در نامه می‌گویند ما نمی‌خواهیم با رهبران غربی مذاکره کنیم و چرا با جوانان مذاکره می‌کنند. اگرچه، نه همه ولی حتما بخشی از این وجدان‌ها بیدار است.

من به عینه دیده‌ام که کسانی بی‌دین تنها با خواندن چند آیه یا حدیث از پیامبر به اسلام روی آورده‌اند.

رحیم‌پور ازغدی افزود: در این نامه حرف این است که از اصل اسلام بگویید نه از چهره‌ای که از اسلام می‌سازند. نفرت پراکنی نسبت به اسلام سابقه طولانی در غرب دارد. از قرن ۱۸ به بعد را عصر روشنگری نام گذاشتند اما در عصر تاریکی دیگری هستند که شستشوی مغزی به بدترین روش‌ها انجام می‌شود. با وجود اینکه نهضت بیداری اسلامی در کشورها برای مبارزه با استکبار ایجاد شده است اما غربی‌ها می‌خواهند ان را تبدیل به جنگ بین مسلمانان کنند. زمانی روشنفکرانی در اروپا و غرب بودند که سرمایه‌داری را نقد می‌کردند. امروز کجا هستند؟، شاید به حقوق گرفتن از سرمایه‌داران عادت کرده‌اند. رهبری می‌گویند این نامه جنبه تبشیری ندارد بلکه جنبه علمی دارد.

سوال می‌شود چرا آنهایی که توسط اسرائیلی‌ها حمایت و درمان می‌شوند را به عنوان اسلام نشان می‌دهید. چرا نمی‌گویید چندین زندان گوانتانامو دارند؟.

چرا آنهایی که سر مسلمانان را می‌برند نشانه اسلام نشان می‌دهند؟. ولی علمای اهل تسنن که به دنبال وحدت هستند و چندین نفر توسط اینها کشته شوند حرف نمی‌زنید؟. در تمام قرن‌ها همیشه ترسیدند قرآن به درستی ترجمه شود، پیامبری که کسی را فریب نمی‌داد، پیامبری که کتک می‌خورد اما به جای نفرین آن مردم را دعا می‌کند را شما به عنوان خشونت معرفی می‌کنید؟. هرچند نمی‌خواهند قرآن ترجمه شود اما خوشبختانه بعد از حوادث ۱۱ سپتامبر و حوادثی مانند پاریس فروش قرآن بیشتر از قبل شده است. با وجود همه این کارها مردم روزی خواهند پرسید این محمد کیست که اینها آنقدر از آن می‌ترسند؟ اینها نمی‌خواهند حقوق، جهاد و صلح، امنیت و اخلاق در قرآن مشخص شود.

حتی آیاتی را که آنها با تحریف معرفی می‌کنند اگر اجازه دهند درست توضیح دهیم با افتخار از آن می‌گویم روزی بشریت خواهد فهید آن چیزی که مشکل است سرمایه‌داری است نه قرآن و روزی همه خواهند فهمید قرآن مبشر همه آرمان‌های اسلامی است. از روزی که سعی کنند قرآن را تحریف کنند در قرون وسطا تا اکنون که در هالیوود بر ضد اسلام فیلم می‌سازند همه در یک مسیر بوده است.

گفتند محمد(ص) یک کشیش شورشی است. گفتند محمد(ص) پرندگان را آموزش داده بود تا بیایند از گوش وی دانه بخورند و اینگونه بگوید به من وحی شد. اینها هم دروغهایی است که در آن دوره گفته می‌شد.

رحیم‌پور ازغدی افزود: ایران در تحریم مطلق در ۷-۸ رشته توانسته به قله برسد. آنها گفته بودند اگر کسی بتواند به جای ما پیشرفت کند اسطوره ما را خواهد شکست. اجازه ندهیم به اسم مبارزه با تروریسم ما را آیات جهاد بترسانند. جهاد و شهادتی که قرآن می‌گوید کلید پیروزی مسلمین است نه آن جهادی که غربی‌ها و افراطی‌ها می‌گویند. ترجمه‌های قرآن که صورت می‌گرفت پر از تهمت و دروغ به اسلام بود. یک کاردینال مسیحی در قرن ۱۴ گفته بود نمی‌توانید اسلام را با سلاح شکست دهید بلکه باید آن را با مطالعه دین‌شان شکست دهید. محل جهاد و شهادت مسلمین را خراب کردند و پارکینگ ساختند. دامن پیامبر را گرفتن شرک است اما دامن ملکه انگلیس و کفش آمریکایی‌ها را بوسیدن عین توحید است. امروز از فضای مجازی نه تنها برای نامه رهبری بلکه برای انتشار معارف قرآن و سنت رسول‌الله استفاده کنید. جهان تشنه قرآن و محمد(ص) است و همانگونه که رهبری می‌گویند وظیفه داریم قرآن را به گوش جهان برسانیم.

دانلود فایل (های) این نوشته :

»» بخش تصویری
.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۴۵۰*۷۲۰)
تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نامحدود
منبع: MobinMedia.ir
2799 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت