دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

شهید منصور ستاری، فرمانده سابق نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نام حضرت زهرا(س) را رمز پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس می‌داند.

satari2 سخنرانی پرشور «شهید ستاری» درباره ذکر یا فاطمه (س) + صوت

امیر سرلشکر شهید منصور ستاری در اردیبهشت ۱۳۲۷ در ورامین دیده به جهان گشود و در بهمن ماه سال ۱۳۶۵ با درجه سرهنگی به سمت فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب شد و تا هنگام شهادت عهده‌دار این مسئولیت بود. وی در طول مدت فرماندهی خود بر نیروی هوایی با اجرای ده‌ها طرح و برنامه، منشأ خدمات ارزشمندی بود که امروز نیروی هوایی و نیز پدافند هوایی کشور را به این سطح از آمادگی و توان رزمی رسانده است

.

شهید ستاری در سوم آذر ۱۳۷۳ (یعنی ۴۲ روز قبل از شهادت)، مصادف با ولادت حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره)، میهمان اهالی روستای باغ‌خواص ورامین بود.

باغ‌خواص از توابع بخش مرکزی ورامین است که بیش از ۴۰ شهید گرانقدر، ده‌ها جانباز و ایثارگر و آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نموده است. شهید ستاری در خاطرات خود از اهالی باغ‌خواص این گونه یاد می‌کند: «اهالی باغ‌خواص در مسائل دینی و مذهبی بسیار قوی و ریشه‌دار هستند، همیشه شیعه محکمی بوده و بسان یک دژ مستحکم در دل کویر عمل کرده‌اند.»

سخنان شهید ستاری درباره حضرت فاطمه زهرا (س)‌ را می توانید در ادامه دانلود نمایید و بخوانید:

——————————————————————————————-

دانلود سخنان شهید ستاری درباره مقام حضرت فاطمه زهرا(س)

حجم : ۱٫۷۹ مگابایت

مدت : ۷:۴۴

——————————————————————————————-

نام فاطمه(س) در جنگ هشت ساله، برای پیروزی کافی بود

سلاله پاک حضرت فاطمه پشت و پناه این انقلاب، جمهوری اسلامی و ما است، او بالاترین شفیع همه ماست  و کسی است که شفاعتش نزد خدای بزرگ از همه شفیعان بالاتر است.

نام فاطمه(س) در این جنگ ۸ ساله ما برای پیروزی کافی  بود، برای در هم کوبیدن دشمن کافی بود. برای مقابله با تمام حرکات سوء استکبار کافی بود . اتکاء به این نام و این خانواده تا به امروز موجب حرکت  در این کشور و بالاخره پایه گذار انقلاب ما در این عصر و زمان شد. ما در نیروی هوایی از یک زمانی به بعد تنها با نام او به مبارزه با این همه فشار از سوی استکبار رفتیم.

نیروی هوایی آن زمانی که با بالاترین فشار استکبار، کمک‌های وسیع دشمن- همه دشمنان در شرق و غرب- و مجموعه استکبار در جهان، وقتی که در پشت سر رژیم بعثی عراق ایستادند، حمایتش کردند، تجهیزش کردند و او را آمده کردن برای سنگین ترین حرکات بر علیه ما، این نام همیشه برای ما مایه حرکت، مایه روحیه و مایه توانمندی بود و نتایج بسیار خوبی توانستیم داشته باشیم.

بعد از اینکه استکبار تصمیم گرفت به هر قیمت که شده این جنگ را به نفع عراق پیش ببرد و بعد از اینکه با شکست‌های مکرر مجموعه عزیزان این امت رو به رو شد، دامنه جنگ را به انواع شکل‌ها تا حضور خود استکبار در جنگ وسعت داد. -اصلا اجاره دادن هواپیما و تجهیزات در جنگ عراق مُد شد که حالا بعضی جاهای دیگر هم انجام می‌شود.- و نهایتا وقتی نتوانستند رو در روی رزمندگان اسلام بایستند و آنجا که رو در روی عزیزان می‌ایستادند همه جا بازنده بودند، هجوم به مردم غیر نظامی، هجوم به تاسیسات و امکانات که زیر بنای کشور را می سازد، هدف خودشان قرار دادند و به صورت بسیار وسیع، در کشوری بسیار وسیع، شروع به انجام این قبیل عملیات کردند . همزمان با آن،  عملیات رزمندگان اسلام همواره ادامه داشت، عملیات سنگین رزمندگان اسلام ادامه داشت و هر بار که نوبت عملیات‌ها می‌شد، شکست دشمن قطعی بود.

و ما وقتی با این روز و روزگار رو به رو شدیم تنها با اتکاء به نام فاطمه زهرا(س) توانستیم خودمان را به شکلی جدید مقابل این دشمن آرایش دهیم و به نتایج عجیبی دسترسی پیدا کنیم. بسیاری از امکاناتی که ما به خدمت این بخش از جنگ بردیم به نام مقدس او مزین بود. قرارگاه‌های عملیاتی و مراکز عمده موشکی ما نام کوثر را به خود گرفت . و شروع حرکت  را هم او بود که هدایت کرد به یکی از بهترین شیوه‌ها و نهایتا موفقیت‌های عجیبی که این شیوه‌های جدید در جنگ برای ما به ارمغان آورد،  آنقدر برای ما با ارزش بود که تا آخرین روز جنگ ما از این نام نگذشتیم و آنچنان این حرکات کوبنده و بالنده بود که شما بدانید مجموعه نیروی هوایی در طول قرونی که حضور خواهد داشت هرگز از نام کوثر نخواهد گذشت. آنچنان این سرچشمه فیاض ما را سیراب کرده که هرگز جز این راه، راه دیگری نخواهیم رفت.

100949859913 سخنرانی پرشور «شهید ستاری» درباره ذکر یا فاطمه (س) + صوت

امام‌خمینی(ره) موجد همه آن چیزی است که در آینده، دنیا را به حرکت در خواهد آورد

امروز همچنین مصادف است با روز تولد حضرت امام (ره) یادش بخیر، مردی بزرگ، فرزند زهرا(س) و پایه گذار بزرگترین انقلاب در طول تاریخ، و موجد همه آنچه که در آینده دنیا را به حرکت در خواهد آورد و تمدنی جدید، متکی بر عقاید و آرایی متعالی، در سراسر این جهان را پایه گذاری کرد و ادامه خواهد داد. یاد او همواره باید در ذهن ما باشد مردی که با حرکتی شجاعانه و توفنده و با اتکا به آنچه که تکلیف می دانست برای خود راهی را شروع کرد، سالها در این راه زحمت کشید انقلابی را به ثمر رسانید حرفی نو برای جهان بیچاره امروز و مظلومان این دنیا آورد و قطعا بدانید این راه راهی است که با صلابت طی خواهد شد. و نتایج عجیبی در آینده خواهد داشت.

فارس

6413 بازدید ۴ نظر »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png
  1. hamed گفت:

    شب تاریک کنار تو به سر می آید نام زهرا به تو بانو چقدر می آید

    آبرو یافته هر کس به تو نزدیک شده ست خار هم پیش شما گل به نظر می آید

    و نبوت که به یک معجزه آوردن نیست از کنیزان تو هم معجزه بر می آید

    به کسی دم نزد اما پدرت می دانست وحی از گوشه ی چشمان تو در می آید

    پای یک خط تعالیم تو بانو ولله عمر صد مرجع تقلید به سر می آید

    مانده ام تو اگر از عرش بیایی پایین چه بلایی به سر اهل هنر می آید

    مانده ام لحظه ی پیچیدن عطر تو به شهر ملک الموت پی چند نفر می آید؟!

  2. MojtabaMax گفت:

    سلام داداش…
    خسته نباشی…

    این رو هم اگه نذاشتی توی سایت بذارش و تاکید کن برای دانلود اون… خیلی جالبه

    http://nooromahdi.ir/forum/thread-7551.html

  3. فاضل گفت:

    ایول حامد جان خیلی قشنگ بود

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت