دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

  • ارتباط گروهک ریگی با سرویس های جاسوسی بیگانه و دستگیری وی
  • پخش کلیپی از اعترافات و نحوه دستگیری ریگی
  • دستگیری عاملان ترور شهید علیمحمدی و شهید شهریاری
  • پخش گزارش از اعترافات و لحظه دستگیری عوامل گروهک منافقین پیش از بمب گذاری در ۲۲ خرداد ۸۹ در تهران
  • متلاشی شدن شبکه رون آراد (بنیاد آزادی) وابسته به موساد
  • ارتباط گیری سرویس های جاسوسی با آقازاده ها و بهره برداری از عوامل اصلاح طلب دوم خردادی
  • تلاش خط نفاق برای نفوذ در ارکان حکومتی به خصوص در مجلس ششم
  • کلیپ معرفی اردشیر امیر ارجمند نویسنده فراری بیانیه های میرحسین موسوی
  • زیر سوال بردن ساختار نظام ولایت فقیه توسط امثال موسوی خوئینی ها عامل فتنه ۸۸
  • ارتباطات و حلقه اطراف میرحسین موسوی در دوران نخست وزیری وی
  • بدست آمدن جزوه آموزش عملی اقدامات فتنه گران در منزل یکی از عوامل فتنه، شبیه به ادبیات حزب توده
  • پخش قسمت هایی از مستند برای جاسوسی (دستگیری جاسوسان موساد در پوشش بنیاد ران آراد)
  • برنامه ریزی فتنه گران در ۲۵ بهمن ۸۹، ریزش حامیان جریان سبز و باقی ماندن ضد انقلاب در این مسیر
  • اعلام خبر دستگیری تیم ترور مسلحانه منافقین در ۲۵ بهمن ۸۹
  • کلیپی از پیش بینی مقام معظم رهبری در مورد وقوع فتنه در دیدار با نمایندگان مجلس ششم (۱۰ سال پیش)
  • اعلام خبر دستگیری عامل وابسته به سرویس CIA در ۲۵ بهمن ۸۹
  • بررسی شکست سرویس های جاسوسی در سازماندهی شبکه های اجتماعی
  • جمع آوری اسناد مرتبط به سران فتنه برای ازسال به دستگاه قضائی برای محاکمه آنها
  • تقویت موج بیداری اسلامی در پی تقویت گفتمان امام و اتقلاب در ایران با روی کار آمدن دولت نهم و تضعیف سرویسهای اطلاعاتی استکبار
  • بررسی اسناد ویکی لیکس از لحاظ اهمیت اطلاعاتی و هدف از انتشار آن

بخشی از مواردی بود که در برنامه ی دیروز امروز فردا با حضور حجت الاسلام جیدر مصلحی، وزیر اطلاعات، مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

فیلم برنامه دیروز امروز فردا / حجت الاسلام حیدر مصلحی-وزیر اطلاعات
فیلم برنامه دیروز امروز فردا / حجت الاسلام حیدر مصلحی-وزیر اطلاعات

مدت زمان: ۱۰۰ دقیقه

کیفیت: TVRip (عالی)

تاریخ پخش: ۵ اسفند ۸۹

کاری از: شبکه سه سیما / برنامه دیروز امروز فردا

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی در برنامه “دیروز، امرو، فردا” با بیان اینکه بنیه اصلی انقلاب اسلامی فرهنگی است، اظهارداشت: وزارت اطلاعات نیز در راستای مسائل فرهنگی فعالیت می‌کند. وی بر همین اساس به خمیرمایه وزارت اطلاعات اشاره کرد که مردمی، جهادی، ایثارگری و متناسب با نیازهای انقلاب و نظام است، اشاره و تصریح‌کرد: وزارت اطلاعات در مقابله با فتنه‌هایی مثل منتظری، بنی‌صدر، منافقین و غائله‌هایی مثل کودتای نوژه به خوبی عمل کرد و نقش قابل توجهی داشت.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه امام(ره) قداست خاصی به وزارت اطلاعات دادند و لقب سربازان امام زمان(عج) را بر اعضای این مجموعه نهادند، یادآورشد: امام(ره) بدنه کار اطلاعاتی را از مردم جدا نمی‌دانستند. وی در ادامه به دستگیری ریگی توسط دستگاه اطلاعاتی ایران اشاره و اضافه‌کرد: ریگی یک مزدور خودفروخته وطن‌فروش بود که آمریکا، موساد، سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای مختلف و حتی ناتو از وی حمایت ویژه‌ای داشته و سرویس‌های اطلاعاتی را در اختیارش قرار می‌دادند اما در نهایت توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اقدامی بسیار قابل توجهی که هنوز استکبار به ویژه آمریکایی‌ها هنوز نمی‌دانند که چه اتفاقی افتاد.

حجت‌الاسلام مصلحی با بیان اینکه استکبار با دستگیری ریگی متوجه این پیام شد که اقتدار دستگاه نظامی جمهوری اسلامی ایران در حد بسیار بالایی است، گفت: همه اقدامات و هماهنگی‌ها با دستگاه نظامی، ارتش و نیروی هوایی نیم‌ساعت طول کشید. وی با تأکید بر اینکه داستان‌سرایی‌هایی که استکبار در نحوه دستگیری ریگی مطرح می‌کرد، اصلاً صحت ندارد، اضافه‌کرد: پیام دستگیری ریگی به استکبار به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی اشراف اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران بر سرویس‌های فعال منطقه بود.

به گفته وزیر اطلاعات سازمان سیا، موساد، انگلیس و برخی کشورهای منطقه که با این سرویس‌ها همراهی داشتند پیام این دستگیری را به خوبی دریافت کردند.

*ترور شهید علیمحمدی و شهید شهریاری به صورت سلولی صورت گرفته است

وی در ادامه به ترور شهید علیمحمدی و دستگیری شبکه این ترور اشاره کرد و گفت: ترور شهید علیمحمدی و شهید شهریاری توسط موساد و به صورت سلولی صورت گرفته است و هیچ یک از افراد این سرویس با یکدیگر ارتباط نداشته‌اند. حجت‌الاسلام مصلحی با بیان اینکه وضعیت سرویس‌های استکبار در منطقه بسیار بحرانی است، یادآورشد: وضعیت موساد در منطقه بسیار به هم ریخته بوده و محدودیت‌های بسیار شدیدی در آن صورت می‌گیرد.

*۷۰ درصد وقایع هدایت شده مجلس ششم با هدایت منافقین صورت می‌گرفت

وی در ادامه یکی از طرح‌های سرویس‌های امنیتی و سازمان‌های استکبار را این دانست که به وسیله منافقین به سمت آقازاده‌ها رفته و خود را به آنها نزدیک کند، چراکه ۷۰ درصد وقایعی که در مجلس ششم هدایت می‌شد به وسیله وصل شدن برخی‌ها به سرشاخه منافقین بود. حجت‌الاسلام مصلحی به مسئولان و خواص هشدار داد که یکی از اقدامات قابل توجه سرویس‌های استکبار این است که متناسب با فرهنگ ما وارد و آن را مورد بررسی قرار داده و راه‌های نفوذ در افراد مختلف را پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: دشمن انواع ارتباطات فامیلی، رفاقتی، دوستی، علمی و پژوهشی در ابعاد مختلف را برقرار می‌کنند؛ با توجه به پیشرفت‌های کشور در زمینه علمی سرویس‌های اطلاعاتی استکبار به طور جدی فعال شدند تا افراد ما را مورد شناسایی قرار داده و با خود همراه کنند.

*یکی از نکات قابل توجه استکبار بهره‌برداری از آقازاده‌ها است

وزیر اطلاعات با تأکید بر اینکه یکی از نکات قابل توجه استکبار بهره‌برداری از آقازاده‌ها است، اظهارداشت: جریان نفاق و منافقین از راه‌های دلسوزانه وارد شده و آنها را برای رسیدن به اهداف پلید خود همراه می‌کنند. وی بر همین اساس به نقش نفاق در مجلس ششم و دوم خرداد اشاره کرد و افزود: سرویس‌های استکبار بر روی جریان نفاق سرمایه‌گذاری قابل توجهی کرده‌اند که از طریق آقازاده‌ها یا افراد مختلف آن را عملی می کنند که با طرح رفاقت و یا مباحث علمی آن را پیاده می‌کنند.

حجت‌الاسلام مصلحی با تأکید بر اینکه بخشی از جریان نفاق اقدام سخت و بخشی از آن نرم است، یادآورشد: جریان نفاق به گونه‌ای با آقازاده‌ها همراه می‌شود که راه بازگشتی برای آنها باقی نگذاشته و برای اهداف پلید خود از آنها استفاده می‌کنند. وی با بیان اینکه در فتنه ۸۸ باید به قبل از انقلاب بازگشت، گفت: وقتی مهندسی و حاکمیت نظام و ولایت فقیه توسط افرادی زیر سؤال می‌رود در واقع مربوط به قبل از انقلاب و زمانی است که امام(ره) مقوله ولایت فقیه و حکومت اسلامی را مطرح کردند.

حجت‌الاسلام مصلحی با بیان اینکه وقتی انقلاب به پیروزی می‌رسد افرادی در مصادر مختلف قرار می‌گیرند،‌ افزود: بصیرتی که مقام معظم رهبری به آن اشاره دارند بدون کنکاش، تجزیه و تحلیل و فرو رفتن در عمق تاریخ به دست نمی‌آید. وی با تأکید بر اینکه در فتنه ۸۸ انتخابات یک فرصت و بهانه برای به دست آوردن اهداف فتنه‌گران بود، اظهارداشت: باید دید در دوران نخست‌وزیری موسوی، اطراف وی را چه کسانی تشکیل می‌دادند؛ بعد از دوره نخست‌وزیری وی، مجموعه‌ای با عنوان زیست‌مسلمانی شکل گرفت که جلسات و مباحثی که دنبال می‌کرد در مرکز مباحث استراتژیک ریاست‌جمهوری بود.

وزیر اطلاعات بر همین اساس به طراحی‌های این هسته اشاره کرد که ارتباطات قابل توجهی با بیگانگان داشته و با مؤسسات مختلفی که پوشش سرویس‌ها است ارتباط دارند و استفاده از تئوری غربی‌ها مثل جین شارپ و رابرت هلوی است که درواقع حمایت آمریکا و انگلیس را به دنبال دارد.

*طراحی جزوه کشف شده از دفتر موسوی ادبیات حزب توده است

وی در ادامه به تهیه اسنادی در همین زمینه اشاره کرد و گفت: در بازرسی دفتر یکی از عناصر وابسته به موسوی جزوه‌ای به دست آمد که دقیقاً طراحی حرکت فتنه است و اینکه در هر مقطعی چه اقدامی صورت گیرد و پله به پله جلو رفتن جریان فتنه را نشان می‌دهد.

حجت‌الاسلام مصلحی در عین حال یکی از نکات قابل توجه در این جزوه را این دانست که در آن هیچ بحثی در خصوص دین وجود ندارد، تصریح‌کرد: این جزوه براندازی دین را در ایران دنبال می‌کرد؛ در قسمت‌هایی از این جزوه برای استفاده ابزاری از مراجع و مجموعه‌های مرتبط با دین مطرح می‌شود اما برای رسیدن به هدف مدنظر است. وی با بیان اینکه ادبیات این جزوه به دست آمده همان ادبیات حزب توده است، یادآورشد: بخش‌های قابل توجهی از پاراگراف‌های حزب توده منطبق با حزب توده است که در واقع نشان می‌دهد مجموعه این طراحی‌ها جدید نیست بلکه در مقطعی طراحی شده و آنها منتظر فرصت بودند که انتخابات به عنوان بهترین فرصت بود.

وزیر اطلاعات با تأکید بر اینکه در این سند مطرح شده که هیچ راهی برای تقلب آنها وجود ندارد، افزود: ارتباط سران فتنه با جریان نفاق، ضدانقلاب و بیگانگان کاملاً مشهود است.

*اردشیر امیرارجمند بیانیه‌های موسوی را تدوین می‌کند

وی در ادامه به اردشیر امیرارجمند که مشاور میرحسین بود اشاره کرد که بیانیه‌های وی را تدوین و موسوی آنها را امضا می‌کرد و ارتباط این فرد با جریان نفاق بسیار روشن است. حجت‌الاسلام مصلحی با بیان اینکه سال گذشته امیرارجمند دستگیر اما براساس رأفت اسلامی از زندان آزاد شد، گفت: این فرد با طراحی منافقین از کشور فرار و به فرانسه رفت و مدتی توسط برادرش که یکی از عناصر جدی منافقین به شمار می‌رود، مخفی شد. وی با تأکید بر اینکه امیرارجمند بیانیه‌های موسوی را حتی در فتنه اخیر طراحی کرده است، گفت: صوت و اسناد ارتباط این افراد وجود دارد.

*افراد جمع شده به دور کروبی از ساده لوحی وی استفاده می‌کنند

وزیر اطلاعات همچنین به عدد رأی و افرادی که در کنار کروبی وجود داشتند اشاره کرد و اظهارداشت: حلقه‌ای که دور کروبی جمع شدند نخوت، تکبر و خودبزرگ بینی آنها به گونه‌ای است که هیچ کس را نمی‌توانند بپذیرند و از ساده‌لوحی کروبی نهایت استفاده را کرده و به طور علنی اعلام می‌کنند که به وی رأی نداده‌اند.

وی با بیان اینکه فردی که با کروبی همراه بوده و نقش قابل توجهی در ارتباطات کروبی دارد مجتبی واحدی است، گفت: واحدی مدت‌ها قبل از فتنه رفت‌و‌آمدهای بسیاری به انگلیس و آمریکا داشته تا خود را تثبیت کند و در حال حاضر نیز با آنها ارتباط دارد و به کروبی خط می‌دهد و درواقع سران فتنه توسط این افراد در خارج از کشور مدیریت می‌شوند.

حجت‌الاسلام مصلحی با تأکید بر اینکه وقتی نظام ما در مقابل همه استکبار تمام قد ایستاده و برای ما طراحی‌هایی را انجام می‌دهد، خاطر‌نشان‌کرد: باید مواظب بود که چه افرادی در کنار ما هستند؛ این افراد از شبکه‌های ماهواره‌ای رای خط‌دهی به سران فتنه استفاده می‌کنند. انجام شد.

 

3026 بازدید ۱ نظر »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت