دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

https://zahra-media.ir/wp-content/uploads/2016/09/ikqbx2w7.jpg

گروهی از غواصان بسیج و سپاه پاسداران برای انهدام سکوی الامیه تجهیز می شوند. رزمنده ای به نام نصرت به تنهایی به مأموریت شناسایی و عکس برداری از اسکله می رود. همرزم او، احمد، که می داند نصرت بیمار است به دنبال او روان می شود. آن ها به محاصره ی دشمن درمی آیند. احمد نصرت را فرار می دهد و خود دستگیر و کشته می شود. با اطلاعاتی که نصرت در اختیار رزمندگان قرار می دهد‌، اسکله ی الامیه منهدم می شود.

مدت : ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه

دانلود با لینک مستقیم

پیامبر اکرم – صلّی الله علیه و آله – فرمود: اولین کسی که داخل بهشت می‌شود، فاطمه است. «بحار الانوار، ج ۴۳، ص ۴۴»

پیامبر اکرم – صلّی الله علیه و آله – (خطاب به حضرت فاطمه – سلام الله علیها -) فرمود: ای فاطمه همانا خداوند با خشم تو خشمگین و با رضایت و خشنودی تو خشنود می‌شود. «بحار الانوار، ج ۴۳، ص ۱۹»

امام باقر – علیه السّلام – فرمود: خداوند به هیچ نوع ستایشی بالاتر از تسبیح فاطمه – سلام الله علیها – عبادت نشده است و اگر چیزی بالاتر از این بود، حتماً پیامبر اکرم – صلّی الله علیه و آله – آن را به فاطمه – سلام الله علیها – می‌آموخت. «اصول کافی، ج ۲، ص ۵۰۴»

امام صادق – علیه السّلام – فرمود: تسبیح فاطمه در هر روز بعد از نماز، نزد من از هزار رکعت نماز در هر روز پسندیده‌تر است. «مکارم الاخلاق، ص ۲۸۱»

امام صادق – علیه السّلام – فرمود: اگر خدای تبارک و تعالی امیرالمؤمنین را برای فاطمه – سلام الله علیها – نمی‌آفرید، در روی زمین، از آدم گرفته تا هر بشری بعد از او، همسری برای او نبود. «اصول کافی، ج ۲، ص ۴۸۰»

امام صادق – علیه السّلام – فرمود: وقتی روز قیامت فرا رسد، خداوند تمامی بشر از اولین و آخرین را در یک جا جمع می‌کند پس منادی ندا می‌دهد: چشمانتان را ببندید و سرهایتان را پایین بیندازید تا فاطمه دختر محمد – صلّی الله علیه و آله – از صراط بگذرد. «بحار الانوار، ج ۴۳، ص ۲۲۴»

پیامبر اکرم – صلّی الله علیه و آله – فرمود: ای سلمان هر کس دخترم فاطمه را دوست بدارد در بهشت با من خواهد بود و هر کس او را دشمن بدارد پس او در آتش است. «بحار الانوار، ج ۲۷، ص ۱۱۶»

پیامبر اکرم – صلّی الله علیه و آله – فرمود: ای سلمان محبت فاطمه و دوست داشتن او در صد موقف و جایگاه از مواقف قیامت سودمند است، آسان ترین این مواقف: مرگ و قبر و میزان و محشر و (پل) صراط و موقف محاسبه اعمال است. «بحار الانوار، ج ۲۷، ص ۱۱۶»

پیامبر اکرم – صلّی الله علیه و آله – فرمود: همانا فاطمه در روز قیامت برای کسی که محب و دوست دار او و فرزندانش باشد، شفاعت می‌کند و خداوند شفاعت او را در مورد این افراد می پذیرد ‌و آنها را با شفاعت او وارد بهشت می‌کند. «القطره من بحار مناقب النبی و العتره، ج ۲، ص ۱۸۹»

14972 بازدید ۱۰ نظر »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png
  1. سلام
    لطفا فیلم سینمایی دفاع مقدسی رنـجـر که در سال ۱۳۷۸ تولید شده را در سایت هم قرار بده .
    بازیگران : جمشید هاشم پور
    کارگردان : احمد مرادپور
    مدت زمان فیلم : ۹۸ دقیقه

    قربانت ممنون

  2. مصطفی گفت:

    لطفا فیلم سینمایی شیرهای جوان رو برای دانلو روی سایت بزارید اگه کسی دار ه آپلود کنه مطمئن باشید استقبال خوبی ازش میشه

  3. omid گفت:

    باسلام
    آقا منم چند روز پیش گفتم فیلم رنجر رو بزارید…
    لطفا این فیلم که یکی از بهترین هاست رو بزارید…

  4. omid گفت:

    با سلام آقا اگه میشه فیلم رنجر رو هر چه سریعتر آپلودش کنین…
    با تشکر فراوان از زحماتتون

    • ya zahra 135 گفت:

      سلام
      والا سرعت اینترنت اینقدر افت کرده که اگه همینجوری بمونه شاید تا چند روز دیگه هم نشه آپلود کرد چون سرعت آپلود هم شدیدا اومده پایین اگه درست بشه چشم

  5. محمد صادقی گفت:

    سلام علیکم
    سایت بسیار ارزشمندی راه اندازی کرده اید ضمن آرزوی توفیقات روزافزون برای شما ، جهت همکاری قرآنی مذهبی لطفا با شماره ۰۹۳۵۵۸۰۸۲۱۲ تماس گرفته و یا شماره خود را اعلام کرده تا با شما تماس بگیرم. با تشکر – صادقی

  6. abbi گفت:

    سلام اگر امکان دارد پسری از فیلم های مبارزه با موادی موخددر رو لوطفکونید /وه باز هم از فیلم های دفاعی موققس رو بزارین اجریتون با امام حسسین یا علی

  7. امیر امینی راد گفت:

    سلام بر شهدا و درود بر بازماندگان شهدا.
    فیلم بسیار زیبایی است که گوشه ای از دلاوری ها و جان فشانی های شهدا را به زیبایی به تصویر کشیده است.
    با تشکر

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت