دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

بررسی مذاکرت هسته ای / فیلم سخنرانی حاج سعید قاسمی / دانشگاه علم و صنعت / مهر ۹۳ / لینک مستقیم دانلود

سردار قاسمی در دانشگاه علم و صنعت: مسیر “کرامت و عزت” از “زانو زدن در مقابل مستکبران” جداست / روزگاری وضع دانشگاه علم و صنعت از داعشِ امروز هم بدتر بود

سردار سعید قاسمی در گردهمایی اساتید و دانشجویان بسیجی دانشگاه علم و صنعت برگزار شد اظهار داشت: افتخار می کنم که بخشی از زندگی ام را در مقطع انقلاب و پس از انقلاب در این دانشگاه گذرانده ام.
وی افزود: فرماندهان خوبی قبل از انقلاب و پس از جنگ در این دانشگاه بودند که از بین آنها می توان به شهید احمد متوسلیان که رهبری به عنوان چهره جاویدالاثر از آن یاد می کند و همچنین محمود شهبازی فرمانده سپاه همدان و شهدای گرانقدر دیگر نام برد. این سردار جنگ با اشاره به اینکه دانشگاه علم و صنعت برای من یادآور حادثه های تلخ و شیرین است تصریح کرد: زمانی در این دانشگاه کمونیست های امریکا عربده کشی می کردند و اینجا پایگاه مسعود و مریم رجبی بود.

بررسی مذاکرت هسته ای / فیلم سخنرانی حاج سعید قاسمی / دانشگاه علم و صنعت / مهر 93

بررسی مذاکرت هسته ای / فیلم سخنرانی حاج سعید قاسمی / دانشگاه علم و صنعت / مهر ۹۳

مدت زمان : ۳۱ دقیقه
کیفیت : WebRip (عالی)
حجم کل : ۱۲۲ مگابایت
کاری از : نصر تی وی

قاسمی افزود: روزهای را در این دانشگاه سپری کردیم که بود و نبود جمهوری اسلامی مشخص نبود و نمی توانستیم مثل الان به راحتی نفس بکشیم. این رزمنده دفاع مقدس ابراز داشت: همان کمونیست های که در آن روزها بودند در فتنه ۸۸ نیز حضور داشتند و اکنون نیز وجود دارند.
وی ادامه داد: روزی دانشگاه علم و صنعت بدتر از داعش بود و مسعود رجبی و مریم رجبی اینجا عربده می کشیدند و دوازده هزار شهید به دست اینها قربانی شدند.
این فعال فرهنگی کشور با اشاره به سران بختیار اظهار داشت: لفظ جنگ ایران و عراق دروغ بزرگی است که با این لفظ شهدا کوچک شمرده می شوند.
وی تصریح کرد: باید لفظ اشتباه جنگ ایران و عراق را برداریم و بگویم جنگ جهانی سوم رخ داده است تا عظمت جنگ تحمیلی و گوشه از رشادت های شهیدان مشخص شود.
قاسمی ابراز داشت: اگر به تاریخ مراجعه کنیم می بینیم که در زمان جنگ تحمیلی از ۱۸ ملیت اسیر گرفته ایم و این یعنی تنها با عراق در جنگ نبودیم. وی با اشاره به جنایت های کشورهای استکباری در جنگ تحمیلی به عراق تصریح کرد: جنگ تحمیلی از ۲۰ بود قبل از ۳۱ شهریور ۵۹ در قصر شیرین با بمباران آغاز شد.
این رزمنده دفاع مقدس ادامه داد: رایحه یأس و ناامیدی که عده ای در زمان جنگ سرمی دادند اکنون نیز از برخی که امثال آنها بودند به مشام می رسد. سردار قاسمی با اشاره به سالگرد کشتار خونین شهدای حج گفت: امام خمینی فرمودند که اگر امریکا لااله اله الله بگوید نباید باور کنیم چرا که آنها می خواهند ما را گول بزنند. وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ابراز داشت: امریکایی های کسانی نیستند که پای میز مذاکره بیایند و نباید به آنها خوشبین باشیم.
سردار قاسمی تصریح کرد: مسیر کرامت و عزت از مسیر زانو زدن در مقابل افرادی همچون وندی شرمن و کامرون و همچنین نشست و برخاست با کرستین امان پور کاملا جداست.
وی با اشاره به دیدار روحانی با کامرون اظهار داشت: براساس فرمایشات امام (ره) گرگ ها هر چقدر هم که تلاش کنیم چیزی به ما نمی دهند و ما با این امید زنده ایم که خدای عملیات طبس و کربلای پنج همیشه حضور دارد.

»» بخش تصویری
.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۴۵۰*۷۲۰)
(حجم کل: ۱۲۳ MB )
لینک اصلی | لینک کمکی
تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نا محدود
منبع: MobinMedia.ir
2426 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت