دکتر عباسی
استاد رائفی پور
خیریه احسان مهدوی

جستجو




در اين سایت
در كل اينترنت

آمار

هم‌سنگران

>

آخرین نظرات

فیلم مستند هدیه برگشتی / روایتی دیگر از نفوذ دستگاه امنیتی ایران در اپوزیسیون خارج‌نشین / لینک مستقیم دانلود 

پخش مستند ” هدیه برگشتی ” که به افشای ابعاد بسیارمهمی از خیانت های جریان فتنه و ارتباطات آلوده آن با گروهک های مختلف ضد انقلاب و سرویس های اطلاعاتی بیگانه، می پرداخت، بازتاب بسیار گسترده ای در طیف موسوم به اصلاح طلب و جریان فتنه داشته و به هم ریختگی شدیدی ایجاد کرده است. اطلاعات موجود حکایت از آن دارد که بخش معتدل تر جریان موسوم به اصلاح طلب پس از پخش این مستند به تکاپو افتاده و با مراجعه به برخی از سران اصلی فتنه سوال هایی جدی و اساسی از آنها مطرح کرده است.

بخشی از این سوالات که در قالب دیدارهای مکرر و تماس های فراوان مطرح شده اینهاست : چرا جریان اصلاح طلب به همکاری با جریان تروریست ۱۴ مارس در لبنان پرداخته است؟ ارتباطات ارگانیک فردی مانند نوری زاده با اعضای اصلی جریان اصلاحات در چه سطحی است؟ چه پیوندهایی میان جریان اصلاحات و ارتجاع عربی در منطقه بویژه دیکتاتوری سلفی سعودی وجود دارد؟  نقش امریکایی ها در ایجاد این ارتباطات چه بوده است؟ چرا سران اصلاحات در پی صهیونیستی ایجاد جنگ شیعه – شیعه در لبنان مشارکت کرده اند؟

فیلم مستند هدیه برگشتی / روایتی دیگر از نفوذ دستگاه امنیتی ایران در اپوزیسیون خارج‌نشین

 

مدت زمان : ۳۰ دقیقه

کیفیت : TVRip (عالی)

کاری از : باشگاه خبرنگاران جوان

پخش از : شبکه اول سیما

 پیشنهاد مبین مدیا: این فیلم را مشاهده کنید!

 

در این مستند، فردی انباری از باروت را به آتش می کشد، انبار باروتی در بیروت که قرار بود محل جدید آتش افروزی فتنه گران باشد… نامش “ رضا دنیادیده شیران ” است و شهرتش را پیش از این باید در مقالاتش که به زبان عربی است، جستجو کنیم… شیران خود را اینگونه معرفی می کند :

سیدرضا دنیادیده شیران هستم داری مدرک دکترای فلسفه از دانشگاه لبنان، مدت ۲۴ سال است که در بیروت ساکن هستم.

ولی او امروز نقابی از صورت برمی کند و خودش را اینگونه توصیف می کند: تماس گسترده با چهره های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در لبنان و ایران به صورت همزمان این موقعیت را برای من فراهم کرده بود که از سوی چهره های ایرانی و لبنانی به عنوان کوریدور و گذرگاه تماس میان خودشان یاد کنند و به طور عملی این مفهوم سفارت خانه مجازی در مورد من مصداق خارجی پیدا می کرد.

دنیا دیده شیران درباره ورودش به بازی باخت – باخت فتنه ۸۸ اینگونه می گوید :

این قابلیت ها همزمان من را در کانون توجه چند مولفه قرارداد که اگر بخواهیم آنها را رده بندی کنیم می توان به نوری زاده، فردی به نام (ع. ب)، حزب مشارکت، آمریکایی ها و سعودی ها اشاره کرد که به طور مشخص درسال های ۸۸ و ۸۹ به شکل همزمان تماس خود را با من حفظ کردند…

مطالب مرتبط :

فیلم مستند الماسی برای فریب / جزئیات نفوذ دستگاه امنیتی ایران در اپوزیسیون خارج‌نشین / لینک مستقیم دانلود 

فیلم مستند روزهای پس از الماس / نفوذ دستگاه امنیتی ایران در اپوزیسیون خارج‌نشین / لینک مستقیم دانلود 

 

 

دانلود فایل (های) این نوشته :

»» بخش تصویری
.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۲۶۴*۳۵۲)
تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نا محدود
منبع: MobinMedia.ir

 

3101 بازدید نظر: »

ارسال نظر

https://www.zahra-media.ir/eita.png

دسته بندی

اسکرول بار

تصویر ثابت